abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206221093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
7 pagina's in een nachtje tijd, dat kan twee dingen betekenen:
-interessante updates
-de patiënten van BNW hebben onbegeleid verlof

Naïef als ik ben had ik hoop dat het de eerste optie betrof ;(
Tenenkrommend om doorheen te scrollen. En dat volk heeft dat stemrecht -O- :N .
pi_206221097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een valide vraag in deze. Ik had zelf ook mixed feelings bij die post eerlijk gezegd.
Er gaan toch echt veel Oekraïense kinderen dood in deze oorlog. Ook omdat Poetin er voor kiest om burgerdoelen te raken.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:06:35 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een valide vraag in deze. Ik had zelf ook mixed feelings bij die post eerlijk gezegd.
Je hebt bronnen.
pi_206221105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:03 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik ga dan altijd aan MH17 denken en besef dan een beetje wat types als jij kunnen aanrichten bij slachtoffers.
Nix mis mee hoor, om zaken die net een brug te ver lijken ietwat wantrouwend te bekijken. In dit geval met MH17 gaan strooien komt wat zwak over. Daarnaast is dit precies wat die BNW idioten bereiken. Iemand die wel grijstinten herkent wordt ineens met dergelijke aantijgingen in de hoek gezet.

Maar... zijn er nog nieuwe filmpjes van Russen in het nauw? Dat beurt mij altijd wel op na zo een nacht vol ellende.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:09:55 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zo een box met gouden tanden kun je ook ophalen bij een Crematorium, en als je zoveel moeite doet om dat te krijgen, waarom zou je dat niet op de vlucht meenemen?
Bron dat deze box bij een crematorium vandaan komt.
pi_206221119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:05 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er gaan toch echt veel Oekraïense kinderen dood in deze oorlog. Ook omdat Poetin er voor kiest om burgerdoelen te raken.
Ja klopt. Maar wat heeft dat te maken met een plastic doosje vol met goud wat door iemand naast kratten WO2 jodengoud wordt geknipt/plakt? Daar gaat het om. Dat dat wat gestaged over komt. Ik en Raptorix zeggen niet dat het nep is. Ik zeg dat ik er mixed feelings van kreeg niet wetende of dit nu ergens niveautje "Sims3" is. Propaganda gaat sowieso 2 kanten uit hé. Hoort er helaas bij. Het is aan ons om te filteren.
pi_206221121
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Er is dan ook geen concensus over de vraag of het een genocide was. Het artikel op wikipedia over de periode van hongersnood is wat dat betreft wel goed denk ik. Stratocide is wellicht een betere term in dit geval.

https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_famine_of_1930%E2%80%931933
De combinatie van uithongeren van de bevolking en het proberen uitwissen van de cultuur en religie van Oekraïne maken dat het als een genocide wordt gezien.
Het is niet alleen de hongersnood die op dat moment gaande was in Oekraïne, alhoewel de verhalen daarover, zoals het opsluiten van dorpelingen in hun eigen dorp, terwijl er geen voedsel meer was, al door merg en been gaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206221127
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bron dat het uit een gevangenis komt. Jongens, doe ff niet zo kinderachtig :N .
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:12:17 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Bron dat het uit een gevangenis komt. Jongens, doe ff niet zo kinderachtig :N .
Ik heb mijn bron gegeven. Ik doe niet kinderachtig. Val mij niet aan.
pi_206221131
is er vannacht eindelijk een slotje gezet op BNW zodat al die lui naar hier komen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206221135
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb mijn bron gegeven. Ik doe niet kinderachtig. Val mij niet aan.
Je doet wel kinderachtig. Dat is sowieso je middlename maar nu wel ff in het extreme.
pi_206221136
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bron dat dit van vermoorde burgers af komt? Ik zeg niet dat dit niet zo is, ik zeg alleen dat dit soort bevindingen wel heel goed uitkomen om een link met Nazis te leggen, iets waar we in het Westen nogal gevoelig voor zijn, om een dag na de vondst gelijk conclusies te trekken vind ik veel te ver gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221141
quote:
-interessante updates

En dat terwijl ze een eigen subforum daarvoor hebben.
Kennelijk gaat de oorlog voor hen de verkeerde kant op en breekt er paniek uit.
De pro Russische memes heeft ook een opleving gekregen sinds de omwenteling in de oorlog.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:17:23 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Bron dat dit van vermoorde burgers af komt? Ik zeg niet dat dit niet zo is, ik zeg alleen dat dit soort bevindingen wel heel goed uitkomen om een link met Nazis te leggen, iets waar we in het Westen nogal gevoelig voor zijn, om een dag na de vondst gelijk conclusies te trekken vind ik veel te ver gaan.
Die heb ik je al gegeven.
pi_206221170
quote:
-interessante updates

Waarom posten die idioten alleen 's nachts? Liggen ze overdag in hun nest te keuren? Zitten ze soms in de bijstand en parasiteren ze dus op de hard werkende belastingbetaler? #alleenmaarwatvragenstellen
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:19:11 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221176
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waarom posten die idioten alleen 's nachts? Liggen ze overdag in hun nest te keuren? Zitten ze soms in de bijstand en parasiteren ze dus op de hard werkende belastingbetaler? #alleenmaarwatvragenstellen
'S nachts zijn er geen modjes die hun drek verwijderen
pi_206221177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het komt Oekraïne heel goed uit dat Rusland dit soort Nazi-dingen doet? Lees ik dat echt?
pi_206221187
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die heb ik je al gegeven.
Ik heb die bronnen gelezen, en die leiden dan meestal weer tot 1 bron, als men Nazi of nog erger Concentratiekamp referenties gaat maken, wees dan erg op je hoede, je moet wel erg naïef zijn als je denkt dat propaganda in oorlogstijd maar van 1 kant komt.
pi_206221188
Het zal wel meevallen met die gouden tanden, Rusland en Oekraïne staan nou eenmaal niet goed bekend als landen met goede mondzorg, heb je wel eens het gebit van een gemiddelde Rus bekeken? Veel rotte gebitten en scheve tanden.
Dan denk ik niet dat ze het geld er voor over hebben om tussen die onverzorgde gebitten gouden tanden te laten zetten.
Bovendien gouden tanden zijn al jaren niet meer in de mode want het ziet er niet uit.
Misschien dat oude bejaarden nog wat in hun mond hebben, maar die hebben meestal wel een kunstgebit.
Die bak met tanden kunnen idd overblijfselen zijn na een crematie , maar dan hoort het deels gesmolten te zijn en zie je brandschade.Weet je wel hoe heet een crematie oven kan worden? Of trekken ze daar voor de verbranding nog even het goud eruit?
Wellicht is het een bak van een tandarts en hebben ze hun kunstgebit betaald met goud uit eigen mond, maar dit is ook een theorie.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:23:59 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221202
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:21 schreef quirina het volgende:
Het zal wel meevallen met die gouden tanden, Rusland en Oekraïne staan nou eenmaal niet goed bekend als landen met goede mondzorg, heb je wel eens het gebit van een gemiddelde Rus bekeken? Veel rotte gebitten en scheve tanden.
Dan denk ik niet dat ze het geld er voor over hebben om tussen die onverzorgde gebitten gouden tanden te laten zetten.
Bovendien gouden tanden zijn al jaren niet meer in de mode want het ziet er niet uit.
Misschien dat oude bejaarden nog wat in hun mond hebben, maar die hebben meestal wel een kunstgebit.
Die bak met tanden kunnen idd overblijfselen zijn na een crematie , maar dan hoort het deels gesmolten te zijn en zie je brandschade.Weet je wel hoe heet een crematie oven kan worden? Of trekken ze daar voor de verbranding nog even het goud eruit?
Wellicht is het een bak van een tandarts en hebben ze hun kunstgebit betaald met goud uit eigen mond, maar dit is ook een theorie.
Allemaal gedraai om de misdaden van de Russen goed te praten.

Misschien waren het kabouters die deze gouden tanden in een box hebben gestopt
pi_206221209
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik geef alleen een andere theorie die die bak kan verklaren.
Draai je niet een beetje door?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:26:20 #198
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206221214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:21 schreef quirina het volgende:
Je vergeet al die rapperts en ook zo’n stijlicoon als zangeres Anouk, had er op een gegeven moment een paar in haar bakkes.

Nooit geweten dat er dus zoveel hiphop fans in die regio waren.

PS; dat het er niet uit ziet, dat ben ik helemaal met je eens.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206221220
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet nodig, het lijkt me wel duidelijk dat de Russen zich ernstig misdragen, echter Ukraine heeft er alle belang bij om deze zaken uit te vergroten, en ja daar horen zaken als Propaganda bij, in plaats van mij als BNW gekkie neer te zetten zou ik zelf eens proberen wat objectiever te zijn, dat is een stuk gezonder dan gelijk de eerste de beste post op internet als waarheid aan te nemen.

Zoals ik al zei, waarom zou je zoveel moeite doen om al dat goud bij je slachtoffers te onttrekken, en dan achter te laten? Als dit van slachtoffers af komt, zullen we dan eerst even kijken waar die slachtoffers zijn?
Gewoon simpele vragen uit grond van logica.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:28:17 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221224
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik geef alleen een andere theorie die die bak kan verklaren.
Draai je niet een beetje door?
Het gaat om dode onschuldige burgers. Gek he dat dit mij boos en verdrietig maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')