Ook een gigantische fout, maar imo is dit de grootste fout ooit. Niet alleen de pack zelf, alles wat erna gebeurde in pak weg 30 minuten op de markt was bizar en historischquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:36 schreef Kiid het volgende:
Nou vorig jaar nog dat hele dure promo kaarten als NIF in packs kwamen en dat iedereen (waaronder ik) vervolgens de promo varianten tradable kregen. Dus het gebeurt wel veel vaker helaas.
Net uit een mega pakket Walker onverhandelbaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn packluck is nog niet om over naar huis te schrijven. Wel Mascherano gepackt gisteren. Verder Valverde, Mendy, Coman en totw Saliba. Dus met veel hangen en wurgen alles op full chem.
Scheelt wel dat je er weinig aan gaat missen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:16 schreef Pinuts het volgende:
Ja hoor, EA is weer aan het kutten. Zoals ik 2 weken geleden niet kon inloggen is dit nu weer het geval. Dus dat wordt niet nog even Dest OTW vrijspelen...
True. Maar wel gewoon rete irritant dat wanneer je je verheugd hebt op een avondje spelen dat het dan (weer) niet kan. En had 3 van de 4 'opdrachten' al voor een andere doelstelling voltooid dus was voornamelijk een gratis kaartje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je er weinig aan gaat missen.
Hij lijkt me best prima als je hem Lengthy maakt. Hij past wel goed bij deze gameplay.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik haal Schick uit een top gouden spelers pakket, geen hoogvlieger maar toch beter dan niets
Lengthy is meta, daar doet Dopekoe niet aanquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij lijkt me best prima als je hem Lengthy maakt. Hij past wel goed bij deze gameplay.
Ik ga eens kijken of ik nog een architect over heb, dan ff proberen, heb alleen niet veel spelers om hem op goede chem te krijgen...quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij lijkt me best prima als je hem Lengthy maakt. Hij past wel goed bij deze gameplay.
Als CR7?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ook wel liever met die vent spelen als CR7 idd.
Je wil met Schick als CR7 spelen? Ik snap het even niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ook wel liever met die vent spelen als CR7 idd.
Een semi-grappig bedoelde comment omdat ik Cr7 in een team op de bank heb zittenquote:
Dat zou mooi zijn maar dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 04:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je wil met Schick als CR7 spelen? Ik snap het even niet.
Ik had 18 winst en mijn beste pick was Claussquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
14 wins pakken en je beste PP is Werner sommige dingen veranderen nooit. Viel me eigenlijk allemaal wel mee had vriendenweekend dus alles even snel op zondag avond afgemaakt.
18 wins is wel netjes dat doe ik je niet na heb vorig jaar een keer 17 gehaald maar vind die stress maar niks dus meestal zet ik hem op 14.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 18 winst en mijn beste pick was Clauss
Maar heb er alle vertrouwen in dat dat een keer om moet draaien. Kan niet altijd derrie blijven zou je zeggen.
Had trouwens wel gehoopt vaker team advantage te hebben, maar eigenlijk hadden al mijn tegenstanders ook een super goed team. Vaak ook nog beter zelfs
@LitmanenAFCA snapt het verschil tussen 'als' en 'dan' nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 04:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je wil met Schick als CR7 spelen? Ik snap het even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |