abonnement Unibet Coolblue
pi_206215497
Nog die domme salade er niet af! :{
pi_206215531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nog die domme salade er niet af! :{
Volgende keer iets met 'Kozakken'. ^O^

De Kozakken Boys, zijn gedegradeerd naar de 4de devisie.
pi_206215554
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja altijd als laatste zeggen, dan valt het minder op.
Hij komt zo gewoon weinig kundig over. Kernwapens maken een kleine kans, dan begin je daar niet mee.
pi_206215568
Foutje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2022 @ 19:07:09 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206215584
Vandaag weinig vooruitgang, vergeleken met gisteren (Kherson front). Zou het dag aanval, dag hergroeperen, dan weer dag aanval, etc zijn?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 19:09:27 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 19:10:03 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206215624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:03 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Volgende keer iets met 'Kozakken'. ^O^

De Kozakken Boys, zijn gedegradeerd naar de 4de devisie.
Kozakkengehakt :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206215638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:03 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Volgende keer iets met 'Kozakken'. ^O^

De Kozakken Boys, zijn gedegradeerd naar de 4de devisie.
Nee ! Niet zo doen ! :'(
pi_206215679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vandaag weinig vooruitgang, vergeleken met gisteren (Kherson front). Zou het dag aanval, dag hergroeperen, dan weer dag aanval, etc zijn?
Het zijn mensen, geen machines. Er moet ook gerouleerd worden, gewonden verplaatst, mijnen geruimd en de heroverde gebieden uitkammen op achtergebleven Russen.
pi_206215738
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2022 @ 19:17:02 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206215751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het zijn mensen, geen machines. Er moet ook gerouleerd worden, gewonden verplaatst, mijnen geruimd en de heroverde gebieden uitkammen op achtergebleven Russen.
Ja, het bevreemd me ook niet. Het viel me vooral op. Zondag was die opmars naar Dudchany. Maandag niets, dinsdag kwam vervolgens weer een flinke opmars, Davydiv Brid, Inhulets gebied etc, misschien Mylove. Vanochtend alleen een berichtje over mogelijk Snihurivka en verder niets.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206215765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:03 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Volgende keer iets met 'Kozakken'. ^O^

De Kozakken Boys, zijn gedegradeerd naar de 4de devisie.
kozakkenkoor: till the fat lady sings
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_206215792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vandaag weinig vooruitgang, vergeleken met gisteren (Kherson front). Zou het dag aanval, dag hergroeperen, dan weer dag aanval, etc zijn?
De gehaktmolens moeten af en toe schoongemaakt worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 19:21:14 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206215812
quote:
Nice! Een witte vlag op de loop. Die waren er klaar mee :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206215823
quote:
We kijken soms echt naar een film.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 19:23:50 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_206215848
Voor wie het allemaal niet meer bijgehouden heeft, een goede thread over wat er afgelopen week aan het Kherson front is gebeurd:

twitter


En ook wat er hierna gaat gebeuren:

twitter
twitter
twitter

...
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206215851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ja, het bevreemd me ook niet. Het viel me vooral op. Zondag was die opmars naar Dudchany. Maandag niets, dinsdag kwam vervolgens weer een flinke opmars, Davydiv Brid, Inhulets gebied etc, misschien Mylove. Vanochtend alleen een berichtje over mogelijk Snihurivka en verder niets.
Roekeloos doorstoten is natuurlijk niet wat je doen moet. Las her en der over Russen met nieuwe linies en dat zou natuurlijk ook nog kunnen. De kwaliteit van die linies gaan we van de week zien.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 oktober 2022 @ 19:26:50 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206215887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 17:48 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk gaat dit hem niet worden, een toernooi in meerdere landen en dan zo'n grote afstand er tussen...nee bedankt. Gelukkig is dit op het moment niet zo'n hoge prioriteit, lijkt me :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206215891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Roekeloos doorstoten is natuurlijk niet wat je doen moet. Las her en der over Russen met nieuwe linies en dat zou natuurlijk ook nog kunnen. De kwaliteit van die linies gaan we van de week zien.
Op het platteland of in de grote stad? Want als de russen zich in een stad hebben ingegraven, moet de hele stad plat geschoten worden.
pi_206215897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ja, het bevreemd me ook niet. Het viel me vooral op. Zondag was die opmars naar Dudchany. Maandag niets, dinsdag kwam vervolgens weer een flinke opmars, Davydiv Brid, Inhulets gebied etc, misschien Mylove. Vanochtend alleen een berichtje over mogelijk Snihurivka en verder niets.
De Oekraïners willen gewoon niet uit hun logistieke lijnen lopen. Daarom nemen ze regelmatig pauzes om die lijnen aan te leggen voor de bevoorrading. In het begin van de oorlog stond internet vol met filmpje van Russische voertuigen die zonder brandstof in de middle of nowhere stonden. Dat wil Oekraïne gewoon voorkomen.
pi_206215974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hopelijk gaat dit hem niet worden, een toernooi in meerdere landen en dan zo'n grote afstand er tussen...nee bedankt. Gelukkig is dit op het moment niet zo'n hoge prioriteit, lijkt me :+
Nog altijd dichter bij elkaar dan de grootste afstanden in '94 :+
pi_206215984
OPEC, lees Saudi Arabië, zegt fuck you tegen Biden, waarop Biden fuck you zegt tegen Saudi Arabië. Lijkt wel alsof de saudis ook maar meedoen met de economische oorlog van de Russen, door de energie prijzen nog meer te laten stijgen. Of willen de Saudis een wit voetje halen bij de repubiekeinen voor de midterms.om Biden te framen als veroorzaker van inflatie?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')