abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:45:08 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206232628
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 23:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik was vandaag nog op Utrecht CS.
Das wel héél dichtbij jou en Molo :o
Oh my :o :o :o

Er waren trouwens debiel veel treinen uitgevallen door personeelstekort. Ik snap af en toe werkelijk niets meer van de wereld hoor.
Pak volgende keer ook wel weer gewoon de auto, in theorie was OV deze keer redelijk ok, de uitvoering echter... wat een gezeik allemaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:00:07 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206232657
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:18:15 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206232695
Mooi, kind is de deur uit. Nu in dubio: gaan fietsen (wat het plan was) of terug naar bed (wat een optie is)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206232704
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 06:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh my :o :o :o

Er waren trouwens debiel veel treinen uitgevallen door personeelstekort. Ik snap af en toe werkelijk niets meer van de wereld hoor.
Pak volgende keer ook wel weer gewoon de auto, in theorie was OV deze keer redelijk ok, de uitvoering echter... wat een gezeik allemaal
Ik las gisteren ook een prachtig artikel in de NOS app over dat de directeur van de NS zegt dat ie er ook niks aan kan doen dat er NOG minder treinen zullen gaan rijden de komende maanden omdat ze op de 20.000 banen er 2.200 als vacature hebben staan en de mensen die nog wel bij NS werken het zat worden. Oké. -- om in 1 zin door te gaan over dat hij niet snapt dat de overheid internationale treinen door andere spoorbedrijven wil gaan laten doen. Gek idee, maar misschien kunnen die internationale treinen uitgebaat worden door iemand die daar wel personeel voor heeft? :s)
pi_206232705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:18 schreef fietsie het volgende:
Mooi, kind is de deur uit. Nu in dubio: gaan fietsen (wat het plan was) of terug naar bed (wat een optie is)
fietsen :Y
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:24:40 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206232723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
fietsen :Y
Ik heb heel toevallig net een enorme mok koffie gezet die ik nu natuurlijk eerst.. O-)
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:25:29 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206232729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik las gisteren ook een prachtig artikel in de NOS app over dat de directeur van de NS zegt dat ie er ook niks aan kan doen dat er NOG minder treinen zullen gaan rijden de komende maanden omdat ze op de 20.000 banen er 2.200 als vacature hebben staan en de mensen die nog wel bij NS werken het zat worden. Oké. -- om in 1 zin door te gaan over dat hij niet snapt dat de overheid internationale treinen door andere spoorbedrijven wil gaan laten doen. Gek idee, maar misschien kunnen die internationale treinen uitgebaat worden door iemand die daar wel personeel voor heeft? :s)
Dan kan zijn eigen baan mooi ingevuld gaan worden door iemand die wel snapt hoe je hoger management uitvoert inclusief personeelsbeleid :') :')

Ook echt 15-20% van de dienstregeling gaan schrappen omdat je niet tijdig personeel werft/houdt en dat dan bij gelijkblijvende prijzen. Koekoek _O-
pi_206232735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:18 schreef fietsie het volgende:
B.E.D.

:+
pi_206232753
Keuze:
Fietsen naar werk
Fiets trein naar werk
Auto naar werk.

Het eerste toch maar met het risico voor een nat pak vanmiddag om 5 uur terug.
Fijne dag all :W
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:31:36 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206232755
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:30 schreef Blues het volgende:
Keuze:
Fietsen naar werk
Fiets trein naar werk
Auto naar werk.

Het eerste toch maar met het risico voor een nat pak vanmiddag om 5 uur terug.
Fijne dag all :W
Thuiswerken :7
pi_206232953
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik rond 16u naar mn ouders ben gereden, dus afhankelijk van hoe laat Molo en Candaasje in Utrecht waren was het wel of niet dichtbij ;)

Wel suf, onhandig en balen: ik had weer PT gisterochtend en toen ik met het één na laatste rondje van twee oefeningen bezig was verslikte ik me na m'n cardio oefening in een hap lucht ( :') ). Dus even slokje drinken pakken - naar flesje lopen, voorover buigen want flesje op de grond, omhoog komen, BOEM hoofd tegen 20kg barbell aan.. }:| ik schrok er een beetje van want het was best hard, maar laatste rondje oefeningen afgemaakt en toen naar huis, moest heel snel douchen en naar uni voor een afspraak, daarna nog een andere meeting, en toen was ik moe en ongeconcentreerd en ging ik weer naar huis om daar even uurtje te slapen en dan hopelijk weer door te werken. Lekker op de bank met slechte tv op, en toen ik met m'n hoofd op kussentje ging liggen voelde ik de beurse plek op m'n hoofd weer en toen ging ik natuurlijk ineens vanalles voelen en zo. Dus toen ben ik lekker naar m'n ouders gereden, want weinig zin in een hele avond en nacht de hele tijd gedachten over wat ik allemaal wel of niet voel en waar ik me natuurlijk nog slechter van ga voelen en zorgen maken of het dan niet toch ernstig is enzo en dat steeds mezelf uit m'n hoofd proberen te praten. Dus bij ouders gegeten, fijn gesprek gehad, redelijk geslapen min het anderhalf uur wakker liggen en zo opstaan en kijken wat m'n hoofd doet als ik ga werken achter laptop. Ik heb hoop dat het meevalt en vrij snel weer helemaal normaal is, maar ik vind het gezien de vorige ervaring toch wel spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 07-10-2022 08:17:28 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:07:10 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206232956
Op kantoor met buslijnen die bijna geen uitval hebben. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:10:40 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206232991
Op loop afstand van je werk wonen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206233093
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 06:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik zie nu twee toffe dames met hun eigen dames en kinderen voor me, wonend in de Bilthovense bossen ofzo :D
Bijna correct O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206233300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:26 schreef Blues het volgende:

[..]
B.E.D.

:+
Ik moest hieraan denken:

En nu vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam hiervoor een plekje in mijn brein bezet houd :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206233673
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik moest hieraan denken:

[ afbeelding ]

En nu vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam hiervoor een plekje in mijn brein bezet houd :').
Wow das lang geleden :D
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:10:51 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206233870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik moest hieraan denken:

[ afbeelding ]

Dat is wel een extreme klacht waard ja! Jezus dat kan echt niet :D

Ooit in de tijd dat het in was hun tegen gekomen ergens en toen dacht die kwelende middelste dat ik hem een handtekening vroeg. Wat niet zo was, maar toen uit awkwardness toch maar aangenomen :') :') :')
pi_206233876
Mogge!

Bandje moest ik opzoeken, en nog zei het me niets :D

Schrikken zeg @vlindertje89, zo’n knal tegen je hoofd

De spruiten met chorizo waren lekker. De pittige mayo vond ik er niet lekker bij. Maar gewone mayo had ik niet dus kerriemayo kon ik niet maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206233907
Hier vanavond spruitjes op het menu, en opgebakken aardappelen. Vanmorgen al naar yoga geweest, nu met thee op de bank, en verder zeer beperkte verwachtingen van de dag want drukke en heftige werkweek achter de rug.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:37:16 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206235145
Ik ga eens kijken of ze hier ook spruiten hebben in de supermarkt.. ik ben ze nog niet bewust tegen gekomen geloof ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206235150
Om 7 uur fileloos op het werk, durrup doorgereden want mijn werk zit overal :+
En nu met een boterham even pauzeren langs de Maas O+ Vanmiddag rondleiding door historisch Steyl met na afloop een buffet :Y)
Dan door naar de repetitie en dan vind ik deze dag wel klaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206235321
Alles wat ik wilde doen gedaan. 2 lappen stof gekocht voor 2 jurken, nu maar wat warmere stof gehaald, anderen verleidingen op de markt weerstaan (oa smeerbare gorgonzola), daarna mij oude bril opgehaald die helemaal is schoongemaakt. Het rechterglas in de nieuwe bril lijkt niet helemaal goed te zijn, maar omdat ik af en toe nog wat koortsig ben wacht ik even met opnieuw laten meten. Daarna wat opgehaald bij de huisarts. En voor nu is het goed. Zit nu naar het nieuws te kijken, herten te zien en Nika wil ze vangen, even later is een wolf in beeld en kijkt ze weg :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_206235621
Net weer weg bij de oogarts, altijd prettig als een arts het ook niet precies weet en het een "eng" plekje noemt. kwam toevallig ook een andere oogarts de behandelkamer in en die werd ook meteen gevraagd even te kijken. Nouja voor nu door blijven gaan met ieder uur druppelen en nu 4x per dag zalf. Bij verergering in het weekend moet ik spoednummer bellen (werd heel erg benadrukt) en sowieso maandag weer terug voor controle :{
pi_206235651
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Net weer weg bij de oogarts, altijd prettig als een arts het ook niet precies weet en het een "eng" plekje noemt. kwam toevallig ook een andere oogarts de behandelkamer in en die werd ook meteen gevraagd even te kijken. Nouja voor nu door blijven gaan met ieder uur druppelen en nu 4x per dag zalf. Bij verergering in het weekend moet ik spoednummer bellen (werd heel erg benadrukt) en sowieso maandag weer terug voor controle :{
-O- toch wel spannend. Hopelijk gaat het de komende dagen alweer beter.
pi_206235666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Alles wat ik wilde doen gedaan. 2 lappen stof gekocht voor 2 jurken, nu maar wat warmere stof gehaald, anderen verleidingen op de markt weerstaan (oa smeerbare gorgonzola), daarna mij oude bril opgehaald die helemaal is schoongemaakt. Het rechterglas in de nieuwe bril lijkt niet helemaal goed te zijn, maar omdat ik af en toe nog wat koortsig ben wacht ik even met opnieuw laten meten. Daarna wat opgehaald bij de huisarts. En voor nu is het goed. Zit nu naar het nieuws te kijken, herten te zien en Nika wil ze vangen, even later is een wolf in beeld en kijkt ze weg :o
Wat een geweldige katten heb jij O+

Hopelijk voel jij je ook snel weet oke! En kunnen ze snel jouw bril fixen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')