abonnement Unibet Coolblue
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 08:21:52 #101
485843 crew  Jippie
pi_206208761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:11 schreef Summers het volgende:

[..]
Knap dat jij voor de komende 50 jaar weet wat Rusland gaat doen _O_
Zou je dit gejijbak achterwege willen laten?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 08:24:30 #102
485843 crew  Jippie
pi_206208788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 06:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik heb zelden zulk kinderlijk gebrabbel gelezen als hier.

Totaal geen besef van geo-politiek.
Vandaag (als het goed is) gaat de Opec een vergadering houden waar naar alle waarschijnlijkhied Rusland en Saoedi Arabie een flinke reducering van de olie productie gaan aankondigen.
Dat betekent gigantische verhogingen.

En voor wie het nog steeds niet door heeft: die paar doden in Oekraine is niets voor die gasten.
Er is een veel groter conflict aan de gang namelijk: wie het straks voor het zeggen heeft in deze wereld.
USA of de BRICS landen.
Ik weet wel wie gaat winnen want BRICS groeit als kool en meer landen willen aansluiting, zeker na die stunt die de USA heeft uitgehaald met Nordstream.

Dus haal je kleding en dekens maar uit de kast want deze winter wordt het een beetje kouder dan we gewend zijn.
En denk dan ook even aan onze leiders die dit voor elkaar hebben gekregen en lekker in hun warme landhuizen zitten en die soldaten die nu kapot worden geschoten voor een geo-politiek spel.

https://www.reuters.com/b(...)ply-cuts-2022-10-04/
Zou je willen stoppen om kritiek op de user te uiten?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 08:30:45 #103
485843 crew  Jippie
pi_206208843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:38 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Jij bent wel een apart type, niet?
Een aparte kijk op de wereld ook. Je bent vast het zonnetje in huis.
-graag ophouden met dit soort persoonlijke aanvallen -
pi_206208934

There aren't a lot of people that truly impress me, but 13 Year Old Faina Savenkova certainly does! Her story is amazing, as she tells it in a shy and humble way. Her parents should be proud! While most 13 year old kids in America are worried about if their iPhone battery will last until the end of the school day, this 13 year old girl considers if she's going to be murdered before her school school day is over for speaking out against the Ukrainian bombings of women and Children in the Donbass.

Dus dit meisje staat op de dodenlijst met meer dan 326 kinderen omdat ze een brief aan de VN had geschreven. Fijn dat Kiev regime.
pi_206208988
quote:
Moskou waarschuwt voor directe oorlog tussen VS en Rusland

De Russische regering heeft gewaarschuwd dat de massale wapenleveranties en het verstrekken van inlichtingen door vooral de Verenigde Staten aan Oekraïne het risico van een directe confrontatie tussen Rusland en de NAVO dichterbij brengt. Dat beklemtoonde de Russische gezant Konstantin Vorontsov van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken op een vergadering van de VN in New York.

De VS leveren niet alleen wapens aan Oekraïne, maar geven volgens Vorontsov ook belangrijke inlichtingen die de strijd bloediger en langer maken. De Amerikaanse regering heeft volgens de Russische lezing direct partijen ingeschakeld die deelnemen aan de oorlog.

Dinsdag nog stelde de Amerikaanse regering nog eens 625 miljoen dollar extra beschikbaar aan de Oekraïense strijdkrachten. De bedragen die in Oekraïne worden gepompt zijn zelfs voor Amerikaanse waarnemers "historisch".

https://www.msn.com/nl-be(...)4cc49f0ecdafb1e180c3
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:57:02 #106
5428 crew  miss_sly
pi_206209001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Het maakt de strijd niet per se bloediger en langer, maar dringt de Russen uit allerlei plaatsen die ze bezet hielden. Dat is natuurlijk vrij pijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 5 oktober 2022 @ 08:59:12 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206209026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:45 schreef Schaamlap het volgende:

There aren't a lot of people that truly impress me, but 13 Year Old Faina Savenkova certainly does! Her story is amazing, as she tells it in a shy and humble way. Her parents should be proud! While most 13 year old kids in America are worried about if their iPhone battery will last until the end of the school day, this 13 year old girl considers if she's going to be murdered before her school school day is over for speaking out against the Ukrainian bombings of women and Children in the Donbass.

Dus dit meisje staat op de dodenlijst met meer dan 326 kinderen omdat ze een brief aan de VN had geschreven. Fijn dat Kiev regime.
Linkje naar de lijst?

Nevermind heb al gevonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 05-10-2022 09:05:21 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206209046
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het maakt de strijd niet per se bloediger en langer, maar dringt de Russen uit allerlei plaatsen die ze bezet hielden. Dat is natuurlijk vrij pijnlijk.
Idd maar dat was te voorzien als maar een bepaald aantal troepen tot je beschikking hebt en geen rerserves kan aanvoeren.
Maar dat is nu veranderd.
Ik vermoed dat over een maand de 4 regios weer van Rusland zijn.
Denk ook dat de Russen nu behoorlijk pissed zijn (ook vanwege die Nordstrom acties) en verder zullen aanvallen maar dat is giswerk natuurlijk.
pi_206209050
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Linkje naar de lijst?
Als je het filmpje bekijkt dan hoor je dat vanzelf.
pi_206209060

Deze Deense marine meneer heeft heel veel achtergrondonderzoek gedaan naar de nord stream explosies en zijn conclusies zullen je verbazen.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:06:08 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206209089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je het filmpje bekijkt dan hoor je dat vanzelf.
Heb al en, kan je even aanwijzen waar ze staat?
https://myrotvorets.center/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206209122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:02 schreef Glazenmaker het volgende:

Deze Deense marine meneer heeft heel veel achtergrondonderzoek gedaan naar de nord stream explosies en zijn conclusies zullen je verbazen.
Zijn conclusie klopt van geen kanten.
Volgens hem denken de Russen: onze strategie om de gas toevoer te knijpen werkt niet en dus blazen ze een pijpleiding op VOL met gas en steken zichzelf nog meer in de schulden.
Nee gaat er bij mij niet in.
pi_206209149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zijn conclusie klopt van geen kanten.
Volgens hem denken de Russen: onze strategie om de gas toevoer te knijpen werkt niet en dus blazen ze een pijpleiding op VOL met gas en steken zichzelf nog meer in de schulden.
Nee gaat er bij mij niet in.
Dat is niet wat hij zegt :W
pi_206209152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heb al en, kan je even aanwijzen waar ze staat?
https://myrotvorets.center/
Ga zelf maar op onderzoek uit zou ik zeggen maar alleen al de begin pagina is walgelijk.
Geeft gelijk aan wat voor soort figuren deze site beheren.

Ook wel interessant is de rechter bovenhoek waar staat:
Langley, VA, USA
Warszawa, Polska
official@myrotvorets.center

Langley... wie zitten daar ook alweer??? En dan nog beweren dat de USA niet diep betrokken is bij dit conflict.
pi_206209183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is niet wat hij zegt :W
Zeker wel. Hij herhaalt ook steeds dat Rusland de oorlog gaat verliezen. Knap van hem om dat nu al te weten.
Dus mijn conclusie is dat deze meneer door de CIA wordt betaald om dit soort "conclusies" te verspreiden over het internet.
pi_206209216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ga zelf maar op onderzoek uit zou ik zeggen maar alleen al de begin pagina is walgelijk.
Geeft gelijk aan wat voor soort figuren deze site beheren.

Ook wel interessant is de rechter bovenhoek waar staat:
Langley, VA, USA
Warszawa, Polska
official@myrotvorets.center

Langley... wie zitten daar ook alweer??? En dan nog beweren dat de USA niet diep betrokken is bij dit conflict.
Wie doet dat?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeker wel. Hij herhaalt ook steeds dat Rusland de oorlog gaat verliezen. Knap van hem om dat nu al te weten.
Dus mijn conclusie is dat deze meneer door de CIA wordt betaald om dit soort "conclusies" te verspreiden over het internet.
Ook dit zegt hij niet. :|W

Als je moeite hebt met de Engelse taal, dan kan ik je ook wel de hoofdpunten geven hoor. B:)B :!
pi_206209325
https://www.aljazeera.com(...)ng-pro-russia-voices

“Peacemaker’s creators showed that violation of privacy and confidentiality of personal data, arbitrary public accusations, often of large groups of people, including journalists, of certain transgressions or crimes against the state, readiness to expose them to risks are not just tolerated by the state, but also supported by some government figures,” Maksym Butkevych, coordinator of the No Borders Project rights group in Kyiv, told Al Jazeera.
Ukraine’s then-President Petro Poroshenko called the leak a “big mistake”.
Peacemaker announced its shutdown but reopened within days – with an expanded list of journalists.
“We wrote a letter to President Poroshenko on this specific matter, but have never received a response,” Gulnoza Said of the Committee to Protect Journalists, a US-based group, told Al Jazeera. “This practice, which still persists in Ukraine, puts journalists at risk and must be stopped, their names taken off the list.”

But some of Peacemaker’s victims are hardly part of a pro-Putin crowd.

Last August, Peacemaker accused Svetlana Alexievich, a Nobel Prize-winning Belarussian writer and Kremlin critic, of “inciting inter-ethnic division” after she mentioned the ethnic Ukrainians who helped German Nazis kill Jews during World War II.

After threats from far-right groups, Alexievich cancelled her speech in the southern city of Odessa.

IT expert Andriy Munchuk was blacklisted in October as one of 500 public servants who happened to be ethnic Hungarians and received Hungarian passports.

Ukraine forbids double citizenship, and Peacemaker branded them “separatists” and “traitors”.

Minchuk said since then, border guards stop and search him every time he crosses the Ukraine-Hungary border in his home region of Transcarpathia.
pi_206209357
NIEUWS.
-----------------
Putin approved the ratification of the agreement on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into the Russian Federation.
https://t.me/intelslava/3(...)hU6J7MZCa7V0ESlPwyIM
-------------------
Putin signed laws on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into Russia (laws on the ratification of treaties on accession and federal constitutional laws on admission as subjects of the Federation)
https://t.me/intelslava/3(...)i8fcZHmORwp3iy2K3liY

Zie kaartje wat de grenzen zijn/worden van de 4 regio's.
pi_206209510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:00 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Idd maar dat was te voorzien als maar een bepaald aantal troepen tot je beschikking hebt en geen rerserves kan aanvoeren.
Maar dat is nu veranderd.
Ik vermoed dat over een maand de 4 regios weer van Rusland zijn.
Denk ook dat de Russen nu behoorlijk pissed zijn (ook vanwege die Nordstrom acties) en verder zullen aanvallen maar dat is giswerk natuurlijk.
Zijn ze boos op zichzelf?
pi_206209527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:45 schreef Schaamlap het volgende:

There aren't a lot of people that truly impress me, but 13 Year Old Faina Savenkova certainly does! Her story is amazing, as she tells it in a shy and humble way. Her parents should be proud! While most 13 year old kids in America are worried about if their iPhone battery will last until the end of the school day, this 13 year old girl considers if she's going to be murdered before her school school day is over for speaking out against the Ukrainian bombings of women and Children in the Donbass.

Dus dit meisje staat op de dodenlijst met meer dan 326 kinderen omdat ze een brief aan de VN had geschreven. Fijn dat Kiev regime.
Waar is die brief, waar is die dodenlijst?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 10:03:17 #121
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206209597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:56 schreef The_End het volgende:

[..]
Waar is die brief, waar is die dodenlijst?
Die sneue steek naar kinderen in de VS ook weer. Zegt alles over die drek.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:05:59 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206209619
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:56 schreef The_End het volgende:

[..]
Waar is die brief, waar is die dodenlijst?
https://myrotvorets.center/

Een site die oorlogsmisdaden in Oekraïne onderzoekt.

Althans dat is wat ik er uit opmaak, maar goed ben nog bezig met vertalen.

Kan de persoon in kwestie of u überhaupt geen van de kinderen vinden.

Tenzij ik de verkeerde site heb maar naar deze werd ik doorgelinkt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:20:31 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206209725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeker wel. Hij herhaalt ook steeds dat Rusland de oorlog gaat verliezen. Knap van hem om dat nu al te weten.
Dus mijn conclusie is dat deze meneer door de CIA wordt betaald om dit soort "conclusies" te verspreiden over het internet.
Hey ik word weer gelinkt aan de CIA. :D

Nice doe ik dus schijnbaar fantastisch dat ik daar aan gelinkt word, CIA agent of iets word je namelijk niet zomaar.

Thx.
Plus ik sta nu 3-2 voor op mijn zeer gewaardeerde andere user A-tuinhek.

En weer on-topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206209757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:42 schreef Schaamlap het volgende:
NIEUWS.
-----------------
Putin approved the ratification of the agreement on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into the Russian Federation.
https://t.me/intelslava/3(...)hU6J7MZCa7V0ESlPwyIM
-------------------
Putin signed laws on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into Russia (laws on the ratification of treaties on accession and federal constitutional laws on admission as subjects of the Federation)
https://t.me/intelslava/3(...)i8fcZHmORwp3iy2K3liY

Zie kaartje wat de grenzen zijn/worden van de 4 regio's.
Waarom post je deze linkdump? - Knip-

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 05-10-2022 10:42:14 ]
pi_206209819
NIEUWS
-------------
Vladimir Putin today may address the nation to change the status of the special operation - source Readovka

The President may issue a new address to the nation today. According to the source of Readovka, it will concern the change in the status of the special operation.

Security Council Secretary Patrushev said that in Crimea, due to the increased level of terrorist threats, security gaps must be immediately eliminated there. The head of the Crimea, Sergei Aksyonov, in turn, previously suggested that after the accession of new regions to Russia, a counter-terrorist operation would be carried out there.
https://t.me/intelslava/3(...)lLF7MARKzUR2HLq-sfFY
pi_206209832
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hey ik word weer gelinkt aan de CIA. :D

Nice doe ik dus schijnbaar fantastisch dat ik daar aan gelinkt word, CIA agent of iets word je namelijk niet zomaar.

Thx.
Plus ik sta nu 3-2 voor op mijn zeer gewaardeerde andere user A-tuinhek.

En weer on-topic.
Uhhhhhhhh nee dus.
Totaal verkeerd begrepn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 10:41:42 #127
485843 crew  Jippie
pi_206209950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom post je deze linkdump? Moet iemand het voor je vertalen?
-Deze opmerking is niet nodig-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 10:44:19 #128
485843 crew  Jippie
pi_206209985
pi_206210106
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
-Deze opmerking is niet nodig-
Beetje flauw weer hoor. Wilde na mijn ban behulpzaam terugkomen en dan is het weer niet goed. Het is niet alsof die opmerking uit het niets komt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 10:57:26 #130
485843 crew  Jippie
pi_206210135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Schaamlap linkt deze meneer aan de CIA op basis van dingen die hij niet eens gezegd heeft. Bijvoorbeeld dat Oekraïne de oorlog zeker weten gaat winnen, terwijl youtube meneer zegt dat de VS momenteel aan de winnende kant staat. Moeilijk te ontkennen na weken van onophoudelijk terugtrekken door Rusland en steeds harder geroep over nukes. Klein stukje nuance en totaal verschillende boodschap.

Ook in deze post lijkt hij totaal de argumentatie gemist te hebben.
[..]
Terwijl de daadwerkelijke argumentatie is: er zijn 3 positieve gevolgen voor Rusland.
- Meer onzekerheid op de energie markt, waaronder in de alternatieven voor Russisch gas
- Angst in de omringende landen
- Verrassend veel Duitsers geven de VS hier de schuld van en als dat idee gemeengoed wordt is het een gevaar voor de eenheid in het westen

Bovendien is het opblazen van zo'n pijpleiding zeker een escalatie, maar minder ver dan weer het dreigen met of inzetten van nukes, wat de laatste tijd vaker op tafel ligt.

Ook Amerika en bijvoorbeeld Oekraïne hebben volgens de youtuber en mij de mogelijkheid en zelfs belang om de boel te saboteren, maar er zijn manieren met dezelfde pluspunten, zonder de negatieve kanten hierboven. Vandaar dat het waarschijnlijk is dat het de Russen waren.

Ik snap dat Engels niet de eerste taal is voor de meesten hier, vandaar dat ik Schaamlap en de rest graag help met de nuances van een artikel hoor. Wellicht dat een wat beter begrip van de situatie iedereen helpt om in harmonie schurkenstaat Rusland te veroordelen.
[ afbeelding ]
Op houden met het voor elkaar invullen, hoewel ik de moeite om iets te posten respecteer, draagt het commentaar leveren op users geen zinvolle bijdrage tot de discussie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 10:58:23 #131
485843 crew  Jippie
pi_206210149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Beetje flauw weer hoor. Wilde na mijn ban behulpzaam terugkomen en dan is het weer niet goed. Het is niet alsof die opmerking uit het niets komt.
We gaan gewoon met een schone lei beginnen, ouwe koeien laten we gewoon in de sloot liggen.
pi_206210186
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:57 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op houden met het voor elkaar invullen, hoewel ik de moeite om iets te posten respecteer, draagt het commentaar leveren op users geen zinvolle bijdrage tot de discussie.
Wat vul ik daar voor de ander in?
pi_206210197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Vandaar dat het waarschijnlijk is dat het de Russen waren.
Voor de rest ga ik er niet eens op in.
Allemaal gespeculeer in de ruimte dat Rusland de oorlog verliest, dat het in Russisch voordeel is om angst te zaaien bij de omliggende landen (ik denk niet dat er ook iemand in de EU wakker heeft gelegen van de opgeblazen pijplijn die de Russen miljoenen heeft gekost).
De alternatieven op de energiemarkt worden al aangegrepen door het Westen maar dat lukt allemaal niet zo best en "verrassend" geven de Duitsers de schuld aan de USA.
Nou allemaal echt verassend hoor.
Ja de alternatieven voor gas aan de EU zijn een beetje mager vandaar dat er stemmen opgingen om die pijpleidingen maar weer open te zetten en hupla... opeens knallen ze uit elkaar.
Dus wie profiteert hiervan het meeste? De USA.
Wat het nukes verhaal betreft: dat zal alleen gebruikt worden als de Russische bestaansmogelijkheid in gevaar komt, iets wat de USA ook al jaren verkondigd, dus niets nieuws onder de zon.

Voor de rest: we zullen wel zien wat het allemaal gaat opleveren voor de grootmachten.
Maar de EU is de sufferd die in het midden zit en zich niet durft te uiten omdat anders Sleepy Joe boos wordt.
En demente mensen kunnen vreemde dingen doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:03:53 #134
485843 crew  Jippie
pi_206210206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat vul ik daar voor de ander in?
Schaamlap linkt deze meneer aan de CIA op basis van dingen die hij niet eens gezegd heeft.

Misschien reageer ik iets te fanatiek maar het onderling gebash moet gewoon over zijn.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 11:07:20 #135
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206210229
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Schaamlap linkt deze meneer aan de CIA op basis van dingen die hij niet eens gezegd heeft.

Misschien reageer ik iets te fanatiek maar het onderling gebash moet gewoon over zijn.
Gaan ook weer bans voor vallen als het doorgaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206210257
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Schaamlap linkt deze meneer aan de CIA op basis van dingen die hij niet eens gezegd heeft.

Misschien reageer ik iets te fanatiek maar het onderling gebash moet gewoon over zijn.
Ik quote wat hij zegt en vertaal wat er daadwerkelijk in het filmpje werd gezegd. Dat is wat anders dan voor de ander invullen. Voor de ander invullen is: oh je vindt vodka lekker, dus je moet ook wel voor de Russische invasie zijn.

Ik begin steeds meer te zien dat bnw andere regels heeft, maar je niet eens een user mag verbeteren die net heeft laten zien dat hij iets niet begrepen heeft, dan ben je niet meer bezig met waarheidsvinding. Is trouwens niet de eerste keer dat je er een nogal bijzondere manier van mijn posts omschrijven op nahoud.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:16:45 #137
485843 crew  Jippie
pi_206210320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik quote wat hij zegt en vertaal wat er daadwerkelijk in het filmpje werd gezegd. Dat is wat anders dan voor de ander invullen. Voor de ander invullen is: oh je vindt vodka lekker, dus je moet ook wel voor de Russische invasie zijn.

Ik begin steeds meer te zien dat bnw andere regels heeft, maar je niet eens een user mag verbeteren die net heeft laten zien dat hij iets niet begrepen heeft, dan ben je niet meer bezig met waarheidsvinding. Is trouwens niet de eerste keer dat je er een nogal bijzondere manier van mijn posts omschrijven op nahoud.
Dan zullen je opmerkingen waarschijnlijk iets te persoonlijk gericht zijn naar mijn idee. Ik kan het verkeerd zien, maar probeer dan duidelijk weer te geven dat het geen bashing op een user is.

Wat betreft of iemand iets niet snapt of wil snappen, laat die invulling achterwege en de keuze aan iemand zelf.

Mensen mogen een andere mening/visie er op na houden. Niemand hoeft hier zieltjes te redden en op zendelingenwerk te gaan.

Dus voer een discussie op de inhoud maar respecteer het ook als iemand bij zijn eigen mening/visie blijft.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:29:11 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206210458
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan zullen je opmerkingen waarschijnlijk iets te persoonlijk gericht zijn naar mijn idee. Ik kan het verkeerd zien, maar probeer dan duidelijk weer te geven dat het geen bashing op een user is.

Wat betreft of iemand iets niet snapt of wil snappen, laat die invulling achterwege en de keuze aan iemand zelf.

Mensen mogen een andere mening/visie er op na houden. Niemand hoeft hier zieltjes te redden en op zendelingenwerk te gaan.

Dus voer een discussie op de inhoud maar respecteer het ook als iemand bij zijn eigen mening/visie blijft.
Sure, die CIA link zag ik als een compliment hoor maar goed, back on-topic.

Interessant filmpje over de regio waar Oekraïne nu oprukt.
Gisteren gaf ik al aan dat de grote brug kaduk is.
De regio word opgesplitst door een andere rivier, dit zou dus betekenen dat 5 bataljons dus echt ingesloten zitten.
Deze gast in filmpje legt uit hoe.

Duurt maar 4min en geeft duidelijk uitleg wat de mogelijkheid is voor de ingesloten groep.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206210538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:02 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Dus wie profiteert hiervan het meeste? De USA.
Correct, ik vind het wel vermakelijk dat de VS (meerdere malen) open en bloot hebben gezegd dat er geen Nord Stream meer zou zijn als Rusland Oekraïne binnen zou vallen. Een paar maanden later valt Rusland Oekraïne binnen, Nord Stream wordt opgeblazen en dan direct gaan wijzen naar Rusland, wat een grap De argumenten waarom Rusland dat gedaan zou hebben zoals meer onzekerheid op de energie markt en angst in de omringende landen zijn onlogisch want ze kunnen gewoon de kraan dichtdraaien voor hetzelfde effect.

Het was geen geheim dat Nord Stream voor de Amerikanen een doorn in het oog was en er vanaf wilde, Ze gaan nu fors profiteren doordat de EU nu nog meer afhankelijk wordt van de VS. Maar goed, als ze zichzelf graag voor de gek willen houden door te willen geloven dat de hoofdverdachte Rusland is moeten ze dat vooral doen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:37:19 #140
485843 crew  Jippie
pi_206210557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maar wat heeft dit te maken met mijn post? Ik post een Engels artikel waarin Pietje zegt: de aarde is rond. User 2 zegt vervolgens: Pietje is een CIA-agent want hij zegt dat de aarde plat is. Je kan alsnog hele respectvolle discussies houden over de vorm van de aarde, maar User 2 heeft het dan gewoon fout in die specifieke post over wat er gezegd is door Pietje en zijn conclusie over de CIA is op basis van dingen die Pietje niet had gezegd.
Zullen we deze discussie in FB voeren?
pi_206211056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Correct, ik vind het wel vermakelijk dat de VS (meerdere malen) open en bloot hebben gezegd dat er geen Nord Stream meer zou zijn als Rusland Oekraïne binnen zou vallen. Een paar maanden later valt Rusland Oekraïne binnen, Nord Stream wordt opgeblazen en dan direct gaan wijzen naar Rusland, wat een grap
Zoals ik eerder zei, had Putin zulke woorden gesproken op video zou het nu 2000% bewijs zijn dat de russen het gedaan hebben.
Ik vind het zelfs ineens opvallend stil geworden rond de Nord Streams. Waar blijven de media met het dagelijks herhalen wie het gedaan heeft ?Wat een uitgelezen kans om Rusland te blijven demoniseren ... en toch gebeurt het niet ?
In de VS gaat al stemmen op dat het opblazen van de Nord Streams "an opportunity" is om van energie te switchen.
Doet me denken aan Schwab die de pandemie "an opportunity" vond voor een Great Reset

quote:
De argumenten waarom Rusland dat gedaan zou hebben zoals meer onzekerheid op de energie markt en angst in de omringende landen zijn onlogisch want ze kunnen gewoon de kraan dichtdraaien voor hetzelfde effect.
Idd gewoon expliciet de kraan dicht draaien is een grote middelvinger naar EU dan deze stiekeme actie waar niemand verantwoordelijkheid voor opeist.

quote:
Het was geen geheim dat Nord Stream voor de Amerikanen een doorn in het oog was en er vanaf wilde, Ze gaan nu fors profiteren doordat de EU nu nog meer afhankelijk wordt van de VS.
VS wil er als winnaar uitkomen hé ... Europa op de knieën, en de oekrainers opofferen om Rusland te verzwakken, massaal hun IMC sponsoren met wapenleveringen enz enz

quote:
Maar goed, als ze zichzelf graag voor de gek willen houden door te willen geloven dat de hoofdverdachte Rusland is moeten ze dat vooral doen.
De mindset is al gezet ... geen argument dat daar nog tegenop kan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2022 @ 12:21:55 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206211087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:42 schreef Schaamlap het volgende:
NIEUWS.
-----------------
Putin approved the ratification of the agreement on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into the Russian Federation.
https://t.me/intelslava/3(...)hU6J7MZCa7V0ESlPwyIM
-------------------
Putin signed laws on the admission of the DPR, LPR, Zaporozhye and Kherson regions into Russia (laws on the ratification of treaties on accession and federal constitutional laws on admission as subjects of the Federation)
https://t.me/intelslava/3(...)i8fcZHmORwp3iy2K3liY

Zie kaartje wat de grenzen zijn/worden van de 4 regio's.
welk kaartje? (ik heb geen Telegram)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206211109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zoals ik eerder zei, had Putin zulke woorden gesproken op video zou het nu 2000% bewijs zijn dat de russen het gedaan hebben.
Ik vind het zelfs ineens opvallend stil geworden rond de Nord Streams. Waar blijven de media met het dagelijks herhalen wie het gedaan heeft ?Wat een uitgelezen kans om Rusland te blijven demoniseren ... en toch gebeurt het niet ?
In de VS gaat al stemmen op dat het opblazen van de Nord Streams "an opportunity" is om van energie te switchen.
Doet me denken aan Schwab die de pandemie "an opportunity" vond voor een Great Reset
[..]
Idd gewoon expliciet de kraan dicht draaien is een grote middelvinger naar EU dan deze stiekeme actie waar niemand verantwoordelijkheid voor opeist.
[..]
VS wil er als winnaar uitkomen hé ... Europa op de knieën, en de oekrainers opofferen om Rusland te verzwakken, massaal hun IMC sponsoren met wapenleveringen enz enz
[..]
De mindset is al gezet ... geen argument dat daar nog tegenop kan
Hier wordt even goed uitgelegd door middel van feiten en grafieken wie het meeste baat heeft bij de vernietiging van de pijpleidingen.
An analysis of the geopolitics behind the proxy war in Ukraine, from Russia's oil and gas exports and the Nord Stream pipelines to Washington's strategy to prevent Eurasian integration and keep Germany's economy dependent on the US.
pi_206211237

Watch what happens when someone accidentally makes sense on the mainstream media! Economist Jeffrey Sachs tells Bloomberg that it is only logical to conclude that the U.S. had something to do with the Nord Stream pipeline and the anchors lose their mind. They say that they don't want a little thing like evidence to get in the way of their narrative! Of course not!

Ja je leest er niet zo veel over in de kranten terwijl dit de grootste ecologische terreur daad van de eeuw is.
Hoe zou dat nu toch zo komen?
pi_206211283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs ineens opvallend stil geworden rond de Nord Streams.
Dat is mij ook opgevallen idd.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:50:39 #146
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206211322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:46 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat is mij ook opgevallen idd.
Misschien zijn ze stuk?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206211335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:46 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat is mij ook opgevallen idd.
Er zal toch geen censuur worden gepleegd in het Westen????!!!! Nee toch!!! Dat kan toch helemaal niet in Democratische landen??!!! (sarcasme knop uit) _O- _O- _O-
pi_206211439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Er zal toch geen censuur worden gepleegd in het Westen????!!!! Nee toch!!! Dat kan toch helemaal niet in Democratische landen??!!! (sarcasme knop uit) _O- _O- _O-
Ah ja het is vast CENSUUR!!! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206211488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Er zal toch geen censuur worden gepleegd in het Westen????!!!! Nee toch!!! Dat kan toch helemaal niet in Democratische landen??!!! (sarcasme knop uit) _O- _O- _O-
Aangezien Rusland hier wordt gezien als een echte democratie zal niemand hier ontkennen dat er geen censuur bestaat in democratische landen.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:17:47 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206211585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:46 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat is mij ook opgevallen idd.
Lastig verhaal als een pijpleiding onder een lading plomp ligt speculeren over en weer.

Wat voor nieuws kan er nog naar buiten gebracht worden dan dat de gas nu op is althans de buizen zullen nu vol met water gelopen zijn.

Ik verwacht dat men nu pas met geavanceerde dui apparaat naar toe kan worden gegaan om spul mogelijk te fixen.

En nogmaals het ligt relatief diep onder water word heel lastig om bewijs materiaal naar boven te halen.
https://fd.nl/bedrijfslev(...)r-lekken-nord-stream

Veel belangrijker is dat Tsjechië een bierleiding aan het aanleggen is naar hun net geannexeerde stuk land
https://9gag.com/gag/armerOy?ref=android
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')