Geen idee, maar anders laat de staatsmedia je anders geloven!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn Meneer de Uil en Donald Trump ooit in dezelfde kamer gezien?
Jij... geeft... die... klik niet op zijn gezicht, al zou hij dat willenquote:
Zijn reportage over vermoedelijke smotssmokkel door Piet de P. en Harry L. was anders best de moeite waardquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Meneer de Uil, uitvinder van fake news.
Ik ga sowieso niks met z'n gezicht doen, bah.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij... geeft... die... klik niet op zijn gezicht, al zou hij dat willen
Jij... geeft... die... stomp niet op zijn gezicht, al zou hij dat willenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Jij... geeft... die... klik niet op zijn gezicht, al zou hij dat willen
De immer verdachte Ed en Willem Beversczyk zijn inderdaad twijfelachtig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:41 schreef H_T het volgende:
Ik verdenk Ed en Willem B. van zwart werken overigens
Hoe ze Zoef de Haas hebben mishandeld met die waterpomptang, het is schandaligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De immer verdachte Ed en Willem Beversczyk zijn inderdaad twijfelachtig.
Hup daar is Willem met de waterpomptangquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:41 schreef H_T het volgende:
Ik verdenk Ed en Willem B. van zwart werken overigens
Hup daar is Willem met een schimmige BVquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hup daar is Willem met de waterpomptang
de nijptang en de belastingontduiking
Ik heb nog nooit gehoord van De Bevers, wat is dat uberhaupt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:20 schreef Em31 het volgende:
Als De Bevers wint kun je ook wel kappen met die prijs.
Oja dat dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jan Smit en Frans Bauer hebben hem volgens mij ook gewonnen met hun rls
Het verschil is dat als De Bevers nu wint dat echt alleen maar komt door de fanbase van John de Bever, en niet door het grote publiek dat het echt een goed programma vindt. De Bevers heeft maar één aflevering gehad die de kijkcijferdrempel haalde om überhaupt genomineerd te worden (500.000 kijkers).quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van De Bevers, wat is dat uberhaupt?
Maarja, vergeet niet dat Gewoon Jan Smit en De Bauers ook hebben gewonnen, dus het is alleen een goede prijs als het me uitkomt qua winnaar (Wie is de Mol en Zondag met Lubach)
Heeft de Aldi weer een frikandellenvlaai in het assortiment?quote:
Als ik het lijstje bekijk, hebben ook programma’s als Avro’s Puzzeluur, Oppassen, Mensen Zoals Jij En Ik (?) en de TV-Kantine gewonnen, dus het is niet ongebruikelijk dat er een onbenullige of onbekende winnaar is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van De Bevers, wat is dat uberhaupt?
Maarja, vergeet niet dat Gewoon Jan Smit en De Bauers ook hebben gewonnen, dus het is alleen een goede prijs als het me uitkomt qua winnaar (Wie is de Mol en Zondag met Lubach)
Dat is toch eigenlijk een groot frikandelbroodje?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft de Aldi weer een frikandellenvlaai in het assortiment?
Oppassen was geweldig!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik het lijstje bekijk, hebben ook programma’s als Avro’s Puzzeluur, Oppassen, Mensen Zoals Jij En Ik (?) en de TV-Kantine gewonnen, dus het is niet ongebruikelijk dat er een onbenullige of onbekende winnaar is.
Het enige jaar met Cornald als presentator. De urgente en betekenisvolle winnaar was toen inderdaad wel mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
Het was wel hilarisch toen VI won en veel in Hillywood zuur waren.
Ik vond dat altijd maar erg kinderachtig hoor. Eigenlijk zoals bijna alle Nederlandse comedyseries. Maar goed, smaken verschillen natuurlijkquote:
Denk dat velen van ons toen ook nog kind waren, dus dan ben je nog niet zo heel kritischquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd maar erg kinderachtig hoor. Eigenlijk zoals bijna alle Nederlandse comedyseries. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk
Wat Guana zegt klopt precies. Als kind vond ik dat prachtigquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd maar erg kinderachtig hoor. Eigenlijk zoals bijna alle Nederlandse comedyseries. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |