Inter won gisteren anders ook van Barcelona. Er is een duidelijke transitie naar meer aantrekkelijk maar wel gebalanceerd voetbal aan de gang daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die competitie stelt ook niks meer voor. Een team met Teun Koopmeinders, Hans Hateboer en De Roon staat 2e.
Iedereen die het stadion eerder uitging zal ook wel FIFA gespeeld hebben thuisquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ihattaren zat lekker FIFA te spelen gisteravond, aldus zijn Insta.
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
Wel mee eens dat het ook wel het bizarre niveau van Napoli was gisteren. Veel hangt nu af van de komende competitiepotjes, als je daar foutloos blijft zal het uiteindelijk wel goed komen met Schreuder, maar ik vrees er voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:46 schreef Elan het volgende:
Overigens had Napoli gisteren de hoogste passnauwkeurigheid in 7 jaar van alle tegenstanders in Europese thuisduels van Ajax.
Het is gewoon bijzonder dom om alles op Ajax af te schuiven en vol in crisismodus te gaan.
Wat ziet die gast er ook weer uit zeg, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer.
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer.
Sta je erop?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Die debiel lozen zou al veel oplossen inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Wat een idioten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sta je erop?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Media framed weer lekker over crisis, want dat klinkt altijd lekker hysterisch. Volgens mij is er niet veel aan de hand, Napoli kun je verliezen, Liverpool ook. Het is gewoon de timing net nu we even niet lekker draaien en vlak na een interlandperiode waar je ook niet goed hebt kunnen oefenen met systemen omdat je halve basis uit huis is. Nu herpakken, en dat is lekker om dit te doen tegen Volendam zaterdag...
Dan nog doe je dat niet. Punt. Dat is iets voor die lampjes in Eindhoven, maar niet voor bij een club als Ajax, punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.
10 jaar elke thuis wedstrijd bezocht plus menig uitwedstrijd en dan een successupporter genoemd worden.
Ja en, dat kan gebeuren. Wat ik zeg, dat heeft gewoon te maken met verkeerde timing. Wedstrijd kwam gewoon te vroeg met daarbij dat het al weken niet lekker draait. Dat komt wel eens voor en hebben voorgangers van Schreuder ook mee te dealen gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.
Dan kun je onmogelijk over hysterie spreken na zo'n totale blamage.
Je voetbalt gewoon ver onder niveau. Als je ziet hoe het verdedigend elke keer staat, dat moet je toch als trainer kunnen oplossen. Elke keer diezelfde domme fouten. Man man man...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Het was misschien nog wat anders geweest als je in de competitie wel van AZ en GAE had gewonnen natuurlijk, maar nu stapelt het zich wel lekker op allemaal...
Napoli is subtop. Wanneer het erop aankomt gaat het mis en dat maakt wel het verschil tussen top en subtop vind ik .quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Europese top zijn 4/5 clubs? Napoli zit er net onder.
Ajax zit daar nog ruim onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |