abonnement Unibet Coolblue
pi_206221551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat de russen zo slecht niet zijn als ze lijken en ze geen martelingen plaats laten vinden?
Dat je niet gelijk alles moet geloven, en dat er major red flags af moeten gaan als men Nazi vergelijkingen maakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 09:06:24 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat je niet gelijk alles moet geloven, en dat er major red flags af moeten gaan als men Nazi vergelijkingen maakt.
Ik heb die vergelijking gemaakt he, niet de Times. En dat ik bij zo'n bak gouden tanden aan de concentratiekampen van de nazi's moet denken, dat is niet zo gek toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206221581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat je niet gelijk alles moet geloven, en dat er major red flags af moeten gaan als men Nazi vergelijkingen maakt.
Daar zijn de Russen zelf debet aan, in het artikel zelf staat namelijk dat de Russen de lokale bevolking ermee bedreigd hebben.
pi_206221586
quote:
84s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb die vergelijking gemaakt he, niet de Times. En dat ik bij zo'n bak gouden tanden aan de concentratiekampen van de nazi's moet denken, dat is niet zo gek toch?
Ik heb ook nooit beweerd dat het niet waar is, ik geef alleen aan dat het verstandig is eerst bewijs te onderzoeken in plaats van gelijk plaatjes van buchenwald er onder te plakken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zoals ik al aangaf, zo een bak met goud kan ook gewoon sloopgoud zijn of bij een tandarts vandaan komen.
Ik zou eerst even onderzoeken waar die mensen zijn gebleven waar dat goud bij hoort, of onderzoeken of dit weefsel is van recent levende mensen.
Goud is te kostbaar om zomaar in een recycling bak te belanden.
Ik zou niet weten waarom een patiënt dat zou achterlaten bij de tandarts.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef J.B. het volgende:

[..]
Daar zijn de Russen zelf debet aan, in het artikel zelf staat namelijk dat de Russen de lokale bevolking ermee bedreigd hebben.
Dat lijkt me wat anders dan te concluderen dat dit plek was waar men gouden tanden uit de mond van burgers haalde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee dat is ook niet zo logisch, je gaat niet je eigen bevolking plat gooien lijkt me.
Tsjetsjenië, Syrië..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien moet je eens het linkje van Bild lezen, man man man.
Heb ik gedaan. Totaal ongeloofwaardig verhaal.
Welke tandarts houdt er nou zo'n verzameling gouden tanden op na?
pi_206221622
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Goud is te kostbaar om zomaar in een recycling bak te belanden.
Ik zou niet weten waarom een patiënt dat zou achterlaten bij de tandarts.
Waarschijnlijk om hun rekening voor hun nieuwe gebit te betalen, daarnaast wordt denk ik een beetje overschat hoeveel goud uit zo een gebit waard is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat het niet waar is, ik geef alleen aan dat het verstandig is eerst bewijs te onderzoeken in plaats van gelijk plaatjes van buchenwald er onder te plakken.
Nou ja, gezien de martelkamers en massagraven die de russen regelmatig achterlaten, is het niet vreemd gedacht als je zo'n bak vind natuurlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206221627
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tsjetsjenië, Syrië..
Als we zo gaan beginnen ken ik er wel 1 dichter bij huis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat het niet waar is, ik geef alleen aan dat het verstandig is eerst bewijs te onderzoeken in plaats van gelijk plaatjes van buchenwald er onder te plakken.
Geloof me, de oorlogsmisdaden van de Russen zullen worden onderzocht.
pi_206221637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is juist mijn punt, waarom nemen ze goud niet mee, en koelkasten wel?
Er wordt nu gehaast terug getrokken.
Ik zie nu ook geen beelden meer van koelkasten die mee terug gaan, terwijl alle militaire voertuigen en wapens achtergelaten worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nou ja, gezien de martelkamers en massagraven die de russen regelmatig achterlaten, is het niet vreemd gedacht als je zo'n bak vind natuurlijk.
Natuurlijk, maar zullen we gewoon even de conclusies aan professionele onderzoekers over laten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als we zo gaan beginnen ken ik er wel 1 dichter bij huis.
Dus dan ken je voorbeelden van het bombarderen van de eigen bevolking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarschijnlijk om hun rekening voor hun nieuwe gebit te betalen, daarnaast wordt denk ik een beetje overschat hoeveel goud uit zo een gebit waard is.
Overschat?
Onder de straten van Zurich liggen nog zat broodjes met hakenkruizen. Pittig wat waard inmiddels
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206221655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:11 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Geloof me, de oorlogsmisdaden van de Russen zullen worden onderzocht.
Helemaal prima, net zoals ik voorstander ben om iedereen die oorlogsmisdaden pleegt aan te pakken, of dat nu Amerikanen, Russen of Chinezen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarschijnlijk om hun rekening voor hun nieuwe gebit te betalen, daarnaast wordt denk ik een beetje overschat hoeveel goud uit zo een gebit waard is.
Dat denk ik niet. Als dat goud niet veel waard is, dan is het ook logisch waarom de Russen het niet meenamen. Maar toen kwam dat niet bij je op, heh?
pi_206221680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Beweer ik dat? Kun je eens ophouden mij de hele tijd woorden in de mond te leggen? Dit is al de vierde keer dat je dit doet in dit topic, terwijl je weigert ook maar fatsoenlijk te quoten. Akelig rot mens ben je.
Het is raar dat je wel erkent dat er massagraven zijn, maar niet verwacht dat ze voor het begraven de gouden tanden hebben getrokken, terwijl je ook erkent dat de Russische soldaten plunderen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221681
Kadyrov stuurt paar dagen geleden de eerste wereld in dat zijn zonen het front joinen met lukpraatje dat nu de tijd ervoor rijp is…en geheel toevallig wordt die gisteren gepromoveerd.

Poetin moest even een goede PR-stunt zoeken om Kadyrov meer legitimiteit te geven omdat hij weet dat ze hem niet moeten. En wat is er beter als PR dat Kadyrov bereid is zijn eigen zonen voor de toekomst van Rusland op te offeren.

Zo voorspelbaar.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206221683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar zullen we gewoon even de conclusies aan professionele onderzoekers over laten?
Alright. Laten we het topic maar sluiten dan. Geen discussie meer mogelijk. We wachten alle officiele berichten wel af...

Want alleen dat is het waard om een oordeel over te vellen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206221700
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus dan ken je voorbeelden van het bombarderen van de eigen bevolking.
Nou ja, ik zou zeggen lees je in op de vuur bombardementen op het einde van de tweede wereldoorlog, dat had totaal geen militair doel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:13 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Als dat goud niet veel waard is, dan is het ook logisch waarom de Russen het niet meenamen. Maar toen kwam dat niet bij je op, heh?
Je blijft maar proberen je gelijk te halen he?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221713
Hij zegt over de telefoon dat ze met een groep van 500 omsingeld zijn. Zulke belangrijke tactische informatie mag je niet over de telefoon zeggen, zou ik denken.

twitter
pi_206221722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:14 schreef Aloulu het volgende:
Kadyrov stuurt paar dagen geleden de eerste wereld in dat zijn zonen het front joinen met lukpraatje dat nu de tijd ervoor rijp is…en geheel toevallig wordt die gisteren gepromoveerd.

Poetin moest even een goede PR-stunt zoeken om Kadyrov meer legitimiteit te geven omdat hij weet dat ze hem niet moeten. En wat is er beter als PR dat Kadyrov bereid is zijn eigen zonen voor de toekomst van Rusland op te offeren.

Zo voorspelbaar.
Het lijkt wel of er wat onderlinge strijd is tussen de verschillende veiligheidsdiensten en privé-legertjes aldaar inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206221728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is raar dat je wel erkent dat er massagraven zijn, maar niet verwacht dat ze voor het begraven de gouden tanden hebben getrokken, terwijl je ook erkent dat de Russische soldaten plunderen.
Omdat het nogal wat werk is om een tand te trekken, je moet zo iemand gevangen nemen, vast binden, tand trekken, en dan moet je nog van het slachtoffer afkomen. De meeste dingen die ik op de foto zie zijn gewoon oude protheses, het lijkt me dat als je wilt plunderen het handiger is om het huis van de tandarts op te zoeken dan 60 oude bejaarden te moeten ontvoeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221731
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarschijnlijk om hun rekening voor hun nieuwe gebit te betalen, daarnaast wordt denk ik een beetje overschat hoeveel goud uit zo een gebit waard is.
https://www.goldbypost.nl(...)Moms_uAaAkBrEALw_wcB

55 euro per gram.
Het goud uit protheses zal minder opleveren, maar het is best een hap geld.
Die bak ziet er niet uit als een onsje goud dat als wisselgeld bij de tandarts ligt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Omdat het nogal wat werk is om een tand te trekken, je moet zo iemand gevangen nemen, vast binden, tand trekken, en dan moet je nog van het slachtoffer afkomen. De meeste dingen die ik op de foto zie zijn gewoon oude protheses, het lijkt me dat als je wilt plunderen het handiger is om het huis van de tandarts op te zoeken dan 60 oude bejaarden te moeten ontvoeren.
Dan ga je er van uit dat het slachtoffer levend van het goud is ontdaan, en daarna vermoord en begraven.

Nogmaals, er zijn massagraven. Die erken je. Waarom is het dan zo onwerkelijk voor je dat voordat die slachtoffers zijn begraven, ze zijn ontdaan van waardevolle items, waaronder gouden tanden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206221763
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan ga je er van uit dat het slachtoffer levend van het goud is ontdaan, en daarna vermoord en begraven.

Nogmaals, er zijn massagraven. Die erken je. Waarom is het dan zo onwerkelijk voor je dat voordat die slachtoffers zijn begraven, ze zijn ontdaan van waardevolle items, waaronder gouden tanden?
Dat geef ik toch aan in een eerdere post? Ik zeg daar: Doe onderzoek naar die gevonden tanden en kijk of er vers weefsel aan zit omdat je dan kunt aantonen dat er sprake is van oorlogsmisdaden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221784
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:20 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mooi man, post nummer 6 waar je mij van beschuldigt voor de Russen te zijn, als je in deze hele topic reeks, ook maar 1 post van mij weet te quoten waar ik pro Putin sympathieken toon, dan krijg je van mij 500 euro en beloof ik nooit meer op Fok te posten ok?
Waar beschuldig ik jou er van voor de Russen te zijn?
Noem 1 post van mij waar ik jebeschuldig er van pro Putin te zijn, dan krijg je 1000 euro van mij, etc, etc
pi_206221803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat geef ik toch aan in een eerdere post? Ik zeg daar: Doe onderzoek naar die gevonden tanden en kijk of er vers weefsel aan zit omdat je dan kunt aantonen dat er sprake is van oorlogsmisdaden.
Aangezien Russische militairen continu oorlogsmisdaden plegen kunnen deze martelkamers waar gouden tanden van Oekraïense burgers worden getrokken er ook nog wel bij.
pi_206221844
Russen geven zich over.

twitter
pi_206221846
Helemaal eens met de mensen die aangeven dat je ook niet alles wat kritisch is op de Russen gelijk voor zoete koek hoeft te slikken hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206221874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:28 schreef Monolith het volgende:
Helemaal eens met de mensen die aangeven dat je ook niet alles wat kritisch is op de Russen gelijk voor zoete koek hoeft te slikken hoor.
Een heel klein beetje kritiek op de Russen mag toch wel? Of is dat provoceren?
pi_206221885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:28 schreef polderturk het volgende:
Russen geven zich over.

[ twitter ]
Lucky bastards
pi_206221886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat geeft wat anders aan. Het spijt me dat je het anders interpreteert
Je neemt nogal wat dingen in de mond, zoals dat ik een Baudet aanhanger ben, vervolgens beweer je: Is MH17 dan niet waar? En dat ik me moet schamen omdat de slachtoffers zoveel pijn hebben (of woorden van die strekking).
Ik vind dat nogal schandalige beschuldigen op de persoon af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 6 oktober 2022 @ 09:32:59 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206221898
Kunnen we Tandengate even laten rusten nu? Het is al debunked, raptorix wordt nu voor van alles uitgemaakt en er worden woorden in zijn mond gelegd die hij niet heeft geuit. Dan kunnen we nog eindeloos door dat we de Russen ervoor kunnen aanzien, maar het was gewoon niet zo.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 09:34:27 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206221914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:32 schreef Qarrad het volgende:
Kunnen we Tandengate even laten rusten nu? Het is al debunked, raptorix wordt nu voor van alles uitgemaakt en er worden woorden in zijn mond gelegd die hij niet heeft geuit. Dan kunnen we nog eindeloos door dat we de Russen ervoor kunnen aanzien, maar het was gewoon niet zo.
Amen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206221933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gelukkig.

Doet verder niks af aan de martelpraktijken van de Russen.
Alleen noemde Oekraïne het al een "mini Auschwitz".

Zoals onderaan dit topic staat: Stevige stelling = stevige bron.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_206221947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je neemt nogal wat dingen in de mond, zoals dat ik een Baudet aanhanger ben, vervolgens beweer je: Is MH17 dan niet waar? En dat ik me moet schamen omdat de slachtoffers zoveel pijn hebben (of woorden van die strekking).
Ik vind dat nogal schandalige beschuldigen op de persoon af.
Het spijt me dat je het zo verkeerd interpreteert
pi_206221954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Het spijt me dat je het zo verkeerd interpreteert
Prima, dan is het klaar hiermee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206221999
Ah ja, de goudentandbak van de lokale tandarts.

Net als je denkt dat je alles al gehoord hebt :') :D _O-
  donderdag 6 oktober 2022 @ 09:41:10 #293
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206222000
Nu Rusland volgens de WSJ de grootste leverancier van zware wapens is voor Oekraïne (door ze achter te laten tijdens de vlucht), neem ik aan dat alle mensen die de hele tijd het Westen beschuldigen van het in stand houden van de oorlog middels wapenleveranties, nu eindelijk hun beschuldigende vinger eens naar het Kremlin zullen richten.
pi_206222076
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206222095
Echt sommige users hier :')
pi_206222102
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
Het lijkt wel of er wat onderlinge strijd is tussen de verschillende veiligheidsdiensten en privé-legertjes aldaar inderdaad.
Dat is een gouden wet ja als het zo slecht gaat en Poetin kan niets anders dan een kant kiezen vanwege de dramatische staat van het Russische leger. Kadyrov’s promotie en ook zeker zijn zogenaamde zoontjes die nu meestrijden is alleen maar een teken aan de wand dat hij een kant heeft gekozen en per definitie er mensen zijn die die Kadyrov totaal niet moeten en vertrouwen.

Hij heeft de ooit de rug naar Tsjestsjeense strijd tegen de Russen verraden door over te lopen. Zelfde kan die zo doen als de Russen nog zwakker staan en zijn eigen legertje juist meer ervaring heeft opgedaan + wapens. Win-win. En Poetin staat al zo zwak dat hij Kadyrov zijn legertje niet in de ban kan doen. Rusland is hard op weg naar een Syrië failed-state scenario waar de president alleen papier veel macht heeft.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206222118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Dat is een gouden wet ja als het zo slecht gaat en Poetin kan niets anders dan een kant kiezen vanwege de dramatische staat van het Russische leger. Kadyrov’s promotie en ook zeker zijn zogenaamde zoontjes die nu meestrijden is alleen maar een teken aan de wand dat hij een kant heeft gekozen en per definitie er mensen zijn die die Kadyrov totaal niet moeten en vertrouwen.

Hij heeft de ooit de rug naar Tsjestsjeense strijd tegen de Russen verraden door over te lopen. Zelfde kan die zo doen als de Russen nog zwakker staan en zijn eigen legertje juist meer ervaring heeft opgedaan + wapens. Win-win. En Poetin staat al zo zwak dat hij Kadyrov zijn legertje niet in de ban kan doen. Rusland is hard op weg naar een Syrië failed-state scenario waar de president alleen papier veel macht heeft.
Straks komt Assad Putin nog te hulp _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206222121
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:27 schreef Scorpie het volgende:
We zien de implosie van Ruslands regime voor ons ogen gebeuren jongens.
Ik weet het niet hoor... er zijn duidelijk ontwikkelingen die nieuw zijn voor Poetin. Harde kritieken op tv (van beide kanten), negatieve opiniestukken in de media, protesten op straat, gewelddadig verzet in bepaalde regio's, verliezen aan het front (en het openlijk toegeven daarvan op de staatsmedia), exodus van Russen naar buurlanden... maar of dat ook allemaal gaat leiden tot een implosie weet ik nog zo net niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206222134
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor... er zijn duidelijk ontwikkelingen die nieuw zijn voor Poetin. Harde kritieken op tv (van beide kanten), negatieve opiniestukken in de media, protesten op straat, gewelddadig verzet in bepaalde regio's, verliezen aan het front (en het openlijk toegeven daarvan op de staatsmedia), exodus van Russen naar buurlanden... maar of dat ook allemaal gaat leiden tot een implosie weet ik nog zo net niet.
Als dit nog langer doorgaat lukt die implosie wel.
pi_206222136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ok, maak me gek, waarom zou je dat goud dan achter laten, als je zoveel moeite hebt gedaan dat te verzamelen?
wie zegt dat ze het hebben achter gelaten? misschien zijn de orcs die dat goud hebben gejat van de burgerbevolking wel gewoon dood.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')