Hij zit gewoon te wachten op sappige verhalen omdat ie zelf al eeuwen droog staatquote:
Wie is dat ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te wachten op sappige verhalen omdat ie zelf al eeuwen droog staat
Serieus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en waaruit moeten we nu precies opmaken dat NATO voornemens is, en al was voor Oekraïne, om Moskou aan te vallen?
Ja, en dan nogmaals de vraag: waaruit blijkt precies dat sinds de val van het Communisme NATO aanstalten heeft gemaakt om Moskou aan te vallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Je kunt in al je Efteling gedachten nog bedenken dat die wapens er voor onze veiligheid liggen en dat is ook zo, we betalen er zelfs grof voor maar wat heb je aan een afschrikmiddel dat alleen maar een reactie uitlokt.
Het gaat er niet om dat de NAVO concrete plannen heeft liggen om Moskou aan te vallen (die liggen er wel klaar maar ja beetje lullig als je helemaal geen plan hebt als je zelf aangevallen wordt) maar puur om het feit dat ze er zijn en dat het dus kan in theorie, daar is de hele nucleaire wapenwedloop sinds de koude oorlog op gebaseerd zelfs, you kill us, we kill you, die balans is ernstig verstoord omdat Oekraïne nu eenmaal niet op de plek van Sumatra ligt.
De NAVO is geen vredelievend kaartclubje voor hoogbejaarden hè.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan nogmaals de vraag: waaruit blijkt precies dat sinds de val van het Communisme NATO aanstalten heeft gemaakt om Moskou aan te vallen?
Te meer als - mede door Merkel - juist i.p.v. agressie een beleid van toenadering en ondersteuning is ingezet.
Dat was een soort Machiavelliaans spelletje? Testing the waters?
In dat geval: waarom heeft NATO die reserverotjes niet allang ingezet?
Geen antwoord dus. Zoals verwacht. Je weet wat er staat hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:54 schreef UitStraling het volgende:
De NAVO is geen vredelievend kaartclubje voor hoogbejaarden hè.
Wat ik al vermoedde: je hebt een beetje het idee dat NATO nog altijd in een Koude Oorlog-frame leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De NAVO is geen vredelievend kaartclubje voor hoogbejaarden hè.
Wat raar; als lid van oorlog hitsend NATO zou Duitsland dat niet eens hebben willen doen, zaken doen met het Rode Gevaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:56 schreef UitStraling het volgende:
En Merkel had de Duitse economie, welvaart en veiligheid niet in de handen van een psychopaat moeten leggen, dat lijkt me nu wel duidelijk inmiddels.
Nee hoor, ik geloof wel in de in wezen vreedzame bedoelingen van de NAVO (dat is immers ook ons eigen clubje) maar ik geloof niet dat de man om wie het werkelijk gaat dat ook zo zietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik al vermoedde: je hebt een beetje het idee dat NATO nog altijd in een Koude Oorlog-frame leeft.
Ironisch, want de enige die nog in die tijd leeft is de man waarvoor we 'begrip moeten hebben'.
Goh, nee, echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof wel in de in wezen vreedzame bedoelingen van de NAVO (dat is immers ook ons eigen clubje) maar ik geloof niet dat de man om wie het werkelijk gaat dat ook zo ziet
Sun Tzu "Know the enemy and know yourself in a hundred battles you will never be in peril"quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat raar; als lid van oorlog hitsend NATO zou Duitsland dat niet eens hebben willen doen, zaken doen met het Rode Gevaar
Dus nu was NATO weer niet agressief genoeg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sun Tzu "Know the enemy and know yourself in a hundred battles you will never be in peril"
Nee, er staat dat je de wereld niet alleen door je Brabantse brilletje kunt bekijken maar juist de intenties van de vijand goed moet inschatten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus nu was NATO weer niet agressief genoeg...
Is Rusland nu de vijand?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, er staat dat je de wereld niet alleen door je Brabantse brilletje kunt bekijken maar juist de intenties van de vijand goed moet inschatten.
Ben jij verre familie van Merkel als ik vragen mag?
Dus Poetin heeft waandenkbeelden? Hij hoort stemmen? Ziet dingen die er niet zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof wel in de in wezen vreedzame bedoelingen van de NAVO (dat is immers ook ons eigen clubje) maar ik geloof niet dat de man om wie het werkelijk gaat dat ook zo ziet
Het is een enorme klus je onsamenhangende verhaal te volgen, maar ik denk dat we de volgende conclusie mogen trekken:quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:04 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee hè Etto?
Gohquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus Poetin heeft waandenkbeelden? Hij hoort stemmen? Ziet dingen die er niet zijn?
Ik heb er eindelijk maar 1 (eigenlijk 3) maar wartaal zien uitslaan en dat is voornamelijk jij. Echt de onzin die je post plus de slechte historische kennis over de Sovjet-Unie die je hebt is gewoon triest. Je weet niks af van de akkoorden die zijn afgesloten je weet niet eens wat de NAVO inhoud. Sterk nog je weet amper wat er zich in de koude oorlog heeft afgespeeld. Maar als klap op de vuurpijl weet je nog steeds niet uit te leggen wat Rusland in een soeverein land moet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:04 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee hè Etto?
Dus eigenlijk geef je al die oud Sovjet republieken en oud Warsaw Pact landen gelijk dat ze onmiddellijk lid zijn geworden van de NAVO toen ze daar de kans voor kregen en heeft Oekraïne te lang geaarzeld, met als gevolg dat ze nu al meer dan 10 jaar in de ellende zitten dankzij Rusland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.
En ben jij soms de ongewenste zoon van Poetin?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, er staat dat je de wereld niet alleen door je Brabantse brilletje kunt bekijken maar juist de intenties van de vijand goed moet inschatten.
Ben jij verre familie van Merkel als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |