Klopt helemaal!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister uitgespeeld en ook op easy geprobeerd.... je kan gewoon buttonbashen tot je de beat wel hebt geloof ik (op easy dan).. op wat QTE en dodge dingen na maar met dodge moet je gewoon het riedeltje nadoen en de overige QTE zijn er echt heel weinig in de game
Moet er nog aan beginnen, werkt het een beetje met een controller?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:20 schreef dimmak het volgende:
Iemand AOE II al gespeeld op de Xbox? Ik hoor een vage russische stem op de achtergrond die ik nergens uit kan zetten. Leest alles op wat ik doe, super vervelend.
Verbazingwekkend goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Moet er nog aan beginnen, werkt het een beetje met een controller?
Parryquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ook wel zin in
En over exact een maand komt Wo Long Fallen Dynasty, ook day one op Game Pass
Al schijnt die wel behoorlijk op het parry systeem te leunen, en daar ben ik ontzettend slecht in (Sekiro is de enige From Software game die ik niet heb uitgespeeld om die reden).
Had ik eerst ook,je moet gewoon button mashen en dan kom je er wel doorheen. Niet proberen het ritme te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:42 schreef streamjohan het volgende:
Genoten van Hi Fi Rush tot aan het Parry moment, en de een of andere Parry boss met blauwe vlammende schijven. Geragequit.
Ik heb geen idee wat te doen, ik Parry en er staat perfect, en even later ben ik dood. En dan moet dat hele ding weer overnieuw. Na een keer of 10 is het mooi geweest.
Een solid 4/10
Juist wel. Ik deed mn ogen dicht en speelde alleen op het geluid. Toen kwam ik er doorheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Had ik eerst ook,je moet gewoon button mashen en dan kom je er wel doorheen. Niet proberen het ritme te houden.
dit klinkt nog moeilijker dan de gemiddelde fromsoftware gamequote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:45 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Juist wel. Ik deed mn ogen dicht en speelde alleen op het geluid. Toen kwam ik er doorheen.
doe gewoon het riedeltje na wat ie speelt met die bliksem schichtjes.. zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:42 schreef streamjohan het volgende:
Genoten van Hi Fi Rush tot aan het Parry moment, en de een of andere Parry boss met blauwe vlammende schijven. Geragequit.
Ik heb geen idee wat te doen, ik Parry en er staat perfect, en even later ben ik dood. En dan moet dat hele ding weer overnieuw. Na een keer of 10 is het mooi geweest.
Een solid 4/10
skill is voor watjesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
God forbid dat je daadwerkelijk skill nodig hebt in games
Ik had moeite met m'n ritme aanpassen aangezien het anders is dan de normale beat. Pas na een aantal keer button mashen kreeg ik 'm door. Vond de tutorial daar niet heel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:45 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Juist wel. Ik deed mn ogen dicht en speelde alleen op het geluid. Toen kwam ik er doorheen.
Of Trek To Yomi.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:06 schreef Drankster het volgende:
Gewoon Sekiro spelen, daarna is parryen in elk spel een eitje.
neequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat wat? Staat al een tijdje op GamePass maar ben er zelf (nog) niet aan begonnen.
Kutgamequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat wat? Staat al een tijdje op GamePass maar ben er zelf (nog) niet aan begonnen.
Ik vond hem geweldig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
hoeveel heb je uiteindelijk betaald?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:40 schreef dimmak het volgende:
Ik zou Howarts Legacy willen aanschaffen en als ik de key ergens online koop scheelt het zomaar een paar tientjes. Kan ik die key gewoon ergens invoeren op mijn Xbox? Of hoe werkt dat?
Edit: Is inmiddels gelukt. Ging makkelijk via de redeem link.
55 euroquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoeveel heb je uiteindelijk betaald?
Dacht dat keysites nu ook duur waren
ahhh ok, ik dacht echt dat ie veel goedkoper zou zijn. Hier ook 53 voor disked betaald.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
55 euro
https://www.allkeyshop.co(...)es-x-compare-prices/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |