abonnement Unibet Coolblue
pi_207100673
Heb Elden Ring ook al een tijdje, en heb na heel lang en heel veel kutten, en youtube tutorials die grote baardenbaas in het begingebied dood. Kom niet verder ook, denk dat het niet de game voor mij is helaas. Sterf alleen maar, wat ik ook doe.

- witcher 3 upgradende nu :@ :Y

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2022 10:43:52 ]
pi_207100907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:33 schreef streamjohan het volgende:
Heb Elden Ring ook al een tijdje, en heb na heel lang en heel veel kutten, en youtube tutorials die grote baardenbaas in het begingebied dood. Kom niet verder ook, denk dat het niet de game voor mij is helaas. Sterf alleen maar, wat ik ook doe.

- witcher 3 upgradende nu :@ :Y
Op PC zijn er nog hier en daar performance issues, maar daar wordt aan gewerkt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_207101749
Werkt perfect trouwens die cross save/cross progression tussen mijn Series X en de PS5.

Zij het dat je verder gaat bij je laatste autosave en niet de manual save.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 19:19:58 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_207106687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:33 schreef streamjohan het volgende:
Heb Elden Ring ook al een tijdje, en heb na heel lang en heel veel kutten, en youtube tutorials die grote baardenbaas in het begingebied dood. Kom niet verder ook, denk dat het niet de game voor mij is helaas. Sterf alleen maar, wat ik ook doe.

- witcher 3 upgradende nu :@ :Y
Gewoon doorspelen tot je beter wordt, dat is waar het 't spel voor is.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_207112493
Wat Jimbo zegt, ben helemaal niet een gamer die alles op het allermoeilijkste moet spelen, maar heb van Elden Ring genoten en alles gedaan (met hier en daar wat cheesen, en hier en daar bij wat boss fights compleet afhankelijk van andere gamers zijn (40+ keer Malenia proberen ;( )).

Heb daarna Dark Souls 3 in een sale gekocht, maar snapte niet waar en wanneer ik andere spelers kon summonen, dus heb deze game van m'n console gehaald. Want ruimte.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games zaterdag 17 december 2022 @ 12:28:28 #106
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_207115028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 05:41 schreef OMG het volgende:
Heb daarna Dark Souls 3 in een sale gekocht, maar snapte niet waar en wanneer ik andere spelers kon summonen, dus heb deze game van m'n console gehaald. Want ruimte.
Is dat de enige reden? Lijkt me dat je die game ook gewoon minder leuk vond dan, anders zoek je dat toch even op...?

Het is inderdaad nog weer wat obscuurder in Dark Souls 3 (en eerdere delen) omdat je in het geval van NPC summons vaak op specifieke locaties de summon signs moet vinden, de zichtbaarheid ervan is vervolgens nog afhankelijk van het al of niet 'human'/ember zijn én je moet soms bepaalde side-quests met NPC's (volledig) hebben doorlopen als voorwaarde om NPC's te kunnen summonen.

Andere spelers summonen werkt eigenlijk vrij rechttoe rechtaan, je moet human/enkindled zijn (ember gebruiken dus). De summon signs van andere spelers vind je het meest bij de poorten (fog doors) van een bossfight: in Dark Souls 3 kun je dus niet overal in de game andere spelers summonen, maar uitsluitend in bepaalde gebieden, doorgaans vlakbij boss areas.

Tenslotte is je soul level nog van invloed. Als jij in Dark Souls 3 (bij wijze van) al level 50 bent als je bij Vordt of the Boreal Valley aankomt, dan zal je geen summon signs vinden omdat niemand zo'n hoog level is bij zo'n early game bossfight. Hier bijv. een overzichtje van aanbevolen soul levels per area.

Uitleg nu wellicht ten spijt maar misschien ga je 'm ooit nog weer een kans geven ;)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_207115375
Dark Souls 3 _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207116552
Bergen flikkeren in RT-mode op de PS5. Geen idee of dit ook zo is voor de Series X. Hopelijk fixen ze dat nog en de fps mag wel beter. Voor de rest weer fantastisch en lijkt meer op de eerste beelden van die game jaren geleden :+
SOONY
pi_207117086
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:28 schreef 2dope het volgende:

[..]
Is dat de enige reden? Lijkt me dat je die game ook gewoon minder leuk vond dan, anders zoek je dat toch even op...?


Nee, was niet de enige reden, maar had die game direct na Elden Ring gekocht. Was een beetje een combinatie van dat summonen, voor een tijdje klaar zijn met Soulsborne games die moeilijk zijn om moeilijk te zijn, en dat Stakes of Marika niet bestaan in die game.

Ergens na wat op de Roundtable Hold leek in DS3 speelde ik door een kasteel met een vuurspuwende draak erop ergens bij een boss deur uit, heb die geprobeerd en na een paar keer dood te zijn gegaan en dat hele pad opnieuw te hebben gedaan zonder ergens van die gloeiende dingen op de grond te zien om te summonen (maar wel die ghosts van andere spelers tig keer op andere plaatsen te hebben gezien) was het tijd om er even mee te stoppen.

Ga hem ooit nog wel een poging geven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games zaterdag 17 december 2022 @ 15:24:02 #110
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_207117372
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 14:10 schreef DKUp het volgende:
Bergen flikkeren in RT-mode op de PS5. Geen idee of dit ook zo is voor de Series X. Hopelijk fixen ze dat nog en de fps mag wel beter. Voor de rest weer fantastisch en lijkt meer op de eerste beelden van die game jaren geleden :+
Ik wilde hem net ff opstarten om te kijken hoe het eruit ziet, maar ik ben kennelijk m'n disk kwijt ;( Had van Witcher 3 een fysieke versie weet ik nog, maar jáááren geleden voor het laatst gezien, sindsdien alleen nog de pc-versie gespeeld. Voor de derde keer kopen dan maar, GTA V genot

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef OMG het volgende:

[..]
Ergens na wat op de Roundtable Hold leek in DS3 speelde ik door een kasteel met een vuurspuwende draak erop ergens bij een boss deur uit, heb die geprobeerd en na een paar keer dood te zijn gegaan en dat hele pad opnieuw te hebben gedaan zonder ergens van die gloeiende dingen op de grond te zien om te summonen (maar wel die ghosts van andere spelers tig keer op andere plaatsen te hebben gezien) was het tijd om er even mee te stoppen.
Klopt, er zijn daar voorlopig geen summons te bekennen, je staat er in High Wall of Lothric echt ff alleen voor. Dat is ook één van de eerste stukjes in de game waar veel mensen een paar keer doorheen moeten. Ben nu alleen nieuwsgierig welke boss deur je bedoelt - de vuurspuwende draak in High Lothric zit niet vlakbij een boss dacht ik maar het is wel een pittig stukje omdat je moet rushen door het pad wat hij bespuwd en meteen daarna maak je kennis met de eerste Lothric Knight, wat moeilijke vijanden zijn als je net bent begonnen.



quote:
Ga hem ooit nog wel een poging geven.
^O^
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_207117729
Oh, moest het even opzoeken, maar het was Vordt waar ben gestopt. Weet wel dat ik stomme fouten maakte, en dan proberen te rushen helpt niet.

Overigens heb ik laatst Steelrising gespeeld, en in die game kunnen andere gamers je niet helpen, maar heb je een assist mode. Heb die toen aangezet met eigenlijk alleen wat damage reduction om wat sneller door de bossfights te spelen, maar wel een aardige oefening wat betreft dat soort bossfights waar je op moet letten.

Ik ben zo'n gamer die overal guns blazing in rent zonder enige vorm van tactiek en probeer als een Leeroy Jenkins door alles heen te spelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_207118835
Dat wordt bij Soulsborne games genadeloos afgestraft :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207119941
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:24 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik wilde hem net ff opstarten om te kijken hoe het eruit ziet, maar ik ben kennelijk m'n disk kwijt ;( Had van Witcher 3 een fysieke versie weet ik nog, maar jáááren geleden voor het laatst gezien, sindsdien alleen nog de pc-versie gespeeld. Voor de derde keer kopen dan maar, GTA V genot
[..]
Klopt, er zijn daar voorlopig geen summons te bekennen, je staat er in High Wall of Lothric echt ff alleen voor. Dat is ook één van de eerste stukjes in de game waar veel mensen een paar keer doorheen moeten. Ben nu alleen nieuwsgierig welke boss deur je bedoelt - de vuurspuwende draak in High Lothric zit niet vlakbij een boss dacht ik maar het is wel een pittig stukje omdat je moet rushen door het pad wat hij bespuwd en meteen daarna maak je kennis met de eerste Lothric Knight, wat moeilijke vijanden zijn als je net bent begonnen.

[ afbeelding ]
[..]
^O^
Ik had de PS4-game fysiek verkocht. Jaren later weer gekocht voor de Xbox door het nieuws van de gratis upgrade en een paar maanden later voor 5,99 digitaal voor de PS4. Meer als welke versie eventueel beter zal zijn om te spelen :P. Ik heb nu vier keer The Witcher 3 gekocht en GTA V vijf keer waarvan drie keer voor de PS4 (de laatste keer was vooral om mijn save te kunnen behouden van de PS4 naar de PS5-variant) :') }:|
SOONY
pi_207120061
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik had de PS4-game fysiek verkocht. Jaren later weer gekocht voor de Xbox door het nieuws van de gratis upgrade en een paar maanden later voor 5,99 digitaal voor de PS4. Meer als welke versie eventueel beter zal zijn om te spelen :P. Ik heb nu vier keer The Witcher 3 gekocht en GTA V vijf keer waarvan drie keer voor de PS4 (de laatste keer was vooral om mijn save te kunnen behouden van de PS4 naar de PS5-variant) :') }:|
Je hebt helaas geen mogelijkheid om je PS4 savegame over te zetten naar de PS5 versie kwam ik achter.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207120080
Ik heb hem 3 keer gekocht :D

De fysieke GotY versie op de PS4.
Toen verkocht.

Later digitale PS4 versie gekocht, en een tijdje geleden ook gekocht voor op de X.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207124177

Toch maar eens een 2e kans geven tzt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207124193
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Je hebt helaas geen mogelijkheid om je PS4 savegame over te zetten naar de PS5 versie kwam ik achter.
Dacht ik al, oké dan speel ik wel op de PS5 of Series X verder als er een paar patches de performance verbeteren -O-
SOONY
pi_207124378
Geen problemen op Performance Mode tot nu toe.

Speel op PS5, maar cross save werkt perfect 👌
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 11:09:13 #119
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207127002
Voor het eerst een spel gepre-orderd, namelijk Hogwarts Legacy.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 18 december 2022 @ 14:07:16 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207129126
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een spel gepre-orderd, namelijk Hogwarts Legacy.
Ik voel nog steeds weinig voor die game. :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 18 december 2022 @ 14:20:03 #121
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_207129309
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2022 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik voel nog steeds weinig voor die game. :@
Ik wacht daar heel rustig de reviews voor af. Het ziet er mooi maar zielloos uit in eerste indruk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_207129365
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een spel gepre-orderd, namelijk Hogwarts Legacy.
Deluxe Edition ja, drie dagen eerder spelen *;
Extra spulletjes en wat een prachtige wereld zeg.
SOONY
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 15:05:43 #123
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207129807
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2022 14:24 schreef DKUp het volgende:

[..]
Deluxe Edition ja, drie dagen eerder spelen *;
Extra spulletjes en wat een prachtige wereld zeg.
Hopelijk beleef net zoveel plezier aan als toen met Harry Potter spellen, 3 t/m 6. Daarvan heb ik cd/dvd-roms voor de pc.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 00:08:23 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_207140719
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hopelijk beleef net zoveel plezier aan als toen met Harry Potter spellen, 3 t/m 6. Daarvan heb ik cd/dvd-roms voor de pc.
de oude harry potters waren geweldig _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_207141525
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 00:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]
de oude harry potters waren geweldig _O_
Hopelijk komt die geweldige ervaring ook met Hogwarts Legacy
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')