hij is engquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Eric onder de douche, ik vind het een enge man zoals hij kijkt
Ik zag zijn blikken net, vond het echt naar. Het was of hij je rechtstreeks door de camera aankeekquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:14 schreef tonja het volgende:
Ik denk, van wat ik van Erik gezien heb, dat ie echt een lichte vorm van autisme heeft.
Ik kijk niet heel veel, maar van wat ik gezien heb heeft Erik altijd dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:
Hij neemt er de tijd voorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:16 schreef Charmian het volgende:
daar gaat al het warme water voor niks, een beetje schrobben hier en daar kan geen kwaad, bn je ook sneller klaar
hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Hij noemde zichzelf weken gelden al autistisch, door die afwijking kon hij zo goed "Mensen lezen..." Aldus Erik zelf
Maar heel erg punctueel.. 45minuten doen over 3 spitskolen snijden.. doe dat maar eens naquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:17 schreef tonja het volgende:
[..]
hahaha
ok, autist bevestigdHij is zo ongelofelijk sociaal onhandig
![]()
OMG!!!! I heb een ex die ook zo isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar heel erg punctueel.. 45minuten doen over 3 spitskolen snijden.. doe dat maar eens na
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
Wanneer komen de boodschappen? Is er vanavond weer drank in de keet?
Topquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja het komt sowieso vandaag en er is hier en daar wat wijn bestelt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gewoon je onderzoek doen en vooral die tv onderhand uitzetten, kom je al een eindje op weg ;-)
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vindt Willem Engel zeker ook geweldig?
Myn skatsje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |