O, dat had ik niet verwacht. Hoe komt dat zo?quote:
oh nee!!!! ik gedraag me al!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens over een gepaste straf gaan nadenkende SC afstoffen of zo
watjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh nee!!!! ik gedraag me al!
We hebben een prima relatie maar geen intiem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat had ik niet verwacht. Hoe komt dat zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, maar niet de plumeua!
Dus jij verzameld eigenlijk vriendschappen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En CotS is aromantisch, dus wil geen match
ja, je verwoordt het mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij verzameld eigenlijk vriendschappen?
Mooi wel
Kom, jij haken, ik ga douchen en aankleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, je verwoordt het mooi
Yes ma'am, sterkte met je koppie, ik ga naar bovenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom, jij haken, ik ga douchen en aankleden.
Oke je krijgt nog een kansquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh nee!!!! ik gedraag me al!
O, maar je hebt dat niet altijd gehad neem ik aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een prima relatie maar geen intiem.
Ook geen kusje? Of tegen elkaar zitten op de bank?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een prima relatie maar geen intiem.
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes ma'am, sterkte met je koppie, ik ga naar boven
Wat is datquote:
Haartjes implanteren.quote:
Ik herken mij zelf wel in het verhaal van Child.. en als een bekende tegenkom en een praatje mee maak.. vragen ze mij wel eens of ik relatie heb etc, als ik dan antwoord met nee blabla dan begrijpen ze het ook wel..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |