abonnement Unibet Coolblue
pi_206200011
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar ondertussen wel huilen als mensen pro-poetin worden genoemd hé. :')
huilen?
  Beste debater 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:00:19 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206200025
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:46 schreef weetjewel5 het volgende:
Veel Oekraïne fans zijn zo verblind door hun Putin haat dat als iemand met een vredesplan komt ze die persoon uitschelden en als pro Putin bestempelen. Alleen maar emotionele reacties en geen rationele reacties.
Zoals dat leuke plaatje van je: post dat eens hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206200029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nou dan kan ie het krijgen.
Vecht jij mee ofzo in Oekraïne?
Praten is nooit zinloos.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:13:11 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206200153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Vecht jij mee ofzo in Oekraïne?
Praten is nooit zinloos.
Praat jij dan met Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206200236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:50 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
De enige reactie is meer wapens en meer geld naar Oekraïne en er standaard vanuit gaan dat praten niet werkt. Dan wordt het idd nooit opgelost.
Rusland heeft heel kort geleden nog nep refenda gehouden in Oekraïne en vorige week 4 provincies geanexeerd. Op dit moment weet je dat Rusland nooit akkoord gaat met een uitkomst die ook maar een beetje acceptabel is voor Oekraïne. En op dit moment ligt het momentum bij Oekraïne, die hoeven niks toe te geven.
Uiteindelijk zal er gepraat worden, maar pas als Rusland op zn gat ligt en hun onderhandelingspositie zo zwak is dat ze weinig meer te eisen hebben.
Ik zie Rusland niet meer winnen in Oekraïne, het in enkel de vraag hoeveel levens Putin nog wil vernietigen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:22:04 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200261
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je schrijft "Poetin" verkeerd.
Nee, papierversnipperaar zegt dat hij het Russische volk wil zien lijden. Ik vraag alleen hoe en waarom.
Jullie (of jij) quoten mij telkens en veranderen dan wat woorden in mijn quote die jullie dan dik maken. Dat heb ik nooit gezegd, ik vraag enkelband een toelichting
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:23:03 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206200271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, papierversnipperaar zegt dat hij het Russische volk wil zien lijden. Ik vraag alleen hoe en waarom.
Jullie (of jij) quoten mij telkens en veranderen dan wat woorden in mijn quote die jullie dan dik maken. Dat heb ik nooit gezegd, ik vraag enkelband een toelichting
Dat was mijn toelichting. Maar blijkbaar ben je daar te dom voor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:23:38 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze mogen met een andere oplossing komen, maar dan moeten ze opschieten.
Maar hoezo is het Russische volk laten lijden een oplossing voor dit conflict dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206200300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar hoezo is het Russische volk laten lijden een oplossing voor dit conflict dan?
Dat is een emotionele reactie van hem, rationeel een gesprek voeren is niet meer mogelijk.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:26:17 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat was mijn toelichting. Maar blijkbaar ben je daar te dom voor.
Kom eens met argumenten voor je lijdensverhaal ipv op de man te spelen.

Kan het Russische volk door te lijden de mensheid verlossen? Hoe is die theologie?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:32:12 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is voor het argument van de Gebroken Geweertjes Brigade hier irrelevant. Kennelijk is het gewoon het beste om bij een tiran, welke dan ook, die met wat bommen dreigt, om 'water bij de wijn te doen', te 'de-escaleren' en in feite gewoon aan diens eisen te voldoen.

Hetgeen super hilarisch is omdat diezelfde lieden bij een mondkapje of QR-code al beginnen te gillen over dictaturen en vrijheidsschending van ongekende schaal en er hele horrorverhalen bij verzinnen hoe we op het punt van de apocalypse staan.
We staan dichterbij de apocalyps dan we tijdens de Corona ooit gestaan hebben.

Ik vind het een beetje een zwaktebod om iedereen die niet volledig in het escalatie-kamp en onvoorwaardelijke steun aan Zelensky zit dan maar meteen in het Putin-kamp te stoppen. Dat zeggen deze mensen helemaal niet.

Verder is het zo dat wij Rusland nooit volledig kunnen verslaan en zo een onvoorwaardelijke overgave kunnen opleggen. Dus zal er onderhandeld moeten worden en kenmerk daarvan is een uitkomst die acceptabel is voor beide partijen. Gezien de toekomst is dat zelfs te prefereren boven een opgelegd dictaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206200387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
We staan dichterbij de apocalyps dan we tijdens de Corona ooit gestaan hebben.

Ik vind het een beetje een zwaktebod om iedereen die niet volledig in het escalatie-kamp en onvoorwaardelijke steun aan Zelensky zit dan maar meteen in het Putin-kamp te stoppen. Dat zeggen deze mensen helemaal niet.

Verder is het zo dat wij Rusland nooit volledig kunnen verslaan en zo een onvoorwaardelijke overgave kunnen opleggen. Dus zal er onderhandeld moeten worden en kenmerk daarvan is een uitkomst die acceptabel is voor beide partijen. Gezien de toekomst is dat zelfs te prefereren boven een opgelegd dictaat.
Klopt, dat maakt het voorstel van Musk bij voorbaat al kansloos.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:35:30 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Klopt, dat maakt het voorstel van Musk bij voorbaat al kansloos.
Weet ik niet
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206200506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Weet ik niet
Het Kremlin looft het voorstel, Oekraïners honen het weg. Klinkt niet echt als een uitkomst die acceptabel is voor beide partijen toch? Zeker niet nu Oekraïne steeds weer meer gebied weet te bevrijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:44:46 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het Kremlin looft het voorstel, Oekraïners honen het weg. Klinkt niet echt als een uitkomst die acceptabel is voor beide partijen toch? Zeker niet nu Oekraïne steeds weer meer gebied weet te bevrijden.
benieuwd hoe de navo er tegenaan kijk. Die zijn wel randvoorwaardelijk voor de Oekraïnse successen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206200569
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
benieuwd hoe de navo er tegenaan kijk. Die zijn wel randvoorwaardelijk voor de Oekraïnse successen.
Zeg maar gewoon de VS. Die lijken vooralsnog niet zo heel welwillend te staan tegenover dit soort plannen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206200600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:32 schreef LXIV het volgende:
Verder is het zo dat wij Rusland nooit volledig kunnen verslaan en zo een onvoorwaardelijke overgave kunnen opleggen.
Hangt een beetje af van wat je bedoelt met volledig verslaan? Wat Oekraine wilt is dat Rusland gewoon van Oekraine afblijft. En ik heb, op basis van de afgelopen 6-7 maanden, best wel een goed gevoel over dat Oekraine dat ook kan realiseren met behulp van NAVO. Als we kernaanvallen buiten beschouwing laten dan, natuurlijk.
pi_206200616
Wat een sneu figuur is dat ook.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:54:04 #169
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206200636
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:52 schreef HSG het volgende:
Wat een sneu figuur is dat ook.
SpaceX en Star Link vind ik wel tof. Maar verder vind ik 'm een flapdrol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:54:15 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Zeg maar gewoon de VS. Die lijken vooralsnog niet zo heel welwillend te staan tegenover dit soort plannen.
Ja, dat is ongeveer hetzelfde
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:56:57 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206200683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:51 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Hangt een beetje af van wat je bedoelt met volledig verslaan? Wat Oekraine wilt is dat Rusland gewoon van Oekraine afblijft. En ik heb, op basis van de afgelopen 6-7 maanden, best wel een goed gevoel over dat Oekraine dat ook kan realiseren met behulp van NAVO. Als we kernaanvallen buiten beschouwing laten dan, natuurlijk.
Als je iets wil dicteren moet je Rusland ook n Rusland verslaan. Iets dat niet gaan gebeuren.

Best case anders is dat je Rusland volledig verslaan in Oekraïne, inclusief de Krim. Zonder dat het nucleair escaleert. Dat lijkt in eerste instantie een droomoplossing, maar dan blijft het conflict sluimerend aanwezig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206200711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je iets wil dicteren moet je Rusland ook n Rusland verslaan. Iets dat niet gaan gebeuren.

Best case anders is dat je Rusland volledig verslaan in Oekraïne, inclusief de Krim. Zonder dat het nucleair escaleert. Dat lijkt in eerste instantie een droomoplossing, maar dan blijft het conflict sluimerend aanwezig.
Er sluimeren natuurlijk wel meer conflicten. Mocht Oekraïne erin slagen om in ieder geval alles behalve de Krim te bevrijden (al zullen ze zelf waarschijnlijk ook daar willen doorstoten), dan zijn er natuurlijk allerlei zaken denkbaar. De NAVO kan waarnemers naar die gebieden sturen en veiligheidsgaranties geven bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:15:50 #173
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206200828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar hoezo is het Russische volk laten lijden een oplossing voor dit conflict dan?
Putin zal steeds meer interne weerstand krijgen of iedereen moeten vermoorden. Uiteindelijk houd ie op met Ukraine te verkrachten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206200838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:56 schreef LXIV het volgende:

Als je iets wil dicteren moet je Rusland ook n Rusland verslaan. Iets dat niet gaan gebeuren.
Nee hoor, om iets te dicteren hoef je alleen maar de andere partij te overtuigen dat zij hetgene waarvoor ze nu aan het vechten zijn niet zullen bemachtigen. Iets wat Oekraine tot nu toe nog redelijk overtuigend heeft gedaan de afgelopen 7 maanden. Rusland kan niet oneindig lang blijven aanvallen. Dit kost hen ook enorm veel kapitaal en manschappen.

quote:
Best case anders is dat je Rusland volledig verslaan in Oekraïne, inclusief de Krim. Zonder dat het nucleair escaleert. Dat lijkt in eerste instantie een droomoplossing, maar dan blijft het conflict sluimerend aanwezig.
Lijkt mij geen droomoplossing, maar eentje die heel realistisch is eigenlijk. En conflict blijft mogelijk aanwezig, maar hierna weet Rusland en de rest van de wereld dat Rusland een meerdere jaren oorlog moet inplannen als ze serieus van plan zijn om Oekraine over te nemen. En dan nog is de kans van slagen niet zeker, want dan wordt het mogelijk een herhaling van deze "oorlog" en die lijken ze ook niet meer te winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door IndoorKite op 04-10-2022 16:21:51 ]
pi_206202000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Vrede"... :')

Ook wel interessant. Hoe zie je dat voor je precies, dat 'gewoon gaan praten met de vijand'... kun je dat eens toepassen op de casus Polen 1939?
Nee? Maak je nou een WOII vergelijking? Antisemiet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe zou dat komen, dat men dat onacceptabel vindt?

Misschien, maar het is een gissing, omdat die vijand het land is binnengevallen, burgers heeft gedood, steden heeft gebombardeerd en aan heeft gegeven niet te stoppen aleer aan hun eisen zijn voldaan?

Zou dat de reden zijn?

Of is bij jou 'vrede' eigenlijk ook gewoon een eufemisme voor: geef die tiran zijn zin.
Nee, dan hoef je niet te onderhandelen. Meestal is het resultaat van succesvolle onderhandelingen dat beide partijen een beetje hun zin krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ok, we willen geen vrede met Putin. Hij heeft het volledig verpest. Met Rusland...?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ok, we willen geen vrede met Putin. Hij heeft het volledig verpest. Met Rusland...?
Dan moet je ook gewoon zeggen dat je geen vrede wil. Vrede sluit je met je vijand en dat is Rusland onder leiding van Putin. Als je wil wachten tot Putin is afgezet of van ouderdom is overleden dan moet je accepteren dat de ergste toestand waarin een volk kan zittten, oorlog, nog lekker lang gaat aanslepen. .

Ik zou daar niet voor kiezen, aangezien Putin geen megalomane dwaas is maar overzichtelijke ambities heeft. Maar mensen die alleen maar dwepen met het menselijk leed om een politiek punt te maken en verder onverschillig zijn over het leed zullen daar anders over denken.

Het is nogal hypocriet om het verschikkelijk te vinden wat Putin gedaan heeft, maar het niet verschrikkelijk te vinden dat het doorgaat. Dan wil je vooral Putin een verschrikkelijke man vinden, mag ook maar als hem laten boeten ooven het beeindigen van een verschrikkelijke oorlog gaat dan moet je ophouden hypocriet te doen en zeggen hoeveel levens het ook nog kost, we zullen Rusland verslaan zodat we triomferen op de moral highground van een hele grote berg lijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206202011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik zou daar niet voor kiezen, aangezien Putin geen megalomane dwaas is maar overzichtelijke ambities heeft.
Bron?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:38:30 #177
236264 crew  capricia
pi_206202047
Kijk eens. Een handtekening van Poetin. Waarin hij de grenzen van Oekraïne erkent.

En nog meer overeenkomsten met Rusland.
Allemaal niets waard gebleken.
Die man is gewoon volstrekt onbetrouwbaar.
twitter


En vervolgens referenda organiseren op andermans grondgebied. Nadat je het land binnen bent gevallen. :')
Definitely not CIA
pi_206202165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:21 schreef Monolith het volgende:
Het zijn ook vooral mensen van buiten Oekraïne die concessies willen doen zodat ze zelf weer hun lekker onbezorgde leventje kunnen leiden. Aan de mensen in de bezette gebieden die het slachtoffer worden van moorden, martelingen en verkrachtingen wordt verder niet gevraagd wat ze van die concessies vinden. Goed, Musk had een wat lachwekkend naïef idee over 'eerlijke referenda', maar daaruit blijkt ook wel dat 'schoenmaker blijf bij je leest' niet eens zo'n heel gek spreekwoord is.
Oekraïne hoeft wat mij betreft geen enkele concessie te doen die ze niet willen maar ben net zo min bereid om op te draaien voor de gevolgen van hun besluiten.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:53:06 #179
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206202205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, laten we een dictator gewoon z'n zin geven.

Niet vergeten verderop op Fok weer te blaten over vrijheid en niet zwichten voor tirannen wanneer er weer een mondkapje op moet. Zijn je spandoekjes al klaar?
Sow koekoek de tering :D is hij zo’n wappie ja?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:54:18 #180
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206202223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:50 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Oekraïne hoeft wat mij betreft geen enkele concessie te doen die ze niet willen maar ben net zo min bereid om op te draaien voor de gevolgen van hun besluiten.
Wat is dit voor groep 3 retoriek? Mooi staaltje van victim blaming. Als je al pissig moet zijn moet je dat zijn op Putin DIE WILLENS EN WETENS EEN SOEVEREIN LAND BINNENVALT.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:55:40 #181
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206202240
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:38 schreef capricia het volgende:
Kijk eens. Een handtekening van Poetin. Waarin hij de grenzen van Oekraïne erkent.

En nog meer overeenkomsten met Rusland.
Allemaal niets waard gebleken.
Die man is gewoon volstrekt onbetrouwbaar.
[ twitter ]

En vervolgens referenda organiseren op andermans grondgebied. Nadat je het land binnen bent gevallen. :')
Kortom, een vredesakkoord met deze moordenaar is helemaal niks waard.

Iedereen die pleit voor een vredesakkoord met Putin nog steeds in dienst moet even drie keer nagekeken worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:58:35 #182
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206202273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:



Het is nogal hypocriet om het verschikkelijk te vinden wat Putin gedaan heeft, maar het niet verschrikkelijk te vinden dat het doorgaat. Dan wil je vooral Putin een verschrikkelijke man vinden, mag ook maar als hem laten boeten ooven het beeindigen van een verschrikkelijke oorlog gaat dan moet je ophouden hypocriet te doen en zeggen hoeveel levens het ook nog kost, we zullen Rusland verslaan zodat we triomferen op de moral highground van een hele grote berg lijken.
Putin kan ieder moment stoppen. Wij niet. Als we nu onze keutel terugtrekken word het de volgende keer erger en duurder. En dat volgende conflict wil ik niet op mijn geweten hebben.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:01:00 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206202298
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206202303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat is dit voor groep 3 retoriek? Mooi staaltje van victim blaming. Als je al pissig moet zijn moet je dat zijn op Putin DIE WILLENS EN WETENS EEN SOEVEREIN LAND BINNENVALT.
Waarom zou ik daar pissig om moeten zijn? Ben ‘t er niet mee eens maar verder niet ons probleem. Die lui interesseren me 0,0. Net zoals wij hen 0,0 interesseren. Laat staan allerlei vergaande gevolgen te accepteren omdat zij per se een vazalstaat van US willen worden ipv weer een vazalstaat van Rusland te worden.

Indien jij een goede reden hebt waarom ik me druk zou moeten maken om allerlei dictators in verre oorden dan hoor ik dat graag.
pi_206202353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Waarom zou ik daar pissig om moeten zijn? Ben ‘t er niet mee eens maar verder niet ons probleem. Die lui interesseren me 0,0. Net zoals wij hen 0,0 interesseren. Laat staan allerlei vergaande gevolgen te accepteren omdat zij per se een vazalstaat van US willen worden ipv weer een vazalstaat van Rusland te worden.

Indien jij een goede reden hebt waarom ik me druk zou moeten maken om allerlei dictators in verre oorden dan hoor ik dat graag.
Ben je niet blij dat andere landen hebben geholpen Duitsland te verslaan?
pi_206202387
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin kan ieder moment stoppen. Wij niet.
Wij? Het is mijn oorlog niet.

quote:
Als we nu onze keutel terugtrekken word het de volgende keer erger en duurder. En dat volgende conflict wil ik niet op mijn geweten hebben.
Welk volgende conflict? Het is een imperialistische oorlog van twee kanten. Het behoudzuchtige imperialisme van Rusland tegenover het oprukkend imperialisme van de EU en NAVO. Als je die laatste aanmoedigt dan komt het volgende conflict er zeker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:11:17 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206202407
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wij? Het is mijn oorlog niet.
[..]
Dat is het wel. Putin bedreigd Europa. Met kernwapens, energiecrises en de rest van de wereld met een voedselcrisis. Dus het is ook jouw oorlog.
quote:
Welk volgende conflict? Het is een imperialistische oorlog van twee kanten. Het behoudzuchtige imperialisme van Rusland tegenover het oprukkend imperialisme van de EU en NAVO. Als je die laatste aanmoedigt dan komt het volgende conflict er zeker.
Putin doet steeds weer een stapje. Hij zegt in reactie op NATO, maar dat is een leugen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:12:07 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206202419
Er zit geen verschil tussen je vrijwillig aansluiten bij NAVO en veroverd en geplunderd worden door Rusland.

Zoiets?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:12:33 #189
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206202429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

Het is een imperialistische oorlog van twee kanten.
Als dat zo is, kies ik niet voor het imperium van Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:13:22 #190
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206202440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef Ulx het volgende:
Er zit geen verschil tussen je vrijwillig aansluiten bij NAVO en veroverd en geplunderd worden door Rusland.

Zoiets?
En als Ukraine willoos slachtoffer is van een imperialistische oorlog, dan moeten we ze zeker helpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206202496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wij? Het is mijn oorlog niet.
[..]
Welk volgende conflict? Het is een imperialistische oorlog van twee kanten. Het behoudzuchtige imperialisme van Rusland tegenover het oprukkend imperialisme van de EU en NAVO. Als je die laatste aanmoedigt dan komt het volgende conflict er zeker.
Bedankt Tjer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206202578
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als dat zo is, kies ik niet voor het imperium van Putin.
Je kunt ook tegen imperialisme kiezen natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:27:01 #193
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206202614
Is Nederland eigenlijk ooit binnengevallen door hordes plunderende en verkrachtende NATO-soldaten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:27:55 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206202629
we hebben al wel genoeg Oekratopics
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')