Antony en Martinez!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heeft de televaag nog Ten Hag ergens de schuld van kunnen geven?
Uiteraard kun je slechte jaren hebben. Vraag is dan hoe je er mee om gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
Als zelfs een club als Barcelona er slechte jaren tussen heeft zitten, dan is het wel heel naïef om te denken dat Ajax nooit last daarvan zal hebben.
Het heeft de afgelopen jaren gewoon heel erg meegezeten. Nu zit het even tegen. Echt, doe normaal met je crisis.
Mjah sowieso zie je een wederopstanding van het Italiaanse voetbal de laatste jaren, het heeft even geduurd maar ze hebben nu een meer gebalanceerde stijl van spelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat men Napoli enorm onderschat heeft. Ajax was vooraf behoorlijk favoriet bij de bookmakers.
Als je denkt dat je ze kunt pakken is het logisch dat je zo aanvallend begint, want over het algemeen pak je ze dan wel de laatste jaren. En het is ook wat de mensen verwachten van Ajax.
Snap überhaupt niet dat Ajax behoorlijk favoriet was want Napoli verkeert écht in een goede vorm en heeft echt een sterk elftal. Heus geen Manchester City of Real Madrid maar een goed collectief met een aantal individuele toppers en dan deed Osimhen nog niet eens mee. Volgende week in Napels gaat Ajax er ook gewoon weer af. Als Schreuder dan wat minder naïef is kan je de schade misschien nog beperken en wegkomen met een 2-0 nederlaag o.i.d. en dan maar punten pakken tegen Rangers en naar de Europa League.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat men Napoli enorm onderschat heeft. Ajax was vooraf behoorlijk favoriet bij de bookmakers.
Als je denkt dat je ze kunt pakken is het logisch dat je zo aanvallend begint, want over het algemeen pak je ze dan wel de laatste jaren. En het is ook wat de mensen verwachten van Ajax.
Precies. Schreuder kan die jongens die niet motiveren.. weg ermeequote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje psychologie van de koude grond maar volgens mij zat 80 procent van de nederlaag hem gisteren wel gewoon in houding en instelling. Als je die blikken in de ogen van Timber, Bergwijn, Blind, Pasveer en de rest zag: De machteloosheid spatte ervan af.
Dat gold ook zeker voor Schreuder zelf die altijd een beetje somber voor zich uit staart. Niet bepaald een positieve motivator.
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit Napoli is geen Europese top, kom op zeg. Dat is geen enkele Italiaanse ploeg.
5-4-1 gaan spelen daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat Ajax behoorlijk favoriet was want Napoli verkeert écht in een goede vorm en heeft echt een sterk elftal. Heus geen Manchester City of Real Madrid maar een goed collectief met een aantal individuele toppers en dan deed Osimhen nog niet eens mee. Volgende week in Napels gaat Ajax er ook gewoon weer af. Als Schreuder dan wat minder naïef is kan je de schade misschien nog beperken en wegkomen met een 2-0 nederlaag o.i.d. en dan maar punten pakken tegen Rangers en naar de Europa League.
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:
Positief puntje men kan gewoon nog tweede worden, in ieder geval zou ik voorlopig Blind, Tadic en Bassy op de bank zetten.
Bijvoorbeeld, ja. Beetje angsthazenvoetbal maar je zal wel moeten als je niet weer met 6-1 op de kont wil krijgen. Het is an sich geen schande om van Napoli te verliezen maar hoe Ajax gisteren af ging is natuurlijk wel een schande en dat moet je niet nog eens laten gebeuren want dan daalt het moraal wel echt naar een dieptepuntquote:
Eens. Bergwijn laat ook niks zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.
100% eensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat kredietgebeuren en mismatch heel moeilijk te beoordelen op basis van wedstrijden, dan moet je toch wat meer inside info hebben.
Wat me wel verbaast na Liverpool is dat er exact dezelfde fouten gemaakt worden, Pasveer speelt de lange bal alsof Haller nog meedoet, Tadic moet met krijt op z'n schoenen spelen terwijl hij dat aan die kant gewoon niet kan, CV's stappen uit zonder rugdekking waardoor het helemaal open ligt, bij corners wordt er niet (goed) gedekt. Dat Bassey (nog) niet het vertrouwen heeft in de opbouw weet iedereen behalve Pasveer waarschijnlijk.
Dat zijn maar wat voorbeeldjes die me meer storen dan wat hij in de pers zegt, je hebt geen spits voor de lange bal, tenminste internationaal dan dus moet je zorgen dat het voetballen van achteruit beter verzorgd is maar doe je dus ook niet, dan houdt het wel op.
Europese top zijn 4/5 clubs? Napoli zit er net onder.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.
Bergwijn mist een spits naast hemquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.
Dan is hij toch gewoon een onbenul van een trainer?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat kredietgebeuren en mismatch heel moeilijk te beoordelen op basis van wedstrijden, dan moet je toch wat meer inside info hebben.
Wat me wel verbaast na Liverpool is dat er exact dezelfde fouten gemaakt worden, Pasveer speelt de lange bal alsof Haller nog meedoet, Tadic moet met krijt op z'n schoenen spelen terwijl hij dat aan die kant gewoon niet kan, CV's stappen uit zonder rugdekking waardoor het helemaal open ligt, bij corners wordt er niet (goed) gedekt. Dat Bassey (nog) niet het vertrouwen heeft in de opbouw weet iedereen behalve Pasveer waarschijnlijk.
Dat zijn maar wat voorbeeldjes die me meer storen dan wat hij in de pers zegt, je hebt geen spits voor de lange bal, tenminste internationaal dan dus moet je zorgen dat het voetballen van achteruit beter verzorgd is maar doe je dus ook niet, dan houdt het wel op.
Je mag wel verwachten dat ie doorheeft dat je met Brobbey in de spits op dezelfde manier zou kunnen spelen als met Haller, maar Kudus is echt een ander typequote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan is hij toch gewoon een onbenul van een trainer?
Ja dat kunnen ze, maar ze kunnen ook zomaar niet thuisgeven tegen de Empoli's en Bologna''s van deze wereld. Tegen Liverpool lukte wel echt alles en bij Liverpool ging alles mis. Dat is een unieke wedstrijd. Dit Ajax had gisteren nog van Juventus verloren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.
Toch hield ie er gisteren nog een paar ballen goed uit, vond ik. Hij was de minst slechte Ajacied.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:17 schreef Vis1980 het volgende:
Van Gaal krijgt het nog lastig met de keepers. Een keeper moet je eigenlijk vertrouwen geven en niet pas als ie 38 is meenemen als eerste keeper. Als hij blijft kijken naar de vorm van de dag, zoals hij de afgelopen weken deed, dan gaat Pasveer niet mee.
Taylor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch hield ie er gisteren nog een paar ballen goed uit, vond ik. Hij was de minst slechte Ajacied.
Daar kun je je lelijk in vergissen. Staan niet voor niks eerste in de serie A.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze, maar ze kunnen ook zomaar niet thuisgeven tegen de Empoli's en Bologna''s van deze wereld. Tegen Liverpool lukte wel echt alles en bij Liverpool ging alles mis. Dat is een unieke wedstrijd. Dit Ajax had gisteren nog van Juventus verloren.
Die competitie stelt ook niks meer voor. Een team met Teun Koopmeinders, Hans Hateboer en De Roon staat 2e.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kun je je lelijk in vergissen. Staan niet voor niks eerste in de serie A.
En terecht ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De 1-6 tegen Napoli is de grootste nederlaag van Ajax in alle competities sinds november 1964, toen in Rotterdam met 9-4 werd verloren van Feyenoord in de Eredivisie.
Ja dan weet je dat de reacties niet overdreven zijn dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |