Ik neem aan de spreekwoordelijke aap.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord zet ons weer eens voor aap in Europa
Die draagt een gouden ring.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik neem aan de spreekwoordelijke aap.
Ik neem aan dat ze de kooien in Blijdorp niet leeg hebben gehaald neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het te ver als ik iets zeg als "Nou als je in Rotterdam loopt krijg je soms toch het idee van wel" ?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de kooien in Blijdorp niet leeg hebben gehaald nee
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat het te ver al ik iets zeg als "Nou als je in Rotterdam loopt krijg je soms toch het idee van wel" ?
Ik moet hier helaas een TR voor plaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat het te ver als ik iets zeg als "Nou als je in Rotterdam loopt krijg je soms toch het idee van wel" ?
Dus kan ik dan concluderen dat dat te ver zou gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet hier helaas een TR voor plaatsen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat het te ver als ik iets zeg als "Nou als je in Rotterdam loopt krijg je soms toch het idee van wel" ?
Moet je eens een keer rotterdam-zuid bezoeken lol gratis blijdorpquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de kooien in Blijdorp niet leeg hebben gehaald nee
Stukje El Al.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens een keer rotterdam-zuid bezoeken lol gratis blijdorp
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens een keer rotterdam-zuid bezoeken lol gratis blijdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |