Oh myquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog op Utrecht CS.
Das wel héél dichtbij jou en Molo
Ik las gisteren ook een prachtig artikel in de NOS app over dat de directeur van de NS zegt dat ie er ook niks aan kan doen dat er NOG minder treinen zullen gaan rijden de komende maanden omdat ze op de 20.000 banen er 2.200 als vacature hebben staan en de mensen die nog wel bij NS werken het zat worden. Oké. -- om in 1 zin door te gaan over dat hij niet snapt dat de overheid internationale treinen door andere spoorbedrijven wil gaan laten doen. Gek idee, maar misschien kunnen die internationale treinen uitgebaat worden door iemand die daar wel personeel voor heeft?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 06:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
![]()
Er waren trouwens debiel veel treinen uitgevallen door personeelstekort. Ik snap af en toe werkelijk niets meer van de wereld hoor.
Pak volgende keer ook wel weer gewoon de auto, in theorie was OV deze keer redelijk ok, de uitvoering echter... wat een gezeik allemaal
fietsenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:18 schreef fietsie het volgende:
Mooi, kind is de deur uit. Nu in dubio: gaan fietsen (wat het plan was) of terug naar bed (wat een optie is)
Ik heb heel toevallig net een enorme mok koffie gezet die ik nu natuurlijk eerst..quote:
Dan kan zijn eigen baan mooi ingevuld gaan worden door iemand die wel snapt hoe je hoger management uitvoert inclusief personeelsbeleidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik las gisteren ook een prachtig artikel in de NOS app over dat de directeur van de NS zegt dat ie er ook niks aan kan doen dat er NOG minder treinen zullen gaan rijden de komende maanden omdat ze op de 20.000 banen er 2.200 als vacature hebben staan en de mensen die nog wel bij NS werken het zat worden. Oké. -- om in 1 zin door te gaan over dat hij niet snapt dat de overheid internationale treinen door andere spoorbedrijven wil gaan laten doen. Gek idee, maar misschien kunnen die internationale treinen uitgebaat worden door iemand die daar wel personeel voor heeft?
B.E.D.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:18 schreef fietsie het volgende:
Mooi, kind is de deur uit. Nu in dubio: gaan fietsen (wat het plan was) of terug naar bed (wat een optie is)
Thuiswerkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:30 schreef Blues het volgende:
Keuze:
Fietsen naar werk
Fiets trein naar werk
Auto naar werk.
Het eerste toch maar met het risico voor een nat pak vanmiddag om 5 uur terug.
Fijne dag all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bijna correctquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 06:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu twee toffe dames met hun eigen dames en kinderen voor me, wonend in de Bilthovense bossen ofzo
Wow das lang geledenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
En nu vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam hiervoor een plekje in mijn brein bezet houd.
Dat is wel een extreme klacht waard ja! Jezus dat kan echt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
En nu vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam hiervoor een plekje in mijn brein bezet houd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Net weer weg bij de oogarts, altijd prettig als een arts het ook niet precies weet en het een "eng" plekje noemt. kwam toevallig ook een andere oogarts de behandelkamer in en die werd ook meteen gevraagd even te kijken. Nouja voor nu door blijven gaan met ieder uur druppelen en nu 4x per dag zalf. Bij verergering in het weekend moet ik spoednummer bellen (werd heel erg benadrukt) en sowieso maandag weer terug voor controle
Wat een geweldige katten heb jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Alles wat ik wilde doen gedaan. 2 lappen stof gekocht voor 2 jurken, nu maar wat warmere stof gehaald, anderen verleidingen op de markt weerstaan (oa smeerbare gorgonzola), daarna mij oude bril opgehaald die helemaal is schoongemaakt. Het rechterglas in de nieuwe bril lijkt niet helemaal goed te zijn, maar omdat ik af en toe nog wat koortsig ben wacht ik even met opnieuw laten meten. Daarna wat opgehaald bij de huisarts. En voor nu is het goed. Zit nu naar het nieuws te kijken, herten te zien en Nika wil ze vangen, even later is een wolf in beeld en kijkt ze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |