Oh werkelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:34 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is fearmongering en niet waar.
[..]
In Rusland leven mensen van dag tot dag en zijn daadwerkelijk slaaf van een overheid die geen tegenspraak duldt.
[..]
Tja, dit soort opmerkingen zijn gewoon zo onrealistisch dat er geen discussie over mogelijk is. Rusland is een arm land en nog armer gemaakt door een klein groepje rijken die de hele boel bij elkaar jatten.
Je kunt gewoon toch ook ergens anders gaan wonen? De hele EU is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:00 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wat heb je aan je vrijheid als je kinderen niet eens meer een huis kunnen kopen of huren.
Dat het leven zo duur wordt dat ze bij vader en moeders moeten wonen tot aan de dood van de ouders.
Leuk vooruitzicht in het "vrije" Westen.
Je bent een slaaf van de overheid of je baas en de rest van je leven denk je van: "Goh redt ik het nog wel deze maand?"
Ik ga niet pretenderen dat Rusland nu zoveel beter is maar zover ik weet zijn de meeste huizen en appartementen in bezit van families.
Je zegt nu wat anders dan in je vorige post. Waarom moet er nu weer een persoonlijke aanval bij? Is het nou echt te moeilijk om die achterwege te laten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Oh werkelijk?
Dus een gemiddeld huis wat kost 460.000 euro of appartement 350.000 euroi is niet waar?
Heb ik zeker gedroomd?
Als je alleen maar paycheck tot paycheck leeft ben je en slaaf, niets meer en niets minder. Vraag maar aan de Amerikanen wat een heerlijk leventje ze hebben.
En dat van die huizen en appartementen is gewoon waar. Ik kan aan alle kanten merken dat jij geen bal van het voormalige Oostblok afweet.
Lol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt gewoon toch ook ergens anders gaan wonen? De hele EU is een mogelijkheid.![]()
Het is namelijk niet overal even duur als in de randstad.
En is het er nog betaalbaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Lol.
Heb ik al gedaan 17 jaar terug.
Welke persoonlijke aanval?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Je zegt nu wat anders dan in je vorige post. Waarom moet er nu weer een persoonlijke aanval bij? Is het nou echt te moeilijk om die achterwege te laten?
quote:
Is dit een argument?quote:Ik kan aan alle kanten merken dat jij geen bal van het voormalige Oostblok afweet.
Een gemiddeld huis kost 460.000 euro in het voormalig Oostblok?😳quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Oh werkelijk?
Dus een gemiddeld huis wat kost 460.000 euro of appartement 350.000 euroi is niet waar?
Heb ik zeker gedroomd?
Als je alleen maar paycheck tot paycheck leeft ben je en slaaf, niets meer en niets minder. Vraag maar aan de Amerikanen wat een heerlijk leventje ze hebben.
En dat van die huizen en appartementen is gewoon waar. Ik kan aan alle kanten merken dat jij geen bal van het voormalige Oostblok afweet.
Ik leef als een vorst in een door en door corrupt land in de EU.quote:
-Knip-.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef Schaamlap het volgende:
Ik leef als een vorst in een door en door corrupt land in de EU.
Ik kan aan alle kanten merken dat jij geen bal van Nederlands afweet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vele malen beter dan Nederland.
Ik vindt hjet jammer om te constateren maaar Nederland is echt afgebroken de laatste 20 jaar.
In Nederland natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Een gemiddeld huis kost 460.000 euro in het voormalig Oostblok?😳
Ligt er aan wat voor huis je zoekt inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Oh werkelijk?
Heb ik zeker gedroomd?
Dus je opmerking dat kinderen geen huis kunnen kopen, klopte eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vele malen beter dan Nederland.
Ik vindt hjet jammer om te constateren maaar Nederland is echt afgebroken de laatste 20 jaar.
quote:Wat heb je aan je vrijheid als je kinderen niet eens meer een huis kunnen kopen of huren.
Dat het leven zo duur wordt dat ze bij vader en moeders moeten wonen tot aan de dood van de ouders.
Oh, dat stond niet in je post. My bad.quote:
LOL. De hele wereld is mijn wereld. Ik pas me vrij snel aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat stond niet in je post. My bad.
Maar ik begrijp dat er genoeg te kopen valt buiten de randstad en dat de EU je wereld is
Geen idee. Opeens vlogen de Euro's als hagel mijn bankrekening in. Echt waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je anders rijk zijn in een corrupt land?
Mooi man. Die westerse vrijheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:06 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
LOL. De hele wereld is mijn wereld. Ik pas me vrij snel aan.
In verhouding is het nu makkelijker toeven in het Oostblok dan in NL.
En als je een baan online kan doen dan valt er heel veel te winnen.
Maar je moet wel durven.
Heb ook in de US /Canada gewoond. Dat nooit meer dus. Wat een armoede. Canada ietsje minder maar als je overlast van junkies en kinderlokkers van dichtbij wilt bekijken moet je echt daar naar toe.
Geen actieve herinnering aan, hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Geen idee. Opeens vlogen de Euro's als hagel mijn bankrekening in. Echt waar.![]()
Nee. Snap er niets van. Maar we hebben nog wat extra Eu gelden nodig voor verkiezingen enzo dus trek je knip ff open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan, hè?
Nee, ik betaal ook geen belasting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nee. Snap er niets van. Maar we hebben nog wat extra Eu gelden nodig voor verkiezingen enzo dus trek je knip ff open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |