Je begrijpt toch wel dat Russen dat toch ook wel begrijpen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt dat een koelkast op de vlucht meenemen wat anders is als wat goud dat je in een rugzak kunt doen?
Ja, heb ik ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mijn bron is geen eerste de beste Twitter post. Heb je wel op de linkjes geklikt?
Ok, maak me gek, waarom zou je dat goud dan achter laten, als je zoveel moeite hebt gedaan dat te verzamelen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:48 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat Russen dat toch ook wel begrijpen?
Trek je eigen conclusie. Het is toch allemaal fake volgens jou, de persoon die alleen maar vragen steltquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok, maak me gek, waarom zou je dat goud dan achter laten, als je zoveel moeite hebt gedaan dat te verzamelen?
Als je voor je leven moet rennen kan dat goud je ook gestolen worden. Aangezien de Russen in paniek op één dag ruim 20 kilometer naar achter zijn moeten rennen bij Cherson hadden ze niet eens tijd om zich daar druk over te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt dat een koelkast op de vlucht meenemen wat anders is als wat goud dat je in een rugzak kunt doen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beweer ik dat? Kun je eens ophouden mij de hele tijd woorden in de mond te leggen? Dit is al de vierde keer dat je dit doet in dit topic, terwijl je weigert ook maar fatsoenlijk te quoten. Akelig rot mens ben je.
Dit geldt toch voor elke oorlog?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
Deze oorlog is gewoon risk en men wil winnen over de ruggen van heel veel mensen. Het is diep triest, want het gaat nergens over. Diep triest, schaam je.
Interessant om eens de spiegel voor te houden. Ik denk ook regelmatig wtf die twitteraars zijn. Maar er komen ook ve legit bronnen voorbij. Wil je echter wat meer de serieuze kant op ben je bij OOR beter op je plek denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit topic is niets meer dan een link- and cheerdump van een stel nietszeggende twitteraars (serieus, wie de hell zijn die lui?).
Het is allemaal speculatie, ongeverifieerde bronnen, quotes en 'berichten van de frontlinie' van Russen enzo. Via Reddit of Twitter. Van pro-ukrain fanboys.
Er is nu 1/10e deel afgelnibbeld van het geannexeerde Oekraïene en men komt hier spuitend klaar.
En dan wordt BNW een gebrek aan kwalitatieve bronnen verweten. Sjezus.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:42 schreef J.B. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, uit de massale martelingen en moorden die de Russen uitvoeren op de Oekraïense bevolking blijkt dat ze er geen enkel respect voor hebben. Ze jatten al het hele land leeg, dus dan kunnen die gouden tanden er ook nog wel bij.
Ik neem aan dat er hier een paar mensen excuses naar mij gaan maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:54 schreef myShizzle het volgende:
Die tanden zijn al debunked
[ twitter ]
Mooi, dan weten we dat ook weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Sorry. Je had gelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er hier een paar mensen excuses naar mij gaan maken?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Allemaal gedraai om de misdaden van de Russen goed te praten.
Misschien waren het kabouters die deze gouden tanden in een box hebben gestopt
Zo gek is het niet dat het Oekraïense ministerie dat gedeeld heeft, de lokale bevolking wist niet beter. Uit het artikel blijkt namelijk dat de Russen de tanden namelijk gebruikten om de lokale bevolking te bedreigen/intimideren:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
quote:Der Mediziner vermutet, dass Russen die Zähne klauten, weil sie sie für echtes Gold hielten (tatsächlich handelt es sich um rostfreien Stahl) und weil sie die Ukrainer damit einschüchtern wollten. „Anwohner haben mir berichtet, dass Russen damit offenbar Menschen Angst gemacht haben“, berichtete Sergey.
Voor waarheidsvinding en het vervolgen van oorlogsmisdaden is het daarom zo belangrijk om het zuiver te houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gelukkig.
Doet verder niks af aan de martelpraktijken van de Russen.
Waarvoor?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er hier een paar mensen excuses naar mij gaan maken?
Dat de tanden dus waarschijnlijk van de lokale tandarts afkwamen.quote:
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat de tanden dus waarschijnlijk van de lokale tandarts afkwamen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Misschien moet je eens het linkje van Bild lezen, man man man.quote:
Dat deel is toch nu bevrijd van orcs? Dat bericht is toch niet door de ruskis de wereld in geholpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |