abonnement Unibet Coolblue
pi_206195569
Weet iemand hoe ik een wc-rolhouder zoals op mijn foto kan demonteren?



De houder zit nu enigszins los, echter helemaal lostrekken van de muur lukt niet (ik kan wel loeihard gaan trekken, maar dan gaat ie zeker kapot). Bij zowel naar links als naar rechts draaien zit hij binnen een kwart slag stevig tegen de muur. Eigenlijk zoals het hoort, alleen dan scheef.

Hoe krijg ik dat ding van de muur af? Ik vermoed namelijk dat het loszitten op te lossen is met het aandraaien van de schroeven in het bevestigingsplaatje wat achter die metalen trechter verstopt zit.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_206195581
Waarschijnlijk kan je hem naar boven schuiven om hem eraf te krijgen
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 05:31:43 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_206196053
Kijk eens of er aan de onderkant een schroefje zit.
Vaak imbus

Ah, sorry.
Deze stond er al voor, toen de site een uurtje op zwart ging :+

[ Bericht 19% gewijzigd door marc0871 op 04-10-2022 05:42:36 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206196145
Of het T stuk eraf draaien?
pi_206199317
Dank voor de input. Het betreft de wcrolhouder in het nieuwe appartement van mijn vriendin. Als ik daar weer ben, zal ik checken of dat ding omhoog te schuiven is, danwel dat er een inbus aan de onderkant zit.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_206199393
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:53 schreef Puntenjager het volgende:
Dank voor de input. Het betreft de wcrolhouder in het nieuwe appartement van mijn vriendin. Als ik daar weer ben, zal ik checken of dat ding omhoog te schuiven is, danwel dat er een inbus aan de onderkant zit.
Houd ons op de hoogte!
-nee-
pi_206199577
Het zou ook kunnen dat je het 'hengsel' kunt losdraaien van het ronde gedeelte van de achterkant en dat daar achter een schroef zit.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206201497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zou ook kunnen dat je het 'hengsel' kunt losdraaien van het ronde gedeelte van de achterkant en dat daar achter een schroef zit.
Dat kan het niet zijn, want als ik dat 'hengsel' (de staaf waar de wc-rol op rust) naar links of rechts draai, komt het geheel niet los van de muur.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_206220319
Bij ons zit er een plaatje op de muur, waarover je de houder klemt, dat wordt vast gezet met een klein inbus moertje. Het is al aangegeven, maar ik denk dat dat hier ook het geval is.
pi_206322265
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Houd ons op de hoogte!
Het was inderdaad een miniscuul imbuspalletje dat de houder vastklemt aan een plaatje dat aan/in de muur is geschroefd.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')