Haha die "verdubbeling", alles voor de clicks 😂quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oei!
[..]
Oh.![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20221007_43009221
Die Lauterbach moeten ze ook snel wieberen daar in Duitsland, die man denkt echt nog steeds dat het hele leven om corona draait en dat alles maar voorkomen moet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:17 schreef nostra het volgende:
Oh jee, Beieren doet niet wat Karl allemaal had bedacht dat ze zouden kunnen doen. Catastrofe! Zelf veroorzaakt!
[ twitter ]
Komt echt over als een Kooten en De Boe typetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Lauterbach moeten ze ook snel wieberen daar in Duitsland, die man denkt echt nog steeds dat het hele leven om corona draait en dat alles maar voorkomen moet worden.
Valt mij nog mee dat je in Duitsland weer enigszins zonder mondkap door het leven kunt gaan. Soms zie ik hier nog wel een verdwaalde Duitser rondlopen met een ffp2 masker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Lauterbach moeten ze ook snel wieberen daar in Duitsland, die man denkt echt nog steeds dat het hele leven om corona draait en dat alles maar voorkomen moet worden.
Gebruikelijke slechte onderzoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:30 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Artikel in link van de echte bron:
[ twitter ]
Waarom komen al dit soort conclusies altijd alleen uit dit soort zeer matige onderzoeken?quote:Discussion/Conclusion
In this statewide study of vaccinated Florida residents aged 18 years or older, COVID-vaccination was
not associated with an elevated risk for all-cause mortality. COVID-19 vaccination was associated with a
modestly increased risk for cardiac-related mortality 28 days following vaccination. Results from the
stratified analysis for cardiac-related death following vaccination suggests mRNA vaccination may be
driving the increased risk in males, especially among males aged 18 - 39. Risk for both all-cause and
cardiac-related deaths was substantially higher 28 days following COVID-19 infection. The risk associated
with mRNA vaccination should be weighed against the risk associated with COVID-19 infection.
Limitations
These data are preliminary, based on surveillance data, and should be interpreted with caution. The
results have several limitations:
While this method has been used to assess risk of death following COVID-19 vaccination, it violates the assumption that an event does not affect subsequent exposure (for mRNA vaccines), which may
introduce bias.
Further, it does not consider the multidose vaccination schedule required for mRNA
vaccination.
This study cannot determine the causative nature of a participant's death. We used death certificate
data and not medical records. COVID testing status was unknown for those who did not die of/with
COVID. Cardiac-related deaths were ascertained if an ACME code of I3-I52 were on their death
certificate, thus, the underlying cause of death may not be cardiac-related.
Hier in de omgeving hebben ze allemaal corona.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:41 schreef Ronald het volgende:
Ik heb eigenlijk nog bijna niks over corona gehoord in mijn omgeving. Zelfs op het werk heeft nauwelijks iemand het er over.
Heel sporadisch een collega die begint over toenemende besmettingen. Maar daar wordt dan nauwelijks op gereageerd, het lijkt er op dat niemand nog zin heeft in corona als gespreksonderwerp.
Ik ben ook in balans, nooit uit balans geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat is booster nummer 2 nu ben ik weer in balans, twee Moderna twee pfizer
Ik mag de 18e. In een net opgetuigd gigantisch tijdelijk gebouw wat men 3km van mijn huis aan het opbouwen is. Momenteel aan het genieten van een vage verkoudheid die al twee keer negatief test op Corona. Daarom ook maar in december via werk een griepprik gepland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat is booster nummer 2 nu ben ik weer in balans, twee Moderna twee pfizer
Elke simpele ziel kan op Twitter, dat is een groot probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:41 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Sommige maken er wel een heel drama van om is een keertje ziek te zijn.
Ik heb je ook gezegd je stelling mbt Bieber en Clapton behoorlijk te onderbouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:40 schreef Viesdik het volgende:
Canadian Actress Jennifer Gibson Suffers Facial Paralysis After the Juice’, Says She’d ‘Do It Again
Niet alleen deze canadese actrice.. Ook Justin Bieber en Eric clapton
Maar ach het was allemaal een complot toch?
(Was idd verkeerde topic)
Wow, met een CO2 meter en neusspray naar een verjaardag. Dan wil je wel erg ‘in control’ zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:41 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Sommige maken er wel een heel drama van om is een keertje ziek te zijn.
Het is toch algemeen bekend dat zij schade hebben opgelopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb je ook gezegd je stelling mbt Bieber en Clapton behoorlijk te onderbouwen.
niet door het vaccin. Ff googlen en kon dat over bieber meteen vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat zij schade hebben opgelopen?
Gast.. Echt.. Gezichtverlamming is een van de meest voorkomende bijwerkingen van het vaccin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
niet door het vaccin. Ff googlen en kon dat over bieber meteen vinden.
Née dat is het niet. Onderbouwing graag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat zij schade hebben opgelopen?
Onderbouwingen en anders is het klaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast.. Echt.. Gezichtverlamming is een van de meest voorkomende bijwerkingen van het vaccin.
Gast, het is een ziekte die bieber heeft. Niet van het vaccin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast.. Echt.. Gezichtverlamming is een van de meest voorkomende bijwerkingen van het vaccin.
Hoeveel actrices en acteurs zijn er op aarde? Honderdduizenden? Op wikipedia staan er (ruwe schatting) minstens 15000, en daarvan zijn er 216 gestorven aan (of met) covid. En nu is er dus één actrice die Bell's Palsy kreeg na vacciniatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:40 schreef Viesdik het volgende:
Canadian Actress Jennifer Gibson Suffers Facial Paralysis After the Juice’, Says She’d ‘Do It Again
Niet alleen deze canadese actrice.. Ook Justin Bieber en Eric clapton
Maar ach het was allemaal een complot toch?
(Was idd verkeerde topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |