Het moment dat ze iets strafbaars doen dan helemaal mee eens. Hard aanpakken. Maar vraag is dus of die in dat filmpje wat illegaals zegt. En dat lijkt me niet. Of net op het randje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dmv demonstratie het CDA ertoe proberen te bewegen een kabinetscrisis in te stellen is nog niet over het randje.
Maar:
Tractoren op de snelweg;
Molest;
Brandstichting;
Zoals we al hebben meegemaakt is toch behoorlijk illegaal.
Ik zou graag zien dat er eens wat steviger zou worden opgetreden.
Moeten ze worden behandeld als klimaatactivisten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dmv demonstratie het CDA ertoe proberen te bewegen een kabinetscrisis in te stellen is nog niet over het randje.
Maar:
Tractoren op de snelweg;
Molest;
Brandstichting;
Zoals we al hebben meegemaakt is toch behoorlijk illegaal.
Ik zou graag zien dat er eens wat steviger zou worden opgetreden.
Dat ligt wel een beetje anders. Boeren gebruiken groot materieel ter intimidatie en dat zie ik simpelweg als terrorisme. Leger inzetten dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moeten ze worden behandeld als klimaatactivisten?
Als ze invloed op de koers van het CDA willen hebben moeten ze lekker lid worden van die partij ipv demonstreren in Den Haag met trekkers. Misschien is de Rijnhal in Arnhem (met livestream) een leuke optie!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als ze invloed op de koers van het CDA willen hebben moeten ze lekker lid worden van die partij ipv demonstreren in Den Haag met trekkers. Misschien is de Rijnhal in Arnhem (met livestream) een leuke optie!
Dit stond er al, volgens mij was dit voor veteranendag afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:44 schreef Starhopper het volgende:
Zijn deze foto's van vandaag? Zijn ze al blokkades aan het maken in Den Haag?@:Haags @:bitterbal
[ twitter ]
Ooh ok!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit stond er al, volgens mij was dit voor veteranendag afgelopen zaterdag.
Lol nog even en ze gaan er zelfs accijnzen over heffen.quote:
Lees de draad maarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lol nog even en ze gaan er zelfs accijnzen over heffen.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-clubje-hardlinersquote:Steeds meer boeren nemen afstand van Farmers Defence Force: ‘Losgeslagen club met idiote leider’
Meer en meer boeren nemen publiekelijk afstand van de radicale actiegroep Farmers Defence Force. De dreigende taal van voorman Mark van den Oever stuit zijn collega’s tegen de borst. Toch behoudt de groep haar plek in het overleg over de stikstofproblematiek.
bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)ote-leider~a3e63826/
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zou fijn zijn als men geen aandacht geeft aan kerstbomenverkoper / budget-bin Laden Mark van den Oever. Echte boeren hebben al in 2020 afstand genomen van Farmers defence force.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)in-clubje-hardliners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |