Wat moet dat moetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:18 schreef Tegan het volgende:
Als er een leuke man de badkamer in loopt terwijl ik sta te douchen moet hij gewoon mee de douche onder.
Is gereserveerd voor de wederhelft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:11 schreef AirwiN het volgende:
Bijna weekend mensen. Waar blijft de vrijdagmiddag vunzigheid?
Vroeger, toen mensen de maand voor hun bruiloft aan volledige onthouding deden.quote:
Ha, nee, die hebben we er net opzitten omdat die knurft z'n ribben en arm had gebroken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen mensen de maand voor hun bruiloft aan volledige onthouding deden.
Hoezo de maand voor hun bruiloft? Waarom heb ik dit gemist? Weetje hoeveel bruiloften van mijzelf ik dan al gemist heb?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen mensen de maand voor hun bruiloft aan volledige onthouding deden.
Begrijp ik nou goed dat je hem in die periode geeneens onbaatzuchtig elke dag een pijpbeurt hebt gegeven omdat hij waarschijnlijk ook niet kon aftrekken enzo? In goede tijden én slechte tijden... Jaja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, nee, die hebben we er net opzitten omdat die knurft z'n ribben en arm had gebroken.
Al die mannen die jij geghost hebt bij het altaar. Shame!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:24 schreef Senn88 het volgende:
Hoezo de maand voor hun bruiloft? Waarom heb ik dit gemist? Weetje hoeveel bruiloften van mijzelf ik dan al gemist heb?!
Dit is niet okquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je hem in die periode geeneens onbaatzuchtig elke dag een pijpbeurt hebt gegeven omdat hij waarschijnlijk ook niet kon aftrekken enzo? In goede tijden én slechte tijden... Jaja...
Niemand die mij vertelde dat ik ging trouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die mannen die jij geghost hebt bij het altaar. Shame!
Mijn post of haar gebrek aan inzet?quote:
Nou ja, mensen die niet kunnen communiceren wil je niet mee getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:28 schreef Senn88 het volgende:
Niemand die mij vertelde dat ik ging trouwen
Het voornaamste punt hierin waren de ribben, ik heb de keus aan hem gelaten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je hem in die periode geeneens onbaatzuchtig elke dag een pijpbeurt hebt gegeven omdat hij waarschijnlijk ook niet kon aftrekken enzo? In goede tijden én slechte tijden... Jaja...
Vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel. Al is het maar omdat je je nu aan het uitleven bent op vunzige vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Het voornaamste punt hierin waren de ribben, ik heb de keus aan hem gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |