abonnement Unibet Coolblue
pi_206223176
https://9gag.com/gag/aqeZO9j
Russische soldaten die tegen alle ukie propaganda ingaan en laten zien dat ze wel gewoon goed voorbereid en met zin in de strijd richting Oekraïne gaan.
pi_206223282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
https://9gag.com/gag/aqeZO9j
Russische soldaten die tegen alle ukie propaganda ingaan en laten zien dat ze wel gewoon goed voorbereid en met zin in de strijd richting Oekraïne gaan.
Genoeg wapens nog om een hinderlaag te leggen anders.
https://t.me/intelslava/3(...)33mbimoG6tFb-LcC93PE
pi_206223370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Genoeg wapens nog om een hinderlaag te leggen anders.
https://t.me/intelslava/3(...)33mbimoG6tFb-LcC93PE
Goed gelukt ook _O-
pi_206223835


De dappere strijd tegen de nazi's gaat onverminderd door.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 12:31:21 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206224027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Genoeg wapens nog om een hinderlaag te leggen anders.
https://t.me/intelslava/3(...)33mbimoG6tFb-LcC93PE
Het ging om de wapens voor de nieuwe recruiten.
Het doet me allemaal een beetje denken aan die bekende scène uit enemy at the gates.
Die scène was enorme bullshit btw want de Russen waren wel degelijk een stuk beter voorbereid en beter bewapend.
Maar zoals nu werden de Russen wel met behoorlijk minimale training naar het front gestuurd.

Ondertussen is zoals ik al eerder deze week voorspeld had een 5tal bataljons behoorlijk ingesloten en worden ze klem gezet tussen 2 rivieren.
In het westen is de Oekraïense linie, men rukt op vanuit Noord en in Zuid en oosten 2 rivieren waar Russen klem worden gedrukt.

Ja er zijn nog enkele bruggen heel waar men over terug zou kunnen trekken maar die bevinden zich maar enkele kilometers van de Oekraïense linie en dat zijn maar kleine bruggen.

Dus hoe deze Russische leger groep zich hier uit gaat werken...
Geen idee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206224745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]

De dappere strijd tegen de nazi's gaat onverminderd door.
Ik geloof het direct, want Oekraïners zijn goudeerlijk en doen niet aan propaganda. Zo'n doos met tandjuwelen en kunstgebitten kan makkelijk door de Oekraïense geheime dienst samengesteld worden door simpel langs wat tandartsen te gaan en als je dan een stad herovert haal je dat tevoorschijn en wijs je naar Rusland.
Het huis wordt ook omschreven als een "gruwelijke martelkamer", terwijl er geen martelwerktuig zijn gevonden, op een dildo en een gasmasker na. Het gereedschap om die tanden los te trekken hebben ze dan weer niet gevonden: De Russen hebben al het goud achtergelaten toen ze zich terugtrokken, maar het gereedschap hebben ze meegenomen, heel logisch allemaal. Zolang er geen onafhankelijk onderzoek is (niet door Oekraïne of het westen) zegt dit weinig, het kan wel mooi gebruikt worden voor propaganda doeleinden zoals in dit geval.
pi_206224771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:01 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik geloof het direct, want Oekraïners zijn goudeerlijk en doen niet aan propaganda. Zo'n doos met tandjuwelen en kunstgebitten kan makkelijk door de Oekraïense geheime dienst samengesteld worden door simpel langs wat tandartsen te gaan en als je dan een stad herovert haal je dat tevoorschijn en wijs je naar Rusland.
Het huis wordt ook omschreven als een "gruwelijke martelkamer", terwijl er geen martelwerktuig zijn gevonden, op een dildo en een gasmasker na. Het gereedschap om die tanden los te trekken hebben ze dan weer niet gevonden: De Russen hebben al het goud achtergelaten toen ze zich terugtrokken, maar het gereedschap hebben ze meegenomen, heel logisch allemaal. Zolang er geen onafhankelijk onderzoek is (niet door Oekraïne of het westen) zegt dit weinig, het kan wel mooi gebruikt worden voor propaganda doeleinden zoals in dit geval.
Volgens mij had ik al een keertje aan jou gevraagd wie dan wel onderzoek kon doen naar oorlogsmisdrijven, maar daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. En waarom zou het westen dat niet kunnen? MH-17 onderzoek zat toch best goed in elkaar?
pi_206224869

Een Russische soldaat beschrijft zijn mobilisatie en strijd aan het front.
pi_206224874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij had ik al een keertje aan jou gevraagd wie dan wel onderzoek kon doen naar oorlogsmisdrijven, maar daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. En waarom zou het westen dat niet kunnen? MH-17 onderzoek zat toch best goed in elkaar?
Dat heb je mij niet gevraagd. Er zijn meer landen in de wereld dan het westen alleen, die neutraal staan in het conflict. Het westen kan dat niet, omdat ze nou niet bepaald neutraal staan in het conflict, met al die miljarden die ze in Oekraïne pompen, wapens en politieke steun die ze geven. Dat lijkt me toch evident?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:28:36 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206224938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:01 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik geloof het direct, want Oekraïners zijn goudeerlijk en doen niet aan propaganda. Zo'n doos met tandjuwelen en kunstgebitten kan makkelijk door de Oekraïense geheime dienst samengesteld worden door simpel langs wat tandartsen te gaan en als je dan een stad herovert haal je dat tevoorschijn en wijs je naar Rusland.
Het huis wordt ook omschreven als een "gruwelijke martelkamer", terwijl er geen martelwerktuig zijn gevonden, op een dildo en een gasmasker na. Het gereedschap om die tanden los te trekken hebben ze dan weer niet gevonden: De Russen hebben al het goud achtergelaten toen ze zich terugtrokken, maar het gereedschap hebben ze meegenomen, heel logisch allemaal. Zolang er geen onafhankelijk onderzoek is (niet door Oekraïne of het westen) zegt dit weinig, het kan wel mooi gebruikt worden voor propaganda doeleinden zoals in dit geval.
Alsof dat de enigste was.
Er is al ontzettend veel shit gevonden in veroverde gebieden.
En overal hoor je het zelfde de zoektocht naar de Nazi's mensen werden constant onder vraagd en gestraft op verschillende wijze.
Maar goed dat word wel weer als propaganda gezien.
Rusland zou nooit zoiets doen toch?
De haat word er constant in gepepert dat de soldaten gewoon in de broek pissen voor de Nazi's.
Ze zien overal Nazis niks anders dan Nazis daarom geven we so weinig (althans wat voor mij bekend is) over want die Nazis maken je toch op gruwelijke wijze af.
Volg bepaalde telegram groepen maar eens luister naar de interviews van de Russische bevolking kijk naar hun tv.
Constant worden de Oekraïners weg gezet als verschrikkelijke monsters.

En geloof je me niet, er is hier een user die exact dat constant doet.

En wat krijg je dan uiteindelijk omdat ze zo bang zijn voor alles wat maar Oekraïens is gedragen ze zichzelf als beesten.
Moorden plunderen verkrachten en bombarderen en zodoende een verschroeide aarde techniek uitvoeren.

Natuurlijk heb ik het niet over alle Russen maar verbaasd me weinig dat er daardoor best veel zijn.

Ik zeg ook niet dat dit ook voorkomt in het Oekraïense leger maar er is momenteel een enorm verschil te zien tussen de verschillende partijen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206225091
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:01 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik geloof het direct, want Oekraïners zijn goudeerlijk en doen niet aan propaganda. Zo'n doos met tandjuwelen en kunstgebitten kan makkelijk door de Oekraïense geheime dienst samengesteld worden door simpel langs wat tandartsen te gaan en als je dan een stad herovert haal je dat tevoorschijn en wijs je naar Rusland.
Het huis wordt ook omschreven als een "gruwelijke martelkamer", terwijl er geen martelwerktuig zijn gevonden, op een dildo en een gasmasker na. Het gereedschap om die tanden los te trekken hebben ze dan weer niet gevonden: De Russen hebben al het goud achtergelaten toen ze zich terugtrokken, maar het gereedschap hebben ze meegenomen, heel logisch allemaal. Zolang er geen onafhankelijk onderzoek is (niet door Oekraïne of het westen) zegt dit weinig, het kan wel mooi gebruikt worden voor propaganda doeleinden zoals in dit geval.
In Mariupol heeft men talloze martelkamers gevonden van de Geheime Dienst van Oekraine en de Azov schatjes. Oog getuigen zijn ook gevonden die gemarteld werden.
Maar wat heeft het voor zijn om dit hier te posten?
Net als al die domme filmpjes van zogenaamde Russische soldaten die totaal herkenbaar een interview doen.
Dat is gewoon in elkaar gezette onzin.
Maar het geeft blijkbaar een kick om dit draadje te vervuilen.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:56:30 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206225210
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
In Mariupol heeft men talloze martelkamers gevonden van de Geheime Dienst van Oekraine en de Azov schatjes. Oog getuigen zijn ook gevonden die gemarteld werden.
Maar wat heeft het voor zijn om dit hier te posten?
Net als al die domme filmpjes van zogenaamde Russische soldaten die totaal herkenbaar een interview doen.
Dat is gewoon in elkaar gezette onzin.
Maar het geeft blijkbaar een kick om dit draadje te vervuilen.
Juist ja, in de telegram groepjes laten ze veelal filmpjes zien van training van de Russen in periode ver voor de speciale missie.

Het moet natuurlijk wel goed er uit zien dat ze super goed getraind worden.

Het is maar wat jezelf geloofd.

Maar ondertussen raken ze alsnog ontzettend veel veroverd gebied kwijt.
Rara hoe kan dat.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206225276
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar goed dat word wel weer als propaganda gezien.
Ik neem niets klakkeloos aan in ieder geval. Er zijn namelijk ook legio soortgelijke voorbeelden van de andere kant te zien en te horen maar dat zie je zelden hier in de media. Het is op dit moment niet te doen om met zekerheid vast te stellen of iets wel of geen propaganda betreft, het eerste wat er sneuvelt in een oorlog is de waarheid.

Ik vind Oekraïne een kutland en Rusland ook en probeer het zo objectief mogelijk te bekijken maar ik kan me voorstellen dat als je partij hebt gekozen in dit conflict je al snel geneigd bent om zulke berichten als waar aan te nemen of af te doen als propaganda afhankelijk aan welke kant je staat. .

[ Bericht 0% gewijzigd door CryptoPunk op 06-10-2022 15:12:01 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_206225328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
In Mariupol heeft men talloze martelkamers gevonden van de Geheime Dienst van Oekraine en de Azov schatjes. Oog getuigen zijn ook gevonden die gemarteld werden.
Maar wat heeft het voor zijn om dit hier te posten?
Net als al die domme filmpjes van zogenaamde Russische soldaten die totaal herkenbaar een interview doen.
Dat is gewoon in elkaar gezette onzin.
Maar het geeft blijkbaar een kick om dit draadje te vervuilen.
Ik heb het idee dat het doel daarvan is om ons te overtuigen van hoe kwaadaardig de Russen zijn en dat Oekraïners de goeden zijn. Alsof het een Disney-verhaal betreft tussen goed en kwaad. Plaats voor nuancering of kritisch denken is er niet: Oekraïners beweren iets, vergezeld met een mooie plaatje of filmpje, hup gelijk wordt het geloofd en gedeeld, iedereen moet het zien.
pi_206225335
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Alsof dat de enigste was.
Er is al ontzettend veel shit gevonden in veroverde gebieden.
Zullen vast wel wat dingen waar zijn (waar Oekraïne zich ook schuldig aan heeft gemaakt), maar alles geloven wat Oekraïners beweren nadat ze een gebied veroveren doe ik zeker niet. Met al die miljarden dollars en hulp die ze krijgen kunnen ze heel goed propaganda mee voeren om Rusland in een kwaad daglicht te stellen (betekent automatisch meer steun, meer hulp, meer wapens, meer geld voor Oekraïne, want Oekraïners zijn zielig en Russen monsters die te allen kosten verslagen moeten worden).

quote:
Maar goed dat word wel weer als propaganda gezien.
Rusland zou nooit zoiets doen toch?
Dat zeg ik niet. Dit verhaal over een doos met gouden tanden, wat toevallig heel mooi past naast een foto uit nazi-Duitsland, rammelt ook gewoon aan alle kanten.

quote:
Constant worden de Oekraïners weg gezet als verschrikkelijke monsters.
Zoals hier wordt gedaan met de Russen, terwijl we niet eens in oorlog zijn.
pi_206225421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:13 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Zullen vast wel wat dingen waar zijn (waar Oekraïne zich ook schuldig aan heeft gemaakt), maar alles geloven wat Oekraïners beweren nadat ze een gebied veroveren doe ik zeker niet. Met al die miljarden dollars en hulp die ze krijgen kunnen ze heel goed propaganda mee voeren om Rusland in een kwaad daglicht te stellen (betekent automatisch meer steun, meer hulp, meer wapens, meer geld voor Oekraïne, want Oekraïners zijn zielig en Russen monsters die te allen kosten verslagen moeten worden).
[..]
Dat zeg ik niet. Dit verhaal over een doos met gouden tanden, wat toevallig heel mooi past naast een foto uit nazi-Duitsland, rammelt ook gewoon aan alle kanten.
[..]
Zoals hier wordt gedaan met de Russen, terwijl we niet eens in oorlog zijn.
Vindt het wel opvallend dat zowel Guyver als Glazenmaker op dit filmpje niet reageren. ;)

pi_206226238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:12 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het doel daarvan is om ons te overtuigen van hoe kwaadaardig de Russen zijn en dat Oekraïners de goeden zijn. Alsof het een Disney-verhaal betreft tussen goed en kwaad. Plaats voor nuancering of kritisch denken is er niet: Oekraïners beweren iets, vergezeld met een mooie plaatje of filmpje, hup gelijk wordt het geloofd en gedeeld, iedereen moet het zien.
De Russen moeten gewoon oprotten uit Oekraine. Dan hebben ze geen last meer van die geweldadige oekrainers.

En waarom neem jij het verhaaltje van Schaamlap klakkeloos aan? Waar is dan dat kritische denken en die nuance gebleven?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2022 17:18:25 ]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:22:35 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206226271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:13 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Zullen vast wel wat dingen waar zijn (waar Oekraïne zich ook schuldig aan heeft gemaakt), maar alles geloven wat Oekraïners beweren nadat ze een gebied veroveren doe ik zeker niet. Met al die miljarden dollars en hulp die ze krijgen kunnen ze heel goed propaganda mee voeren om Rusland in een kwaad daglicht te stellen (betekent automatisch meer steun, meer hulp, meer wapens, meer geld voor Oekraïne, want Oekraïners zijn zielig en Russen monsters die te allen kosten verslagen moeten worden).
[..]
Dat zeg ik niet. Dit verhaal over een doos met gouden tanden, wat toevallig heel mooi past naast een foto uit nazi-Duitsland, rammelt ook gewoon aan alle kanten.
[..]
Zoals hier wordt gedaan met de Russen, terwijl we niet eens in oorlog zijn.
Ze hoeven Rusland niet in kwaad daglicht te zetten, dat doet Rusland veelal zelf.

Ik zeg ook niet dat Oekraïne volledig onschuldig is, het is eenmaal oorlogsorry speciale militaire missie dinges.
Het gedeelte burgeroorlog in 2014/15 gebeurden ok verschrikkelijke dingen.

Tuurlijk gaat propaganda over en weer naar veelal kan je een link leggen op wat de Russen zeggen en de Oekraïners wat klopt en wat niet.

Ik vroeg helemaal in begin van deze topic reeks kan je aantonen dat de Russen als bevrijders werden onthaald.
Ik kreeg een filmpje voorgesteld van een klein groepje prothesen dat liep te klagen over Oekraïners dat ze met de nek aangekeken werden.
Maar dat was het.

Als ik nu de beelden zie in de afgelopen paar dagen zie ik echt beelden die men nog wel herkend vanuit de 2e wereld oorlog, en het mooie er aan is, Oekraïne geeft exact aan waar en wanneer de beelden gemaakt zijn dus je kan dan gewoon met Google Street View zien dat het ook gewoon klopt.

De laatste paar dagen zie ik dan veel beelden van de Russische trainingen van nieuwe recruiten in Rusland sommige beelden kon je duidelijk herleiden dat deze uit veel oudere media waren geknipt.


Beelden van kapot geschoten Oekraïense tanks in de periode dat Rusland gebied aan veroveren was juni/juli/augustus.

Je kan zeggen wat je wil maar het helpt als je meer menselijke taferelen laat zien en dat zie je oh zoveel van Oekraïnse kant.

Vanuit Rusland zie je vooral veel haat omdat ze zo enorm worden opgrjut worden vanuit hun eigen parlement en hun eigen media.

Westen is slecht
Nazi's Nazi's Nazi's
Vooral wat er dus in 2014/15 was gebeurd in Oekraïne met de dikke stempel er op dat het 8 jaar door ging terwijl men donders goed weet dat dit niet het geval is.
En waarom weet ik dat dit niet het geval is om dat ik het 10.000 hier heb gevraagd om aan te geven en men geeft geen antwoord want het antwoord is gewoon duidelijk de jaren na 2015 in de regio werden steeds rustiger ja zo nu en dan braken er schermutselingen uit en ja er vielen doden maar het is niks vergelijken bij de eerste paar jaar. En dat was ook de insteek van de akkoorden van Minsk 1 en 2.

Maar toen kwam de grote omkeer, Rusland verzamelde troepen in wit-rusland en Rusland en niet zo'n beetje ook, Oekraïne daarom zond ook troepen naar de regionen (let op dit word vaker aangehaald door schaamlap lees maar terug)

En past noem vlak na de Olympische spelen vond Poetin het welletjes met de regering van Oekraïne ze werden weg gezet als een moordadig regime (let op dit is vrijwel een totaal andere regering dan toen in 2014/15 let op hier zaten ook grotendeels pro-russen in)

De rest spreekt voor zich.

Tuurlijk heb je propaganda over en weer, ik loop lang zat op bnw dat ik wel een aardig besef heb hoe je bepaalde dingen er uit kan filteren.

Vandaar dat ik aangeef, laat Russen lekker oprotten hun land is al groot zat, als je rus wil zijn ga dan naar Rusland.
Er is nu plek zat aangezien grotendeel van de mensen die opgeroepen zijn vertrokken is.

Kies eieren voor je geld de Oekraïeners willen je niet, die hebben hun eigen land zoals al besloten was in de jaren 90 laat hun zijn eigen problemen oplossen.
En hun eigen beslissingen nemen daar hoef je niet voor je eigen jongens en die van een ander voor op te offeren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:27:24 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206226296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:04 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik neem niets klakkeloos aan in ieder geval. Er zijn namelijk ook legio soortgelijke voorbeelden van de andere kant te zien en te horen maar dat zie je zelden hier in de media. Het is op dit moment niet te doen om met zekerheid vast te stellen of iets wel of geen propaganda betreft, het eerste wat er sneuvelt in een oorlog is de waarheid.

Ik vind Oekraïne een kutland en Rusland ook en probeer het zo objectief mogelijk te bekijken maar ik kan me voorstellen dat als je partij hebt gekozen in dit conflict je al snel geneigd bent om zulke berichten als waar aan te nemen of af te doen als propaganda afhankelijk aan welke kant je staat. .
Ik zeg ook niet dat gelijk dat waar is, maar de mensen in de dorpen die bevrijd zijn geven duidelijk aan dat het een hel was onder Russische bezetting, en dat er ook gemarteld werd.
Ik zeg niet het is zo.. maar het zou goed mogelijk kunnen zijn.
In geval van de gouden tanden en zo, dit bakje was gevonden in de buurt van Izium en daar was ook een enorm massagraf, check of die mensen hun gouden tanden nog hebben ( als ze dat althans kunnen achterhalen) en 1+1=2 maar goed zo'n onderzoek duurt een poos.
Plus er is maar 1 foto van.. dus geen idee of het verder waar is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206226299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]

De dappere strijd tegen de nazi's gaat onverminderd door.
van feesboek geplukt?
pi_206226387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
van feesboek geplukt?
Je kan er vrij makkelijk zelf achterkomen waar het vandaan komt, maar maak vooral de ander uit voor feesboekgebruiker hoor _O-
pi_206228025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
https://9gag.com/gag/aqeZO9j
Russische soldaten die tegen alle ukie propaganda ingaan en laten zien dat ze wel gewoon goed voorbereid en met zin in de strijd richting Oekraïne gaan.
Mensen ik ben propaganda getrapt! Dit filmpje is FAKE!
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Genoeg wapens nog om een hinderlaag te leggen anders.
https://t.me/intelslava/3(...)33mbimoG6tFb-LcC93PE
Dit filmpje was FAKE Schaamlap. In mijn drang Rusland uit te lachen ben ik in propaganda gestonken. Sorry!

https://twitter.com/kroma(...)41YHJrcRjjJ0RDv9BvbQ
https://twitter.com/kroma(...)41YHJrcRjjJ0RDv9BvbQ

De klager had al eerder dit soort filmpjes gemaakt en de mensen om hem heen dragen Wagner Group patches. Het lijkt te gaan om propaganda van de Wagner Group om mannen af te snoepen van het reguliere leger. Straks moeten ze gezellig gaan samenwerken. Niks aan het handje _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 19:57:58 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206228249
doe niet zo kinderachtig man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206229849
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 21:35:43 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206229891
ja goed verhaal volodimir :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')