Dood hoeft niet; geef hem een oprotpremie en een leuke dascha waar hij met tinnen soldaatjes zijn wanen kan uitleven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben hem de kans gegeven normaal te doen en hij heeft die kans ernstig verkloot. Nu mag ie dood. Maar het is nu iig duidelijk wat voor schoft het is.
Ja, we weten het: alles wat eigen en van ons is, deugt niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, is ook heel duidelijk te zien als je naar ons kabinet kijkt
Putin is slachtoffer van een mega-complotquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, en je Merkel-haat, was ik nog vergeten.
Werkelijk overal ligt de schuld, Biden, Merkel, Zelensky, volgevreten Westerlingen, behalve bij Putin.
Dus omdat we afhankelijk zijn van Rusland moeten we dan zo maar alles goed keuren wat ze doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet een valse hond als Poetin gewoon niet vetmesten en een dolk tegen zijn ballen aan houden, dat is gewoon niet slim en mij iets te zweverig, zeker niet als je jezelf van die valse hond afhankelijk maakt.
Joh ga lekker een Ijslandse vulkaan koppen, ik heb de laatste 8 paginas de nieuwste tweets gepost...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
8 nieuwe paginas aan posts, daar zal vast wel wat mooie updates bij zitten.
100 posts met muzieknummers![]()
Inderdaad, maar ach, moet kunnen zo tussendoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Perfecte conclusie weer idd jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, we weten het: alles wat eigen en van ons is, deugt niet.
Hou toch op... in jouw bubbel is werkelijk iedereen buiten die bubbel een WEF-discipel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet toch![]()
Alles, had Oekraïne alleen palmbomen gehad en op de plek van Sumatra gelegen dan snap je dat het verhaaltje anders was verlopen. toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Oekraïne te maken?
Ik twijfel enorm. Want kleding niet op orde, munitie niet op orde, plan niet op orde, rails niet op orde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat de 17 zelfmoordenaars kritiek hadden op Poetin.
Wat ben je toch scherp vandaag!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op... in jouw bubbel is werkelijk iedereen buiten die bubbel een WEF-discipel.
Dat lijkt me wel, want Rusland legt geen claims op Indonesische gebieden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles, had Oekraïne alleen palmbomen gehad en op de plek van Sumatra gelegen dan snap je dat het verhaaltje anders was verlopen. toch?
Laat die kutvideos even achterwege graag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh ga lekker een Ijslandse vulkaan koppen, ik heb de laatste 8 paginas de nieuwste tweets gepost...
Precies dat ja 👍quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles, had Oekraïne alleen palmbomen gehad en op de plek van Sumatra gelegen dan snap je dat het verhaaltje anders was verlopen. toch?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He gets the message.Als er ooit een reply komt ga jij 'm vast krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht kun je al die users en hun posts even noemen waarin men zich positief uitlaat over het Indonesische beleid van Nederland.quote:
Waarom krijgt de Indonesische regering dan niet dagelijks een sigaar in de bips en een bloemetje van een NAVO afgezant?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, want Rusland legt geen claims op Indonesische gebieden.
Er is geen nieuws. Ukraine kicked nog steeds ass.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sure, kan die klootzak op onze kosten blijven etteren. Dood is beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dood hoeft niet; geef hem een oprotpremie
Heeft Indonesië daar behoefte aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom krijgt de Indonesische regering dan niet dagelijks een sigaar in de bips en een bloemetje van een NAVO afgezant?
Putin dienwordt voorgelogen. Die gast heeft zichzelf verrijkt over de rug van anderen, dan moet je als leider van een coorupt land bijna lomp zijn om te denken dat het in de lagen eronder niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel enorm. Want kleding niet op orde, munitie niet op orde, plan niet op orde, rails niet op orde.
Poetin kan niet alles zelf doen, die betaald mensen dik om dat te regelen. Onze Marc heeft ook niks op orde en wij zijn nog maar een klein land. Ik denk nu serieus dat ze Poetin jarenlang voor de gek gehouden hebben. En dat het er nu wel uitkomt dat ze niet zo groot zijn.
Ik denk dat Poetin ervan uitgaat dat elke Rus een plee heeft, net als in de rest van de westerse wereld. Als Poetin op bezoek ging in eigen land dan werden de wegen aangepast, de figuranten uitgezocht en leek alles geweldig. Waarom staat die anders met een stalen bek te verkondigen dat ze een wereldmacht zijn. Das de spiegel die hij jarenlang voor zijn neus gekregen heeft.
Dat gezin in Spanje, dat heeft die pa zelf gedaan. 100%
Dat was wel het idee, ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus omdat we afhankelijk zijn van Rusland moeten we dan zo maar alles goed keuren wat ze doen?
Verzin maar een land, de NAVO huppelt al jaren rond in Oekraïne (anno 1991) en je bent oud en wijs genoeg om uit te rekenen wat dat wil zeggen en anders eis ik dat je nu je JFK plaatje in de prullenbak flikkert want die had het ook niet zo heel erg graag dat er Russische raketten op Cuba kwamen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht kun je al die users en hun posts even noemen waarin men zich positief uitlaat over het Indonesische beleid van Nederland.
Geldt ook voor Uitstraling.
Alleen dat zijn we nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was wel het idee, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |