abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206232388
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heeft Indonesië daar behoefte aan?
That's exacltly my point :)
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:26:10 #227
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206232389
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Als er ooit een reply komt ga jij 'm vast krijgen. :+
I cant't wait.

Ik ga neuken :W
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:27:17 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
That's exacltly my point :)
Ontken je dat Oekraïne die toenadering tot NATO zoekt en heeft gezocht?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232392
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
I cant't wait.

Hopelijk ben je daar stukken beter in dan in geopolitieke duidingen |:)
pi_206232393
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
I cant't wait.

Have fun
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206232396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wellicht kun je al die users en hun posts even noemen waarin men zich positief uitlaat over het Indonesische beleid van Nederland.

Geldt ook voor Uitstraling.
Mijn interpretatie van de opmerking van US was dat men zich alleen met dit conflict bemoeit omdat er wat te halen valt voor het Westen, wat dus niet het geval was geweest als het zich in een gebied had afgespeeld als US omschrijft.
Mijns inziens dus niks te maken met hoe Nederland met Indonesië omging/omgaat, maar goed,
@UitStraling zal zo wel zeggen wie van ons 2 het bij het juiste eind heeft qua interpretatie :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:28:34 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Verzin maar een land, de NAVO huppelt al jaren rond in Oekraïne (anno 1991) en je bent oud en wijs genoeg om uit te rekenen wat dat wil zeggen en anders eis ik dat je nu je JFK plaatje in de prullenbak flikkert want die had het ook niet zo heel erg graag dat er Russische raketten op Cuba kwamen.
Ja, allemaal erg leuk en aardig, maar net als al bij die andere relativeerders is er in heel dit betoog weer nergens ook maar een snippertje van wat Oekraïne en diens bevolking zélf wil te bekennen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:29:03 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232400
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Mijn interpretatie van de opmerking van US was dat men zich alleen met dit conflict bemoeit omdat er wat te halen valt voor het Westen, wat dus niet het geval was geweest als het zich in een gebied had afgespeeld als US omschrijft.
Mijns inziens dus niks te maken met hoe Nederland met Indonesië omging/omgaat, maar goed,
@:UitStraling zal zo wel zeggen wie van ons 2 het bij het juiste eind heeft qua interpretatie :)
En wat valt er precies te halen voor het Westen?

En zou, heel misschien, het gegeven dat dit conflict zich in onze achtertuin afspeelt ook iets betekenen in de hele opstelling van het Westen en voornamelijk de EU en bondgenoten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ontken je dat Oekraïne die toenadering tot NATO zoekt en heeft gezocht?
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:30:48 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.
Kan allemaal, zaak is dus dat Oekraïne i.t.t. Indonesië zelf toenadering tot NATO (en EU) zoekt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, allemaal erg leuk en aardig, maar net als al bij die andere relativeerders is er in heel dit betoog weer nergens ook maar een snippertje van wat Oekraïne en diens bevolking zélf wil te bekennen.
Niks relativeren, ik denk zelfs dat Amerika nu nog compleet door het lint gaat als er Russische of laten we even gek doen Chinese wapens op Cuba gestationeerd zouden worden, stel dat de VS dan zouden interveniëren, zijn zij dan de agressor?
pi_206232409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kan allemaal, zaak is dus dat Oekraïne i.t.t. Indonesië zelf toenadering tot NATO (en EU) zoekt.
Dat doen ze al, maar stuiten (terecht) op heel veel tegenstand
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206232412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zijn daar garanties voor afgeven door zowel de VS als Rusland. Dat Rusland die nu geschonden heeft is het probleem. Sterker nog zoek oude filmpjes op van Poetin en daar zegt hij gewoon dat hij de grenzen van Oekraïne respecteert zoals ze waren in het akkoord.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:34:02 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Niks relativeren, ik denk zelfs dat Amerika nu nog compleet door het lint gaat als er Russische of laten we even gek doen Chinese wapens op Cuba gestationeerd zouden worden, stel dat de VS dan zouden interveniëren, zijn zij dan de agressor?
Welke bommen had Oekraïne precies op Rusland gericht?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232418
twitter

Klinkt veelbelovend als je in oktober op zoek moet naar winterkleding terwijl je onder sancties gebukt gaat.
pi_206232419
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
@:UitStraling zal zo wel zeggen wie van ons 2 het bij het juiste eind heeft qua interpretatie :)
Klopt, dat was slechts heel erg toeval, ik doelde er inderdaad meer op dat de NAVO alles heeft te winnen door de ligging van Oekraïne.

In mijn tijd in het leger had je de Fulda Gap, Oekraïne bij de NAVO zou een enorme 8-baans kaarsrechte vrij korte snelweg richting Moskou zijn, nu gaat het hem dat toch worden omdat Oekraïne aan de winnende hand is.

Onverdedigbaar.
pi_206232426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke bommen had Oekraïne precies op Rusland gericht?
Welke nucleaire kernwapens hadden Castro en Chroesjtsjov op Washington en JFK gericht?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:40:04 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Welke nucleaire kernwapens hadden Castro en Chroesjtsjov op Washington en JFK gericht?
Beantwoord gewoon de vraag: welke bommen had Oekraïne op Rusland gericht die een interventie noodzakelijk maakte?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232436
De inval was toch wegens nazi's?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:42:28 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:40 schreef Ulx het volgende:
De inval was toch wegens nazi's?
Ja, daarom probeer ik ook te achterhalen waar US naar toe wil met z'n onsamenhangende verhaal...

Tenzij, natuurlijk, hij ergens gelooft dat NATO nog altijd gung ho voor is een opmars naar Moskou, en dat ook al was voor Oekraïne.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Beantwoord gewoon de vraag: welke bommen had Oekraïne op Rusland gericht die een interventie noodzakelijk maakte?
Op slechts 30 kilometer van zowel jou als mij in ons mooie NAVO landje liggen 22 kernbommen klaar met als postzegel Moskou erop, misschien dat dit feitje je wat geopolitiek inzicht geeft :+
pi_206232444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Op slechts 30 kilometer van zowel jou als mij in ons mooie NAVO landje liggen 22 kernbommen klaar met als postzegel Moskou erop, misschien dat dit feitje je wat geopolitiek inzicht geeft :+
Je kan net zo goed tegen een muur praten :Y
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:44:48 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206232445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja, en waaruit moeten we nu precies opmaken dat NATO voornemens is, en al was voor Oekraïne, om Moskou aan te vallen?

Wat heet, volgens je overige verhalen waren we, en vooral Merkel, bezig met een ultiem soft en naïef beleid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206232446
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hopelijk ben je daar stukken beter in dan in geopolitieke duidingen |:)
Neuk jij eigenlijk nog een beetje? Of alleen maar met je rechterhand bezig?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206232448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:44 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Neuk jij eigenlijk nog een beetje? Of alleen maar met je rechterhand bezig?
Wauw, dat is jouw argument
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')