quote:
Nou poeh poeh een busquote:Op donderdag 29 juni 2023 07:31 schreef Momo het volgende:
FDF is ook weer een stukje groot kapitaal
[ afbeelding ]
Typisch van den Oever. Heel veel roepen en dan altijd zeggen “is niet van ons” “draag geen verantwoordelijkheid” “wij weten van niks”quote:
Ik zie net een filmpje:quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog geen berichten gezien over groepen trekkers die onderweg zouden zijn.
quote:Den Haag vaardigt noodbevel uit vanwege boerenprotest: trekkers niet welkom
Er geldt sinds vanochtend 7.12 uur een noodbevel in Den Haag. Daardoor zijn mensen die met tractoren of andere zware voertuigen actie willen voeren niet welkom in de stad. Boerenorganisatie Farmers Defence Force wil daar donderdag protesteren.
De politie meldt op Twitter dat drie trekkers vanaf de Brouwersgracht zijn "verwezen naar een parkeerlocatie".
FDF heeft mensen opgeroepen met trekkers naar Den Haag te komen en verwacht duizenden mensen. De exacte locatie van het protest wordt pas later gedeeld.
De Tweede Kamer debatteert donderdag over het geklapte landbouwakkoord.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ers-niet-welkom.html
Haar nummer staat op de CDA website. Keur de bedreigingen niet goed maar dat ze er op benaderd word is niet zo vreemd.quote:
"Had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken"quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef descon het volgende:
[..]
Haar nummer staat op de CDA website. Keur de bedreigingen niet goed maar dat ze er op benaderd word is niet zo vreemd.
Al die trekkers hebben nu toch een kenteken, dus we mogen dan toch verwachten dat de politie binnen een paar uur een tweet deelt met hoeveel boetes er al uitgeschreven zijn vanwegerijden met landbouwvoertuigen op de snelweg.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie net een filmpje:
[ twitter ]
Vanuit Zwolle lijken ze onder politie begeleiding naar den haag te rijden, bijzondere bekeuring is dat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al die trekkers hebben nu toch een kenteken, dus we mogen dan toch verwachten dat de politie binnen een paar uur een tweet deelt met hoeveel boetes er al uitgeschreven zijn vanwegerijden met landbouwvoertuigen op de snelweg.
Daar hoef je als iemand die demonstreert voor een betere wereld niet op te rekenenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vanuit Zwolle lijken ze onder politie begeleiding naar den haag te rijden, bijzondere bekeuring is dat.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vanuit Zwolle lijken ze onder politie begeleiding naar den haag te rijden, bijzondere bekeuring is dat.
Beter verbeurd verklaren. Anders krijgen ze nog een zak geld ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoog tijd dat doxing strafbaar wordt gesteld. Alle boeren die bedreigen op prive nummers maar onteigenen dan, gesprek is toch niet mogelijk.
Ik denk dat we zelfs geen ME gaan zienquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Zijn de waterkanonnen al gesignaleerd?
Ik verwacht er toch minstens 3
Dat is wel bijzonder dat de politie in deze meewerkt aan het begaan van overtredingen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is echt het minste, zou je zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al die trekkers hebben nu toch een kenteken, dus we mogen dan toch verwachten dat de politie binnen een paar uur een tweet deelt met hoeveel boetes er al uitgeschreven zijn vanwegerijden met landbouwvoertuigen op de snelweg.
Het zou me niks verbazen als ze die er voor de zekerheid maar even af hebben geschroefd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu voor de veiligheid doen. Verder worden ze overal tegengehouden, lijkt hier niet te zijn gelukt. Denk dat er nog wel sancties volgen. Maar levert nu wel gek beeld op ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder dat de politie in deze meewerkt aan het begaan van overtredingen.
Waar is nu de harde arm van het OM. Te bizar voor woorden deze totale ongelijkheid klimaatactivisten die oproepen om te komen demonstreren worden preventief opgepakt en krijgen een gebiedsverbod en boeren die zonder een demonstratievergunning dit doen wordt weer geen stro breed in de weg gelegd.
Ik begrijp niet waarom de politie de tractoren niet aan de kant zet vanwege het te langzaam rijden. Ze laten het maar straffeloos begaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie net een filmpje:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |