abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206209989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:30 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Die competitie stelt ook niks meer voor. Een team met Teun Koopmeinders, Hans Hateboer en De Roon staat 2e. :')
Inter won gisteren anders ook van Barcelona. Er is een duidelijke transitie naar meer aantrekkelijk maar wel gebalanceerd voetbal aan de gang daar.
blablablabla
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:45:39 #277
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_206209993
Ajax moet gaan verjongen.
pi_206210006
Overigens had Napoli gisteren de hoogste passnauwkeurigheid in 7 jaar van alle tegenstanders in Europese thuisduels van Ajax.

Het is gewoon bijzonder dom om alles op Ajax af te schuiven en vol in crisismodus te gaan.
blablablabla
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:56:02 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206210118
Ihattaren zat lekker FIFA te spelen gisteravond, aldus zijn Insta.
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_206210202
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
Iedereen die het stadion eerder uitging zal ook wel FIFA gespeeld hebben thuis
pi_206210208
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:46 schreef Elan het volgende:
Overigens had Napoli gisteren de hoogste passnauwkeurigheid in 7 jaar van alle tegenstanders in Europese thuisduels van Ajax.

Het is gewoon bijzonder dom om alles op Ajax af te schuiven en vol in crisismodus te gaan.
Wel mee eens dat het ook wel het bizarre niveau van Napoli was gisteren. Veel hangt nu af van de komende competitiepotjes, als je daar foutloos blijft zal het uiteindelijk wel goed komen met Schreuder, maar ik vrees er voor.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:08:51 #282
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206210244
quote:
Wat ziet die gast er ook weer uit zeg, hoe krijg je het voor elkaar
pi_206210248
Ik laat even in het midden of Napoli Europese top is want dat wordt pas in het voorjaar bepaalt, maar in deze fase van het seizoen en in deze vorm is het voor iedereen waarschijnlijk de zwaarst mogelijke tegenstander. Liverpool uit is ook altijd lastig.

Daar hoeven we niet zo moeilijk over te doen, Ajax moet zich nestelen in die subtop waarin je het dan moeilijk mag hebben met Dortmund, de Spaanse subtop, de Portugese top, een of andere Olympique en Napoli op normaal niveau hoort daar ook bij. Dat is een realistisch niveau voor het beste team van de kleine Eredivisie die meer rendement uit zijn geld haalt. Van daaruit kun je dan uitschieters naar boven hebben. Het kan gewoon niet elk jaar feest zijn tegen Real, Juve en Chelsea.

Maar waar het fout is gegaan is bij het aankoopbeleid van de laatste 2 jaar. Te laag gemikt, te weinig echt grote jonge talenten en teveel degelijkheid. De meesten zijn op zich wel goed genoeg maar je mist brille en klasseflitsen. Vervolgens wilde Schreuder dan door op de voet van vorig seizoen, maar zonder de twee beste spelers, en zonder de spits die op zich niet zo goed was maar mits in vorm toch wel een uitkomst was. Die gaat dan voor zijn overwicht en de groepsdynamiek teveel leunen op de leider van de spelersgroep Tadic, maar die heeft dan net een flinke vormcrisis waardoor dat in zijn gezicht ontploft. Zo op die speler leunen is ook niet bepaald een teken van kracht, wat voor signaal geef je daarmee over jezelf af?

Misschien hadden we juist nu een of andere mafketel nodig die de boel even flink kwam opschudden en de confrontatie met de sterkste karakters uit de groep lekker aanging? Tactisch vond ik het allemaal niet zo slecht, ik vond Ajax juist eerder te druistig en even rond tikken en rust brengen en Napoli na de 1-0 achter de bal aan laten lopen was juist goed geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206210281
Media framed weer lekker over crisis, want dat klinkt altijd lekker hysterisch. Volgens mij is er niet veel aan de hand, Napoli kun je verliezen, Liverpool ook. Het is gewoon de timing net nu we even niet lekker draaien en vlak na een interlandperiode waar je ook niet goed hebt kunnen oefenen met systemen omdat je halve basis uit huis is. Nu herpakken, en dat is lekker om dit te doen tegen Volendam zaterdag...
Allemaal cabaretteketet!
pi_206210423
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_206210454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer. ;(
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206210468
quote:
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:31:19 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206210478
Waterhoofd OUT
pi_206210479
quote:
Sta je erop?

pi_206210487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Waterhoofd OUT
Welnee.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206210488
quote:
Die debiel lozen zou al veel oplossen inderdaad. :)
pi_206210490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sta je erop?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een idioten. 8)7
Allemaal cabaretteketet!
pi_206210491
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:30 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.

10 jaar elke thuis wedstrijd bezocht plus menig uitwedstrijd en dan een successupporter genoemd worden. :')
pi_206210500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Media framed weer lekker over crisis, want dat klinkt altijd lekker hysterisch. Volgens mij is er niet veel aan de hand, Napoli kun je verliezen, Liverpool ook. Het is gewoon de timing net nu we even niet lekker draaien en vlak na een interlandperiode waar je ook niet goed hebt kunnen oefenen met systemen omdat je halve basis uit huis is. Nu herpakken, en dat is lekker om dit te doen tegen Volendam zaterdag...
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.

Dan kun je onmogelijk over hysterie spreken na zo'n totale blamage.
pi_206210505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.

10 jaar elke thuis wedstrijd bezocht plus menig uitwedstrijd en dan een successupporter genoemd worden. :')
Dan nog doe je dat niet. Punt. Dat is iets voor die lampjes in Eindhoven, maar niet voor bij een club als Ajax, punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206210515
Het was misschien nog wat anders geweest als je in de competitie wel van AZ en GAE had gewonnen natuurlijk, maar nu stapelt het zich wel lekker op allemaal...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206210527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.

Dan kun je onmogelijk over hysterie spreken na zo'n totale blamage.
Ja en, dat kan gebeuren. Wat ik zeg, dat heeft gewoon te maken met verkeerde timing. Wedstrijd kwam gewoon te vroeg met daarbij dat het al weken niet lekker draait. Dat komt wel eens voor en hebben voorgangers van Schreuder ook mee te dealen gehad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206210539
Zoals ik eerder ook al zei: Ajax zit aan het einde van een succesvolle cyclus. Nu is het de taak weer iets nieuws op te bouwen, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat mij wel verbaast is het niveau van Bergwijn. Nu ben ik daar nooit kapot van geweest, maar als je iemand voor dat waanzinnige bedrag van meer dan 30 miljoen haalt, dan mag je toch wel verwachten dat hij de ploeg een beetje op sleeptouw neemt.

Ik zie vooral een dribbelaar die verder niet zoveel toevoegt aan het spel.

Tot zover mijn bijdrage, jongons. :{
pi_206210548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Het was misschien nog wat anders geweest als je in de competitie wel van AZ en GAE had gewonnen natuurlijk, maar nu stapelt het zich wel lekker op allemaal...
Je voetbalt gewoon ver onder niveau. Als je ziet hoe het verdedigend elke keer staat, dat moet je toch als trainer kunnen oplossen. Elke keer diezelfde domme fouten. Man man man...
pi_206210560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Europese top zijn 4/5 clubs? Napoli zit er net onder.

Ajax zit daar nog ruim onder.
Napoli is subtop. Wanneer het erop aankomt gaat het mis en dat maakt wel het verschil tussen top en subtop vind ik .
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')