Ik kon vroeger goed mediteren als ik een joint had gerookt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:44 schreef tonja het volgende:
Ik snap mediteren. Dat is een vaardigheid waar je veel aan kan hebben.
Mediteren met je zuignap op een stuk hout snap ik dan weer niet
Kan Bern zich eindelijk eens nuttig maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Eunie na al die weken dringend op iets hards wil zitten...
Hij weet niet beter natuurlijk, was gelijk al manager. Kan mij wel voorstellen dat hij dat zal gaan missen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zal zijn positie echt gaan missen.
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Eunie na al die weken dringend op iets hards wil zitten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.
oh dear mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oooooooooooooooooooooooooooofucking hell
Ik heb het mezelf een soort van natuurlijk aangeleerd door mijn extreem zware migraine aanvallen die ik als kind al had.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon vroeger goed mediteren als ik een joint had gerookt.
Dat is wel mooi dat je het kan.Ik heb ooit een training gedaan en viel steeds in slaap.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf een soort van natuurlijk aangeleerd door mijn extreem zware migraine aanvallen die ik als kind al had.
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS gehalte hebben met haar fantasie oefeningetjesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je je seksuele voldoening uit een stuk hout kan halen, ben je een rijk mens.
oh dear mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oooooooooooooooooooooooooooofucking hell
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS hebben met haar fantasie oefeningetjes
Ik moest wel. Ik weet niet wat je van zware migraine weet maar het is ondragelijk. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een soort van uit je lichaam treden. Je concentreren op iets 'niets' en dat bereik ik door in een ritme te raken met mijn ademhaling en het voorstellen van de golfslag op een strand. heen en weer, 1 en 2... adem... en opnieuw..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel mooi dat je het kan.Ik heb ooit een training gedaan en viel steeds in slaap.
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie heeft zichzelf hoog zitten, persoonlijk vind ik haar een hoog BS gehalte hebben met haar fantasie oefeningetjes
Ik weet dat het een hel is skeet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik moest wel. Ik weet niet wat je van zware migraine weet maar het is ondragelijk. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een soort van uit je lichaam treden. Je concentreren op iets 'niets' en dat bereik ik door in een ritme te raken met mijn ademhaling en het voorstellen van de golfslag op een strand. heen en weer, 1 en 2... adem... en opnieuw..
moeilijk uit te leggen. Ademhaling is wel een belangrijk iets.
Geen idee wat ze aan het doen is maar laat haar toch lekker Beetje rekken en strekken ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.
Meditatie is een handige uitvinding, als je een paar uur nix wil doen en geen gekwek aan je hoofd wil.. andere mensen gaan een boek lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb haar met een boom zien knuffelen, dat is voor mij al een gekkie alert. . en met je reet op een oncomfortabel stuk hout zitten is dat ook. Meditatie op zich is absoluut niets zweverigs aan.
Ze maakt er wel vreemde geluidjes bij af en toe.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen is maar laat haar toch lekker Beetje rekken en strekken ofzo.
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo kan je het zeker zien. Eigenlijk is meditatie trainen van je aandacht. Heel kort door de bocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meditatie is een handige uitvinding, als je een paar uur nix wil doen en geen gekwek aan je hoofd wil.. andere mensen gaan een boek lezen
Ik denk dat je er niet veel naast zit!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.
Maar ik weet niet of ik het helemaal goed doe. Ik zou graag eens een cursus volgen.
Mindfulness is ook wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor wat ik van meditatie weet is het gewoon een tijdje je gedachten uit zetten om zo je brein tot rust te brengen. Althans zo gebruik ik het.
Maar ik weet niet of ik het helemaal goed doe. Ik zou graag eens een cursus volgen.
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo kan je het zeker zien. Eigenlijk is meditatie trainen van je aandacht. Heel kort door de bocht.
Meditatie is ook niet om je geest op 0 te zetten. Het is een stuk gereedschap om rust te vinden en ook om dingen te relativeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaar
Denken is handig voor dingen als plannen en probleem oplossen. Maar onze geest komt ook met allerlei andere negatieve onzin aan. Dat tijdelijk uitzetten (dus niet 24/7 op nul) geeft mij veel rust en focus.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, persoonlijk denk ik dat een menselijke geest in het algemeen niet bedoeld is om op nul te zetten.. zo overleefd een soort geen miljoen jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |