Als het onder architectuur gebeurd mag dat volgens mij niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je ziet het wel vaker toch, ook bij trappen, dat ze voor het design de leuningen weglaten
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als het onder architectuur niewbouw gebeurd mag dat volgens mij niet eens.
Onder architectuur gebeurt t zeker wel, want daar gaat uiterlijk/design boven praktisch/veilig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als het onder architectuur gebeurd mag dat volgens mij niet eens.
Het voldoet niet aan het bouwbesluit maar juist onder architectuur kom je meestal in een situatie (particulier opdrachtgeverschap), dat er ineens weer heel veel ruimte is in de regels van het bouwbesluit, want daarbij gelden minder strenge regels voor zelfbouw dan voor projectbouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als het onder architectuur gebeurd mag dat volgens mij niet eens.
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
Iemand die met mij mee wilt verhuizen naar dit prachtige huis?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou alleen wel een rood kleurtje tegen de keukendeurtjes aan gooien![]()
[ afbeelding ]
Ow brr.. die schrootjes, en dan op de slaapkamer hetzelfde op de vloerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur maar een linkje van je Parship profiel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
Nee, dan gaat het niets worden tussen ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
Zou alleen wel een rood kleurtje tegen de keukendeurtjes aan gooien
Dit zijn geen schrootjes. Dit is houtbouw. Een volledig uit hout opgetrokken woning.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:31 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ow brr.. die schrootjes, en dan op de slaapkamer hetzelfde op de vloerik krijg er de kriebels van.
Maar smaken verschillen, gelukkig
Ik kreeg als tip bij de verkoop van mijn huis: geen poezen op de foto.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)48-hendrikseiland-1/
Krijg je de vrouw bij het huis erbij?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat beeldje snap ik ook niet. Maar nee, het lijkt er gewoon op dat een handige Harry dacht ' lekker wijf op de foto verkoopt vast sneller'. Dus werd z'n jong volwassen dochter in een sjiek ogend pakje gehesen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar staat deze prachtwoning? Heb je een link?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/brakel/huis-42990730-flegelstraat-20/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Waar staat deze prachtwoning? Heb je een link?
Hey, zo oud ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Stuur maar een linkje van je Parship profiel.
Maar zijn het nou moeilijk hoge deurenprofielen of is zij zo klein? Die wisselende perspectieven helpen er niet echt bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef loveli het volgende:
Wel handig om te zien hoe breed/hoog een deur is. Ofzo.
Huh?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:48 schreef qajariaq het volgende:
Valt met weinig moeite wel iets heel moois van te maken
Ik zou dat zo gruwelijk niet trekken... Al dat hout binnen. De hoeveelheid onderhoud en schilderwerk aan de buitenkant is ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:18 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die werden een aantal jaar terug allemaal geveild:quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand behoefte aan contact met de wegenwacht?
[ afbeelding ]
https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/091/031_1440.jpg
Ja snap ik, maar het oogt exact het zelfde als die jaren 70 schrootjes, waarvan ik blij was dat ze vroeger over geschilderd werden op mijn slaapkamer, en die er in mijn eerste koophuis als eerste uit gingenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit zijn geen schrootjes. Dit is houtbouw. Een volledig uit hout opgetrokken woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |