Je zit verkeerdquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit verkeerdde cos is weer een deurtje verder
Hou opquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doei,jij lokt me hierheen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om te kletsen niet om te cossenquote:
Ik mag geen caps plaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
In de SC zijn er geen regels
en mag je over alles kletsen
dus ook over de streams
is altijd zo geweest
En Bijzonder.quote:
Deze caps welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze caps welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En CotS is aromantisch, dus wil geen match
O, daar was ik dus niet de enige in, moest de zin ook twee keer lezenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rook
En het gaat erom waar jij je zelf het beste bij voelt, niet wat andere mensen denken of verwachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik herken mij zelf wel in het verhaal van Child.. en als een bekende tegenkom en een praatje mee maak.. vragen ze mij wel eens of ik relatie heb etc, als ik dan antwoord met nee blabla dan begrijpen ze het ook wel..
Bepaal ik zelf welquote:
Klopt dat is het ook, maar soms wil je wel wat anderen ook hebben..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het gaat erom waar jij je zelf het beste bij voelt, niet wat andere mensen denken of verwachten
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rook
Dat herken ik ook. Maar niet op dat vlak wel op een aangrenzend vlakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt dat is het ook, maar soms wil wel wat andere ook hebben..
Dat kan ik me ook wel weer voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt dat is het ook, maar soms wil wel wat andere ook hebben..
Ah dat kan ook, zo hebben we allemaal wel iets..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. Maar niet op dat vlak wel op een aangrenzend vlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |