Jij bent snel!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Van harte gefeliciteerd MKHiep hiep hoeraa!!
[ afbeelding ]
Eej Childquote:
Owquote:
Ik wilde het net in vorig topic posten, maar toen was het topic volquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Van harte gefeliciteerd MKHiep hiep hoeraa!!
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow
Al klopt mijn uitleg van de afkorting ook wel een beetje
Muwahahahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wilde het net in vorig topic posten, maar toen was het topic vol
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht waren piemels het onderwerp, Martin flitste (niet in beeld) de zijne voor de aanwezige dames.
https://streamable.com/wnrvx1
[ afbeelding ]
Mag welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk is de TT niet te? Ik ben een beetje in shock van mijn eigen grofheid
Ik nog steeds van je crocktop.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter met een stofzuiger, deed GJ laatst ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
Eric is de trap met een plumeau aan het stoffen
kweet niet hoor
maar dat werkt niet echt
Cocktop?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik nog steeds van je crocktop.
het was Martinquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het toch niet oké vinden wanneer iemand ongevraagd z’n 17,5 cm laat zien….
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik nog steeds van je crocktop.
Hij zei zelf 17,5quote:
Merk jeans?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stel ik je teleur als ik je vertel dat ik gewoon een jeans en trui aan heb?
Anders heb ik het koud
Met zijn lui oog.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij overschat zichzelf wel vaker
Hey Bos, leuk jou hier ook te zienquote:
Eens. En ik wil het niet nametenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij overschat zichzelf wel vaker
Deze mod vind het helemaal okequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als een mod het goed vindt is het goed
ik wil hem nog niet eens zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En ik wil het niet nameten
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bos, leuk jou hier ook te zien
In je mondje kan makkelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En ik wil het niet nameten
Kan wel in de mondmaatbeker ja, maar niet die van Martin.quote:
A op die manier, wel leuk dat je dan de moeite neemt iemand te zoeken om te feliciterenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...
Haha kleine sherlockquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...
Toe maar,favo merk van PB.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
John Baner
Ja ik heb op de WC even gekeken
Bos is een schatjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier, wel leuk dat je dan de moeite neemt iemand te zoeken om te feliciteren
Een boom afstoffenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik die een boom afstofte![]()
En dan zeggen ze dat ik gek ben
Scherp!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap hem! Erik stoft de boom af want "Erik and Sasha sitting in a tree..."
Stof jij ook bomen af?quote:
Welkom Erik.quote:
Tuin vol bomen?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Kim en Marciano liggen weer samen?
Geldbomenquote:
Ook fruitbomen?quote:
Maar hier Cossen mag welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat sommigen denken dat ze hier in de COS zitten
we combineren gewoonquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:46 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:46 schreef Deisyy het volgende:
zonder make up heeft ze wel een oude kopquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda krult haar wimpers. Maar ik zie geen verschil
jawellussssssquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik zei al, je mag hier niet COSsen
Wimpels krullen? Whut what? Is dat een ding? Waarom?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda krult haar wimpers. Maar ik zie geen verschil
Oké mamaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit gaat Danny niet leuk vinden.quote:
Ja snap ik ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wimpels krullen? Whut what? Is dat een ding? Waarom?
die heeft er geen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
Het is hier geen KPDquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
Esther is zooooo volwassenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Esther doet: laalalalalalaa
Naar Wendy.
Lekker kinderachtig
En “haahhahahahahahhahaa”quote:
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Esther doet: laalalalalalaa
Naar Wendy.
Lekker kinderachtig
Wat moet je nog doen vandaag?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...
ik mis teveel zoDikke catfight
En het ergste, eigenlijk wil ik hier blijven hangen ipv bezig
(naja morgen naar een drukke beurs met een vriendin, dus het mag)
Nou ik heb net met de psychiater gebeld, dat ging goedquote:
esther is gewoon kattigquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
Esther heeft gewoon ook een kattige stem
topperquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik heb net met de psychiater gebeld, dat ging goed
En eigenlijk moet ik gaan haken of knutselen of zo
Het is een beetje verslaen hè, ik kan deze week niet werken dus ben thuis, maar moet volgende week weer aan het werk, dat wordt afkickenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...
ik mis teveel zoDikke catfight
En het ergste, eigenlijk wil ik hier blijven hangen ipv bezig
(naja morgen naar een drukke beurs met een vriendin, dus het mag)
Doet me denken aan dat zondagschoolliedje "ho stop sta eens even stil, waar wil je heengaan of maakt dat geen verschil, ho stop, ga er niet vandaag, je bent er toch niet zo maar, je leeft ergens voor"quote:
Wat is inktober?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Ja want het is inktober. Ik moet eigenlijk aankleden en zo. En nog iets voor inktober doen.
Ik ben met vette koppijn opgestaan ook.
wat is dat inktoberquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Ja want het is inktober. Ik moet eigenlijk aankleden en zo. En nog iets voor inktober doen.
Dan moet je dus lekker rustig aan doen lieverdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Oef ja, met een wajong heb je dat probleem niet. Alleen ik wil me wel aan mijn dagprogramma houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje verslaen hè, ik kan deze week niet werken dus ben thuis, maar moet volgende week weer aan het werk, dat wordt afkicken
Dan smeren ze te dik .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Snap niet waarom ze gewoon brood en het beleg op tafel zetten.. kan ieder zijn of haar brood smeren
Dat is best wel lastig met die verslavende streams, maar wel beter voor jezelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja, met een wajong heb je dat probleem niet. Alleen ik wil me wel aan mijn dagprogramma houden
Dan moeten ze dat gewoon niet doen, zo moeilijk is dat toch nietquote:
Dat je via een lijst per dag 1 iets tekent of schildert. Etc.quote:
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke dag creabea doen! Met inkt!
De streams gaan nog wel, even niet op FOK! hangenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best wel lastig met die verslavende streams, maar wel beter voor jezelf
Ik heb tijdens mijn opnames echt ruzies meegemaakt.quote:
Thanks, je zou jezelf kunnen tatoeërenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je via een lijst per dag 1 iets tekent of schildert. Etc.
Zodat je uit je comfort zone komt en wat anders probeert. Een maand lang.
Ja, komt zeker goed. Lig nu op de bank en heb een blikje redbull gehaald als laatste redmiddel. Pijnstillers helpen niet, frisse lucht niet, eten niet, douchen niet…quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet je dus lekker rustig aan doen lieverd
Naja... om half elf ga ik echt eventjes haken denk ik
Is de paus katholiekquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?
Haak jij ook?
Nouuu dankje maar neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, je zou jezelf kunnen tatoeëren
Dat lijkt me een goede planningquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De streams gaan nog wel, even niet op FOK! hangen
maar ik heb structuur nodigen anders hang ik de hele dag achter de laptop. Dus half elf, hobbykamer en om twaalf uur weer terug
Snap ik! Bij ons zat beleg in kuipjes dus had je dat niet. Maar bij ons werd er geen ruzie gemaakt, ieder voor zich!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn opnames echt ruzies meegemaakt.
Haha nee niet met tattoos. Al zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?
Haak jij ook?
Dat heb ik met koffiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, komt zeker goed. Lig nu op de bank en heb een blikje redbull gehaald als laatste redmiddel. Pijnstillers helpen niet, frisse lucht niet, eten niet, douchen niet…
Heb nu een paar slokken op en het lijkt weg te zakken. Echt verschrikkelijk want ik heb jaren een redbull verslaving gehad. Erger dan roken. Daar kon ik direct mee stoppen. Geen probleem. Maar die redbull… echt…
Maar ik weet gewoon als de hoofdpijn dermate erg is, dat redbull wel werkt.
Ja, koffie werkt ook vaak. Maar nu dus niet. Cola ook niet.. ibuprofen niet paracetamol niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik met koffie
Hopelijk kan je het hierna weer loslaten
Iemand die extra plakje kaas nam werd gelijk aangesproken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Bij ons zat beleg in kuipjes dus had je dat niet. Maar bij ons werd er geen ruzie gemaakt, ieder voor zich!
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goffer neuroot die ik ben check nu dertig keer of ik mijn onzin niet per ongeluk in de COS gooi![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goffer neuroot die ik ben check nu dertig keer of ik mijn onzin niet per ongeluk in de COS gooi![]()
Wow, wat mooi! En wat een vrolijke kleurtjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is de paus katholiekJa ik ben extreem verslaafd aan haken. Jij ook een verslaving aan garens?
Ik ben inmiddels een stuk verder, maar met dit bezig
[ afbeelding ]
We aten niet samen als je niet wilde (wilde ik nooit) en er was van alles veel te veel. Ander soortig afdelingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die extra plakje kaas nam werd gelijk aangesproken.
ga je een stoel hakenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow, wat mooi! En wat een vrolijke kleurtjes![]()
Ik ben ook haakverslaafd, maar momenteel staat het op een laag pitje, ik was met zoiets bezig, maar moet nu gaan plakken en daar moet ik me echt toe zetten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wat waardeloos die hoofdpijn en wat bijzonder dat Redbull helpt, want dat is echt bocht. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, komt zeker goed. Lig nu op de bank en heb een blikje redbull gehaald als laatste redmiddel. Pijnstillers helpen niet, frisse lucht niet, eten niet, douchen niet…
Heb nu een paar slokken op en het lijkt weg te zakken. Echt verschrikkelijk want ik heb jaren een redbull verslaving gehad. Erger dan roken. Daar kon ik direct mee stoppen. Geen probleem. Maar die redbull… echt…
Maar ik weet gewoon als de hoofdpijn dermate erg is, dat redbull wel werkt.
Dit vind ik echt geweldig!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook haakverslaafd, maar momenteel staat het op een laag pitje, ik was met zoiets bezig, maar moet nu gaan plakken en daar moet ik me echt toe zetten
[ afbeelding ]
Ooooh wat geniaal en prachtig. En even pauze is toch niet erg? Hobby, komt wel weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gooi het er vanzelf uitquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat idd in een ander soort.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We aten niet samen als je niet wilde (wilde ik nooit) en er was van alles veel te veel. Ander soortig afdeling
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je een stoel haken
Ja maar niet in deze babypoepkleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
is modern zeggen ze danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar niet in deze babypoepkleur
Hey! Ik heb mosterdkleurige meubels. Je doet mijn smaak pijnquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar niet in deze babypoepkleur
Hoe op met me.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit echt te beven van vrees door de strenge mods
Deis is wel de ergste hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey! Ik heb mosterdkleurige meubels. Je doet mijn smaak pijn
Het is ook heel leuk om te maken, de bloemetjes dan, want verder ben ik nog niet gekomen. Ik heb ook blaadjes, vlindertjes en bijtjes gehaakt, nu nog plakkenquote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf...quote:
Ik overweeg om van kinky seks te gaan houden, want je kan gewoon niet anders dan falen bij haar! Ik moet wel van zweepjes gaan houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is wel de ergste hoor
echt mega streng
daar moet je geen ruzie mee krijgen
En terechtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deis is van Kinkyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik overweeg om van kinky seks te gaan houden, want je kan gewoon niet anders dan falen bij haar! Ik moet wel van zweepjes gaan houden
Zo vet! Vind je het erg als ik je idee jat?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook heel leuk om te maken, de bloemetjes dan, want verder ben ik nog niet gekomen. Ik heb ook blaadjes, vlindertjes en bijtjes gehaakt, nu nog plakken
Ik voel een aanmelding voor KEL komenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik overweeg om van kinky seks te gaan houden, want je kan gewoon niet anders dan falen bij haar! Ik moet wel van zweepjes gaan houden
Met piemels zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vet! Vind je het erg als ik je idee jat?
Dat is ook zeker de bedoeling niet, het cossen moet in de COS en gewoon gezellig kletsen mag hierquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
misschien zijn er meer a seksuelen daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ergens vermoed ik dat ik daar als aseksueel niks te zoeken heb
Owquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey! Ik heb mosterdkleurige meubels. Je doet mijn smaak pijn
Ben je serieus aseksueel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ergens vermoed ik dat ik daar als aseksueel niks te zoeken heb
In KEL?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zijn er meer a seksuelen daar?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is wel de ergste hoor
echt mega streng
daar moet je geen ruzie mee krijgen
Zweepjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
kan tochquote:
Dat is inside infoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is van Kinky
stiekem is ze ook mod van KEL
Ik snap seks serieus nietquote:
Nee natuurlijk niet, dat vind ik juist leuk en ben benieuwd naar je resultaat tegen die tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vet! Vind je het erg als ik je idee jat?
Mooi Childquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is de paus katholiekJa ik ben extreem verslaafd aan haken. Jij ook een verslaving aan garens?
Ik ben inmiddels een stuk verder, maar met dit bezig
[ afbeelding ]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen hakenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat vind ik juist leuk en ben benieuwd naar je resultaat tegen die tijd
als het maar geen babypoepgroen isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen haken
Ja... pastelgeel
Hahahahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het maar geen babypoepgroen is
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jouquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap seks serieus niet![]()
En ben aromantisch
Dus lekker saai. Bewust vrijgezel (denk dat het in theorie best mogelijk is om een relatie te krijgen) en geen gefrummel aan mijn lijf meer
Nou saai toch niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ben aromantisch
Dus lekker saai. Bewust vrijgezel (denk dat het in theorie best mogelijk is om een relatie te krijgen) en geen gefrummel aan mijn lijf meer
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik haal hem ook bij action, had hem al gehaald en achter de bank gezet, maar hij was helemaal krom getrokken doordat hij scheef stondquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen haken
Ja... pastelgeel
Klets nietquote:
De intimiteit die ik nodig heb is een knuffel van een goede vriendin. Daar houdt het op. Drie sociale zoenen vind ik eigenlijk al te intiem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou saai toch niet?
Maar wil je gewoon niet aangeraakt worden of hoe voelt dat? Heeft het puur met seksuele aantrekkingskracht en aanrakingen te maken?
Truequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jou
Oh balenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal hem ook bij action, had hem al gehaald en achter de bank gezet, maar hij was helemaal krom getrokken doordat hij scheef stond
Wanda is meer een roepertquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine en Kenzy op kantoor.
Madeleine noemt Rupert “roepert”
Als je maar altijd bedenkt dat je zelf het belangrijkst bentquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
TrueEerlijker voor iedereen
(maar ben zo onzeker dat als iemand nu zou zeggen ik vind je leuk dat ik erin duik. Figuurlijk)
Ah ja, dan heb ik er een beeld bij jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De intimiteit die ik nodig heb is een knuffel van een goede vriendin. Daar houdt het op. Drie sociale zoenen vind ik eigenlijk al te intiem.
Seksuele gevoelens ken ik gewoon niet. Ik heb in het verleden wel seks en partners gehad, maar dat vond ik niks. In het beste geval saai, wat je voor een ander doet.
Ja gelukkig zijn ze niet heel duur, maar zonde is het wel en een beetje dom van mezelf, ik had het neer moeten leggen. Ik neem ook de grootstequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen! Hoe groot doek neem jij? Ik denk de grootste
Heb je dat altijd al gehad?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ben aromantisch
Heerlijk rustig zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb ik er een beeld bij ja![]()
Lijkt me ergens wel lekker rustigik heb juist een hoog libido en dat is soms echt een kwelling
Oeh! leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn ze niet heel duur, maar zonde is het wel en een beetje dom van mezelf, ik had het neer moeten leggen. Ik neem ook de grootste
Leuk! Dan kan je alvast een beetje kijken hoe je het wil hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh! leuk!
Wacht eens even, ik heb een rond doet en een groot, normaal doek liggen
Ik ga ze zo eens bekijken en erbij pakken
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dan kan je alvast een beetje kijken hoe je het wil hebben
Is zo SC toch nog ergens goed voor of nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!
Wist je dat ook direct van jezelf of was het een zoektocht ?quote:
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!
Dit had prima in de COS gekund hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zo SC toch nog ergens goed voor of niet
Ik doe het even in de PM, goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wist je dat ook direct van jezelf of was het een zoektocht ?
Als ik teveel vragen stel moet je het zeggen. Maar ik vind dit soort dingen zo enorm interessant altijd
Jij wil echt straf hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit had prima in de COS gekund hoor
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe het even in de PM, goed?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit had prima in de COS gekund hoor
Ze solliciteert er wel naar hequote:
Beetje welquote:
Heb jij niets met seks en aanraken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.
Vertel maar danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.
Zal eens over een gepaste straf gaan nadenkenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij niets met seks en aanraken?
O, dat had ik niet verwacht. Hoe komt dat zo?quote:
oh nee!!!! ik gedraag me al!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens over een gepaste straf gaan nadenkende SC afstoffen of zo
watjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh nee!!!! ik gedraag me al!
We hebben een prima relatie maar geen intiem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat had ik niet verwacht. Hoe komt dat zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, maar niet de plumeua!
Dus jij verzameld eigenlijk vriendschappen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En CotS is aromantisch, dus wil geen match
ja, je verwoordt het mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij verzameld eigenlijk vriendschappen?
Mooi wel
Kom, jij haken, ik ga douchen en aankleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, je verwoordt het mooi
Yes ma'am, sterkte met je koppie, ik ga naar bovenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom, jij haken, ik ga douchen en aankleden.
Oke je krijgt nog een kansquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh nee!!!! ik gedraag me al!
O, maar je hebt dat niet altijd gehad neem ik aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een prima relatie maar geen intiem.
Ook geen kusje? Of tegen elkaar zitten op de bank?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een prima relatie maar geen intiem.
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes ma'am, sterkte met je koppie, ik ga naar boven
Wat is datquote:
Haartjes implanteren.quote:
Ik herken mij zelf wel in het verhaal van Child.. en als een bekende tegenkom en een praatje mee maak.. vragen ze mij wel eens of ik relatie heb etc, als ik dan antwoord met nee blabla dan begrijpen ze het ook wel..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jou
Je zit verkeerdquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit verkeerdde cos is weer een deurtje verder
Hou opquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doei,jij lokt me hierheen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om te kletsen niet om te cossenquote:
Ik mag geen caps plaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
In de SC zijn er geen regels
en mag je over alles kletsen
dus ook over de streams
is altijd zo geweest
En Bijzonder.quote:
Deze caps welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze caps welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En CotS is aromantisch, dus wil geen match
O, daar was ik dus niet de enige in, moest de zin ook twee keer lezenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rook
En het gaat erom waar jij je zelf het beste bij voelt, niet wat andere mensen denken of verwachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik herken mij zelf wel in het verhaal van Child.. en als een bekende tegenkom en een praatje mee maak.. vragen ze mij wel eens of ik relatie heb etc, als ik dan antwoord met nee blabla dan begrijpen ze het ook wel..
Bepaal ik zelf welquote:
Klopt dat is het ook, maar soms wil je wel wat anderen ook hebben..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het gaat erom waar jij je zelf het beste bij voelt, niet wat andere mensen denken of verwachten
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. Maar niet op dat vlak wel op een aangrenzend vlakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt dat is het ook, maar soms wil wel wat andere ook hebben..
Dat kan ik me ook wel weer voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt dat is het ook, maar soms wil wel wat andere ook hebben..
Ah dat kan ook, zo hebben we allemaal wel iets..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. Maar niet op dat vlak wel op een aangrenzend vlak
Daarom vind ik andere mensen die niet op mij lijken zo intrigerendquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan ook, zo hebben we allemaal wel iets..
Dit is wel een goede voor een memequote:
Omdat hij daar valt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
Middenscheidingen zoals Wanda heeft, zijn eigenlijk echt iets voor de generatie na de millennials. Dus waarom heeft Wanda een middenscheiding?
Ik heb het net uitgelegd en het heeft geen zin er een oeverloze discussie over te voeren, zeker niet in de SC.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Gelijk ook m’n post verwijderen als ik gewoon m’n mening deel. Succes met je sc
Echt hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Gelijk ook m’n post verwijderen als ik gewoon m’n mening deel. Succes met je sc
Toen was ik nog aan het typen. Dat snap je zelf toch ook wel? Gezien de tijd… tjonge jonge zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgelegd en het heeft geen zin er een oeverloze discussie over te voeren, zeker niet in de SC.
Klagen over moderatie kan je hier Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst wordt ik gelokt en dan straf.![]()
![]()
Ik heb niet naar de tijd gekeken, nogmaals Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het typen. Dat snap je zelf toch ook wel? Gezien de tijd… tjonge jonge zeg
En dan weer een ban zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klagen over moderatie kan je hier Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1
Ja om hier te SCenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst wordt ik gelokt en dan straf.![]()
![]()
Je weet dat ik Fries ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja om hier te SCenDoe nou niet zo stug
Dat weet ik inderdaadquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tijd gekeken, nogmaals Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haahhahahaha misschien toch een streepjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar was ik dus niet de enige in, moest de zin ook twee keer lezen
Welke?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Haahhahahaha misschien toch een streepje
Ik heb trouwens best lekkere parfum op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |