quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef golfer het volgende:
Van het overgebleven draadjesvlees met groenten maak ik croquetten.
Heb zojuist volgens de Holtkampmethode een salpicon gemaakt en die mag nu tot morgenmiddag opstijven in de koelkast voordat ik daarna de croquetten ga draaien.
Maar het is wel het hele jaar Nigellaquote:
Ze zijn klaar. Dubbel gepaneerd. 9 croquetten en 1 bitterbal:quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef golfer het volgende:
Van het overgebleven draadjesvlees met groenten maak ik croquetten.
Heb zojuist volgens de Holtkampmethode een salpicon gemaakt en die mag nu tot morgenmiddag opstijven in de koelkast voordat ik daarna de croquetten ga draaien.
Ben benieuwd hoe ze smaken, helaas kan ik ze niet proeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn klaar. Dubbel gepaneerd. 9 croquetten en 1 bitterbal:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond: in geklaarde boter gebakken scholfilets met daarbij een Italiaanse broodsalade met tomaat, komkommer, croutons van maïsbrood, basilicum en peterselie.
Een heerlijk plankje, proost!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:08 schreef Karzai het volgende:
Geen puf meer om te koken, borrelplankje gemaakt, alvast een fijn weekend mensen![]()
[ afbeelding ]
Wij moesten even proevenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn klaar. Dubbel gepaneerd. 9 croquetten en 1 bitterbal:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |