Ik kon vroeger goed mediteren als ik een joint had gerookt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:44 schreef tonja het volgende:
Ik snap mediteren. Dat is een vaardigheid waar je veel aan kan hebben.
Mediteren met je zuignap op een stuk hout snap ik dan weer niet
Kan Bern zich eindelijk eens nuttig maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Eunie na al die weken dringend op iets hards wil zitten...
Hij weet niet beter natuurlijk, was gelijk al manager. Kan mij wel voorstellen dat hij dat zal gaan missen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zal zijn positie echt gaan missen.
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Eunie na al die weken dringend op iets hards wil zitten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.
oh dear mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oooooooooooooooooooooooooooofucking hell
Ik heb het mezelf een soort van natuurlijk aangeleerd door mijn extreem zware migraine aanvallen die ik als kind al had.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon vroeger goed mediteren als ik een joint had gerookt.
Dat is wel mooi dat je het kan.Ik heb ooit een training gedaan en viel steeds in slaap.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf een soort van natuurlijk aangeleerd door mijn extreem zware migraine aanvallen die ik als kind al had.
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS gehalte hebben met haar fantasie oefeningetjesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.
oh dear mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oooooooooooooooooooooooooooofucking hell
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS hebben met haar fantasie oefeningetjes
Ik moest wel. Ik weet niet wat je van zware migraine weet maar het is ondragelijk. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een soort van uit je lichaam treden. Je concentreren op iets 'niets' en dat bereik ik door in een ritme te raken met mijn ademhaling en het voorstellen van de golfslag op een strand. heen en weer, 1 en 2... adem... en opnieuw..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel mooi dat je het kan.Ik heb ooit een training gedaan en viel steeds in slaap.
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS gehalte hebben met haar fantasie oefeningetjes
Ik weet dat het een hel is skeet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik moest wel. Ik weet niet wat je van zware migraine weet maar het is ondragelijk. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een soort van uit je lichaam treden. Je concentreren op iets 'niets' en dat bereik ik door in een ritme te raken met mijn ademhaling en het voorstellen van de golfslag op een strand. heen en weer, 1 en 2... adem... en opnieuw..
moeilijk uit te leggen. Ademhaling is wel een belangrijk iets.
Geen idee wat ze aan het doen is maar laat haar toch lekker Beetje rekken en strekken ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.
Meditatie is een handige uitvinding, als je een paar uur nix wil doen en geen gekwek aan je hoofd wil.. andere mensen gaan een boek lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.
Ze maakt er wel vreemde geluidjes bij af en toe.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen is maar laat haar toch lekker Beetje rekken en strekken ofzo.
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo kan je het zeker zien. Eigenlijk is meditatie trainen van je aandacht. Heel kort door de bocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meditatie is een handige uitvinding, als je een paar uur nix wil doen en geen gekwek aan je hoofd wil.. andere mensen gaan een boek lezen
Ik denk dat je er niet veel naast zit!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.
Maar ik weet niet of ik het helemaal goed doe. Ik zou graag eens een cursus volgen.
Mindfulness is ook wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.
Maar ik weet niet of ik het helemaal goed doe. Ik zou graag eens een cursus volgen.
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo kan je het zeker zien. Eigenlijk is meditatie trainen van je aandacht. Heel kort door de bocht.
Meditatie is ook niet om je geest op 0 te zetten. Het is een stuk gereedschap om rust te vinden en ook om dingen te relativeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaar
Denken is handig voor dingen als plannen en probleem oplossen. Maar onze geest komt ook met allerlei andere negatieve onzin aan. Dat tijdelijk uitzetten (dus niet 24/7 op nul) geeft mij veel rust en focus.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaar
hij is engquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Eric onder de douche, ik vind het een enge man zoals hij kijkt
Ik zag zijn blikken net, vond het echt naar. Het was of hij je rechtstreeks door de camera aankeekquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:14 schreef tonja het volgende:
Ik denk, van wat ik van Erik gezien heb, dat ie echt een lichte vorm van autisme heeft.
Ik kijk niet heel veel, maar van wat ik gezien heb heeft Erik altijd dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:
Hij neemt er de tijd voorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:16 schreef Charmian het volgende:
daar gaat al het warme water voor niks, een beetje schrobben hier en daar kan geen kwaad, bn je ook sneller klaar
hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Hij noemde zichzelf weken gelden al autistisch, door die afwijking kon hij zo goed "Mensen lezen..." Aldus Erik zelf
Maar heel erg punctueel.. 45minuten doen over 3 spitskolen snijden.. doe dat maar eens naquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:17 schreef tonja het volgende:
[..]
hahaha
ok, autist bevestigdHij is zo ongelofelijk sociaal onhandig
![]()
OMG!!!! I heb een ex die ook zo isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar heel erg punctueel.. 45minuten doen over 3 spitskolen snijden.. doe dat maar eens na
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
Wanneer komen de boodschappen? Is er vanavond weer drank in de keet?
Topquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gewoon je onderzoek doen en vooral die tv onderhand uitzetten, kom je al een eindje op weg ;-)
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vindt Willem Engel zeker ook geweldig?
Myn skatsje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgen
moppiequote:
Oh ik begreep bij laatste meeting in de avond van wel en alleen Martin zijn boodschappen komt een dag laterquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgen
Martin was nogal vroegquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moppie
tot hoe laat zijn ze nu bezig geweest met bestellen
Martin zal wel bek af zijn
waarschijnlijk komt alsnog een verdien opdracht, regie verwend ze toch elke keer dus helaasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wendy, Babette en Jeffrey hebben ook alleen maar tabak, koffie en wijn besteld.
Volgende week moeten ze 3-4 dagen zelf voor eten zorgen. Dat wordt lachen.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt alsnog een verdien opdracht, regie verwend ze toch elke keer dus helaas
ja vind ook jammer maar helaas heb echt idee dat Talpa minder durftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar.
ook bloem en eieren als het goed isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wendy, Babette en Jeffrey hebben ook alleen maar tabak, koffie en wijn besteld.
Volgende week moeten ze 3-4 dagen zelf voor eten zorgen. Dat wordt lachen.
zijn laatste dagjequote:
Echt hoor.En ze weten het.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn laatste dagje
waarom moet hij nu nog bezig zijn daar?
ben heel benieuwd
heb het idee dat er van alles mis is
maar geloof ook niet dat Maddy er zoveel verstand van heeft dat zij dat door heeftquote:
madeleine vindt budgettering en zo niet zo belangrijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geloof ook niet dat Maddy er zoveel verstand van heeft dat zij dat door heeft
Ohw, ik heb een hoop gemist. Overkappingen voor wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hout voor overkappingen die ze moeten bouwen.
Voor plekken waar ze droog kunnen blijven in de herfst/winter.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, ik heb een hoop gemist. Overkappingen voor wat?
Ze hebben een loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor plekken waar ze droog kunnen blijven in de herfst/winter.
daarom wil ik hem niet zien in de ochtend, ik vind dat hij zoveel onpasselijke gewoontes heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
ieuwww
Erik spoelt het glas dat hij net heeft gebruikt en echt afgelikt alleen even af met water en zet het bij de schone afwas
er is niksquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:49 schreef tonja het volgende:
whahaha oh jee, waar blijft het ontbijt. Erik loopt ietwat verontrust door de keuken
nee de boodschappen komen tegen de middag dacht ikquote:
Damn... en Yayyyy :pquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de boodschappen komen tegen de middag dacht ik
Volgens mij is hij ook alweer gestopt met mediteren met Eunice. Wat een doorzetter.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:55 schreef claire3500 het volgende:
Jasper ziet er ook dood ongelukkig uit zeg
Zo enorme, hoe lang was het 2 dagen ofzo? En hij wilde ''trainen'' voor zijn wereldkampioen schapquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook alweer gestopt met mediteren met Eunice. Wat een doorzetter.
Ja hij heeft twee keer mee getraind.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zo enorme, hoe lang was het 2 dagen ofzo? En hij wilde ''trainen'' voor zijn wereldkampioen schap
TMIquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
Erik eet, naast zijn snot, ook slaap uit zijn oog op.
oh gadverdamme ik kan dit echt niet aan.. mag er voortaan even 'warning' bij hahahahaa. ik vind die man zo enorm vies met zijn vage gewoontesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
Erik eet, naast zijn snot, ook slaap uit zijn oog op.
nou die word wereldkampioenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij heeft twee keer mee getraind.
dat opgeknoopte shirtje als je net uit bed bentquote:
Om haar platte buik en goede kont te laten zien natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat opgeknoopte shirtje als je net uit bed bent
why
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |