SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ik wil Napoli wel eens zien in de volgende ronde.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zoals ik eerder ook al zei: Ajax zit aan het einde van een succesvolle cyclus. Nu is het de taak weer iets nieuws op te bouwen, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat mij wel verbaast is het niveau van Bergwijn. Nu ben ik daar nooit kapot van geweest, maar als je iemand voor dat waanzinnige bedrag van meer dan 30 miljoen haalt, dan mag je toch wel verwachten dat hij de ploeg een beetje op sleeptouw neemt.
Ik zie vooral een dribbelaar die verder niet zoveel toevoegt aan het spel.
Tot zover mijn bijdrage, jongons.![]()
![]()
Volendam t/m Excelsior moet foutloos zijn. Anders kan Schreuder zijn tassen pakken. Daarna krijg je 4 belangrijke potten.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Weet je wanneer bergwijn goed speelde toen we nog normaal deden en met een spits speeldequote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:41 schreef bbuddybb het volgende:
Zoals ik eerder ook al zei: Ajax zit aan het einde van een succesvolle cyclus. Nu is het de taak weer iets nieuws op te bouwen, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat mij wel verbaast is het niveau van Bergwijn. Nu ben ik daar nooit kapot van geweest, maar als je iemand voor dat waanzinnige bedrag van meer dan 30 miljoen haalt, dan mag je toch wel verwachten dat hij de ploeg een beetje op sleeptouw neemt.
Ik zie vooral een dribbelaar die verder niet zoveel toevoegt aan het spel.
Tot zover mijn bijdrage, jongons.![]()
Ik ben benieuwd wat Bogarde had geschreeuwd in de rust (..).Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik vind het allemaal wat overdreven dat einde van een tijdperk etc. Men doet net of Ajax vorig seizoen de CL heeft gewonnen, was een goeie poulefase maar erna lag je er ook meteen uit tegen een Europese middenmoter.
Dat team van vorig seizoen was gewoon beter en dat je van Liverpool en Napoli verliest ook niet zo vreemd alleen gaat het om de manier waarop.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je met 1-2 of 1-3 van Napoli had verloren was het ook nog wel te accepteren, maar dit was wel heel erg gênant.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven dat einde van een tijdperk etc. Men doet net of Ajax vorig seizoen de CL heeft gewonnen, was een goeie poulefase maar erna lag je er ook meteen uit tegen een Europese middenmoter.
Dat team van vorig seizoen was gewoon beter en dat je van Liverpool en Napoli verliest ook niet zo vreemd alleen gaat het om de manier waarop.Oh.![]()
Is dit echt?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef RipCity het volgende:
Iig genoten van de wedstrijd
[ link | afbeelding ]![]()
Ik ben het wel met je eens. Het team is simpelweg minder dan vorig jaar dus ik vind het ook iets te makkelijk om het allemaal op Schreuder af te schuiven.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
Dat team van vorig seizoen was gewoon beter en dat je van Liverpool en Napoli verliest ook niet zo vreemd alleen gaat het om de manier waarop.
Anderzijds is verliezen van Napoli niet raar, maar wél de manier waarop. En dat mag je ook een trainer aanrekenen. Heb ook niet het idee dat de laatste wedstrijden het maximale eruit wordt gehaald door Schreuder, maar zelfs al doet hij dat wel is verlies van Napoli niet gek.![]()
Dit kan niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef RipCity het volgende:
wtfquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef RipCity het volgende:
Natuurlijk mag je het de trainer het meeste aanrekenen, als iets tegen Liverpool niet werkt moet je het niet tegen Napoli opnieuw proberen en als je dan denkt dat het tegen Liverpool aan de uitvoering lag ipv het plan en je ziet dat het dan toch weer niet werkt moet je wat veranderen en dat deed hij niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Het team is simpelweg minder dan vorig jaar dus ik vind het ook iets te makkelijk om het allemaal op Schreuder af te schuiven.
Anderzijds is verliezen van Napoli niet raar, maar wél de manier waarop. En dat mag je ook een trainer aanrekenen. Heb ook niet het idee dat de laatste wedstrijden het maximale eruit wordt gehaald door Schreuder, maar zelfs al doet hij dat wel is verlies van Napoli niet gek.![]()
Het team is misschien wel minder, maar het is aan Schreuder er toch iets van te maken. Zelfs in de verrotte jaren verloren we niet met 1-6. Stug vast blijven houden aan iets dat niet werkt, pas in de 70e minuut wisselen omdat je het eerder 'niet nodig vond' (wtf) en dan ook nog eens raar wisselen, het was echt schandalig en dat mag hij zich 100% aanrekenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Het team is simpelweg minder dan vorig jaar dus ik vind het ook iets te makkelijk om het allemaal op Schreuder af te schuiven.
Anderzijds is verliezen van Napoli niet raar, maar wél de manier waarop. En dat mag je ook een trainer aanrekenen. Heb ook niet het idee dat de laatste wedstrijden het maximale eruit wordt gehaald door Schreuder, maar zelfs al doet hij dat wel is verlies van Napoli niet gek.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Een van de ergste dingen wat er bij Schreuder is ingeslopen, is het ten koste van alles kort willen opbouwen, al is het in de eigen vijf meter. Wie bedenkt in hemelsnaam dat dat een goed idee is tegen Europese topploegen?![]()
Helaas is de lange bal niet echt een beter alternatiefquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
Een van de ergste dingen wat er bij Schreuder is ingeslopen, is het ten koste van alles kort willen opbouwen, al is het in de eigen vijf meter. Wie bedenkt in hemelsnaam dat dat een goed idee is tegen Europese topploegen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Is het al tijd om Schreuder op te hangen op het Museumplein?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
daar is op zich niks mis mee als je het kan maar nu heb je het probleem dat je dit niet kan en de lange bal ook niet kan spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
Een van de ergste dingen wat er bij Schreuder is ingeslopen, is het ten koste van alles kort willen opbouwen, al is het in de eigen vijf meter. Wie bedenkt in hemelsnaam dat dat een goed idee is tegen Europese topploegen?![]()
Ja, dat is het wel. Want die korte ballen gaan keer op keer mis en dan staat de tegenstander dus gelijk in de zestien. Bij een lange bal niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Helaas is de lange bal niet echt een beter alternatief![]()
Nee oké, maar het is ook gegarandeerd balverlies. Maar idd niet in de 16, dus in dat opzicht is het wel beter ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Want die korte ballen gaan keer op keer mis en dan staat de tegenstander dus gelijk in de zestien. Bij een lange bal niet.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
duurt het 3 seconden langer, scheelt een slokquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Want die korte ballen gaan keer op keer mis en dan staat de tegenstander dus gelijk in de zestien. Bij een lange bal niet.![]()
Als je nou eens begint met Blind en Bassey omruilen als je zonodig zo kort wil opbouwen. Dan heb je 2 man centraal met een goede inspeelpass.![]()
in de opbouw heb je daar wel gelijk in maar verdedigend kan je Blind daar niet neerzetten of je moet hem echt als libero gebruiken met Timber en Bassey als rcv en lcvquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:22 schreef SjonShitcoin het volgende:
Als je nou eens begint met Blind en Bassey omruilen als je zonodig zo kort wil opbouwen. Dan heb je 2 man centraal met een goede inspeelpass.![]()
Dan moet Fredje een keuze gaan maken. Want nu breng je je voetballend gezien de minste verdediger te vaak te vroeg aan de bal. Dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de opbouw heb je daar wel gelijk in maar verdedigend kan je Blind daar niet neerzetten of je moet hem echt als libero gebruiken met Timber en Bassey als rcv en lcv![]()
genot ditquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja alleen keek die de wedstrijd niet maar deed ie potje fifa
Mo is alweer een lekker kebabbuikje aan het kweken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schandalig. Weg met die vent.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Mo is alweer een lekker kebabbuikje aan het kweken.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: