SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Starhopper op 07-10-2022 00:02:27 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Eerlijke verkiezingen zijn niet meer mogelijk in een gebied waar Rusland druk bezig is met genocide. En Musk praat wel vaker onzin over zaken waar hij weinig verstand van heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan snap je het echt niet hoor.
Musk zegt eerlijke verkiezingen, stop het moorden, stop escalatie naar WW3.
Het is geen enorm dom persoon ofzo.
Chemische wapens ingezet maar het zijn geen chemische wapens. Oke.quote:
Het is nou niet bepaald napalm 2.0 neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Chemische wapens ingezet maar het zijn geen chemische wapens. Oke.
Zal het geen Sarin kunnen zijn? Met die bloedende ogen zo.quote:
Oekraïense soldaten beweren dat het Chloropicrin is, dus dan zal dat het wel zijn hèquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:30 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Zal het geen Sarin kunnen zijn? Met die bloedende ogen zo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tr gezet, en je weet waarom aangezien je 24/7 op fok zit. Je post dit nu twee keer….
Het is in ieder geval niet de stof die men noemt op twitter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Chemische wapens ingezet maar het zijn geen chemische wapens. Oke.
"Trichloornitromethaan of chloorpicrine is een kleurloze, enigszins olieachtige vloeistof met een scherpe geur. De damp is 5,7 keer zwaarder dan lucht. De stof werd in de Eerste Wereldoorlog door zowel Britten, Duitsers als Fransen ingezet als gifgas. Het wordt dan ook als een chemisch wapen beschouwd en de invoer en uitvoer ervan is aan beperkingen onderhevig."quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chloropicrin
High сoncentrations
"Chlorpicrin, it smelled like flypaper" gas identification art
Chloropicrin is harmful to humans. It can be absorbed systemically through inhalation, ingestion, and the skin. At high concentrations it is severely irritating to the lungs, eyes, and skin.[25] In World War I German forces used concentrated chloropicrin against Allied forces as a tear gas. While not as lethal as other chemical weapons, it caused vomiting and forced Allied soldiers to remove their masks to vomit, exposing them to other, more toxic chemical gases used as weapons during the war.
Ja, opdonderen met die beelden. We hebben daar een spoilerknop voor.quote:
Het was de eennalaatste post. Waarom zou ik hem dan niet nog eens mogen plaatsen in het nieuwe deel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tr gezet, en je weet waarom aangezien je 24/7 op fok zit. Je post dit nu twee keer….
Goed nieuws dus, wordt blijkbaar massaal gebruik van gemaaktquote:
Of trollenfabrieken die de lijn overbelasten?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, wordt blijkbaar massaal gebruik van gemaakt
Opbokken met die lijken en gewonden, doe dat maar op Reddit of gebruik de spoiler. Je weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was de eennalaatste post. Waarom zou ik hem dan niet nog eens mogen plaatsen in het nieuwe deel?
Boehoe jank jankquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, opdonderen met die beelden. We hebben daar een spoilerknop voor.
Bron is ook nog Twitter, een terechte
Het gaat niet eens om het beeld. Het gaat om een feitencheck. Dat lijkt mij nogal relevant hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, opdonderen met die beelden. We hebben daar een spoilerknop voor.
Bron is ook nog Twitter, een terechte
Nee, gebruik die spoilerknop. Daar is die voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boehoe jank jank
Het is een topic over de oorlog, dan kun je dit soort dingen verwachten.
Oorlogen worden niet gevochten door met rozenblaadjes te strooien.
Dit is de harde realiteit, mag best getoond worden.
Blijf dan weg.
Een ogenblik geduld alstublieft, er zijn nog 300.000 mobiki voor u.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, wordt blijkbaar massaal gebruik van gemaakt
Bron Twitter…quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het beeld. Het gaat om een feitencheck. Dat lijkt mij nogal relevant hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |