Lekker maat, ik wens je alvast veel succes met je studie. Als iedereen het kan, kan jij het vast ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:53 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens, m'n werruk heeft besloten een studie te gaan betalen voor mij
Einde bericht.
wat een hoog cijfer weer, ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story (netflix) 8.1/10.
@:ggmm @:scrummie @:caland @:fetx
Dahmer - Monster: Het Verhaal Van Jeffrey Dahmer (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een hoog cijfer weer, ik vond er weinig aan
En dan moet ik onder de indruk zijn? ik begrijp wel dat zoiets in de VS bekeken wordt omdat hij daar bekendheid genoot maar wat mij betreft de hype niet waard.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dahmer - Monster: Het Verhaal Van Jeffrey Dahmer (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDb
De reeks werd in de vijf dagen na de release al 196,2 miljoen uur bekeken.
En Evan Peters heeft ook geen hartaanval gehad dus dan houdt het opquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan moet ik onder de indruk zijn? ik begrijp wel dat zoiets in de VS bekeken wordt omdat hij daar bekendheid genoot maar wat mij betreft de hype niet waard.
Je moet niets maar het wordt vrijwel overal ontzettend goed ontvangen, dus jouw probleem verder dat je het niet zo boeiend vindt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan moet ik onder de indruk zijn? ik begrijp wel dat zoiets in de VS bekeken wordt omdat hij daar bekendheid genoot maar wat mij betreft de hype niet waard.
Ik vind House of Dragon een stuk minder leuk zonder de acteerprestaties van Milly.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Evan Peters heeft ook geen hartaanval gehad dus dan houdt het op
Even downloaden, Dahmer is toch wel mijn "favoriete" serial killer.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story (netflix) 8.1/10.
@:ggmm @:scrummie @:caland @:fetx
BCS is velen malen beter dan dit, dus hoe dit dan meer dan een 8 scoort is mij een raadsel, nou ja eigenlijk niet want de mensen die meedoen aan die ratings begrijpen er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Evan Peters heeft ook geen hartaanval gehad dus dan houdt het op
Nee hoor, die cijfers zijn gewoon lachwekkend maar dat is in de regel zo als kijkers dat doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
@:Tarado haat alles wat een beetje populair is.
Dat soort volk is onmogelijk serieus te nemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef Coco het volgende:
Ieder z'n ding.
Zo zijn er volwassen mensen die helemaal gek zijn van Harry Potter.
dat vind ik ook niksquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef Coco het volgende:
Ieder z'n ding.
Zo zijn er volwassen mensen die helemaal gek zijn van Harry Potter.
Zonder spoilers kan ik moeilijk zeggen wat ik er van vond,quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niets maar het wordt vrijwel overal ontzettend goed ontvangen, dus jouw probleem verder dat je het niet zo boeiend vindt.
Als je denkt dat Dahmer alleen in de VS bekend was leef je ook onder een hunebed trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder spoilers kan ik moeilijk zeggen wat ik er van vond,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee nog steeds niet, ik heb inmiddels wel een mailtje ontvangen dat ze voor verzending klaarstaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb geen Ziggo.
Maar nu de enige reden om op fok te komen... @:afcniels zijn de solar tuinvogels al binnen????
Voetbalstreams, zelfs geen Netflix.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even downloaden, Dahmer is toch wel mijn "favoriete" serial killer.
De spanning moet je inmiddels haast te veel worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik heb inmiddels wel een mailtje ontvangen dat ze voor verzending klaarstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |