Ik twijfelde nog of ik haar erin zou zettenquote:
Yayquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:27 schreef arvensis het volgende:
* arvensis gaat hier spijt van krijgen, but care.![]()
Dubbel yayquote:
Als je doorgeeft aan MaJo wie jij allemaal hebt gehad dan kan ze die uitsluiten voor jou. En als MaJo niet weet hoe dat werkt, dan wil ik wel helpenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:33 schreef FlyingFish het volgende:
Ik twijfel nog. Ik vind het elk jaar leuk om mee te doen (als mijn pakket niet verdwijnt) maar ondertussen heb ik de lootjes van veel deelnemers al wel een keertje gehad (en veel mensen mij) en een tweede keer hetzelfde lootje is toch jammer (niet voor de ontvanger hoor hupje!). Dus als er nog meer (voor mij nieuwe) mensen mee doen en de kans daarop veel kleiner wordt dan doe ik wel mee, en anders ga ik er nog even over nadenken...
Haha, ik voel me niet aangevallen, hoor. Moest er ook even aan wennen, maar vond het wel leuk vorig jaar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:33 schreef FlyingFish het volgende:
en een tweede keer hetzelfde lootje is toch jammer (niet voor de ontvanger hoor hupje!).
Dat kan inderdaad en dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Als je doorgeeft aan MaJo wie jij allemaal hebt gehad dan kan ze die uitsluiten voor jou. En als MaJo niet weet hoe dat werkt, dan wil ik wel helpen
Gezelligquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:24 schreef PKM het volgende:
Morgen al spijt als haren op mijn hoofd.
Maar natuurlijk!
En?quote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef Aure het volgende:
Och ook met iets minder mensen is het leuk toch
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:50 schreef arvensis het volgende:
Doen jullie dit jaar weer mee?![]()
@:FlyingFish @:hupje @:pkm @:saskiar @:mevrouwcactus @:nanukerst @:gogo83 @:rebubbled @:vlindertje89 @:framblij89 @:nanuke @:quoi ?
Uiteraardquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:58 schreef Framblij89 het volgende:
[..]ik ben echt zo afwezig op het forum het laatste jaar, is het dan nog steeds leuk om mee te doen? Zo ja, count me in
Je hebt nog 4 dagen de tijdquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:53 schreef CaVaBien het volgende:
Ik wil graag mee doen, maar ben niet meee zo actief op het forum. Ik twijfel nog even
Geen probleem, ik haal je eruitquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:52 schreef Lemijn het volgende:
Sorry jongens ik ga me terugtrekken. Het past niet.
Dat lijkt me dan een vrij duidelijke neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ken de meeste niet echt. Ben slecht in rijmen en klonen want ook drukke tijd hier in huis
dat laatste hoeft ook niet toch? Ik heb ook wel eens geen kloon aangemaakt maar wel een kaartje gestuurd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:33 schreef F_r het volgende:
Ik vind een cadeautje kopen voor iemand echt wel heel leuk. Maar klonen aanmaken niet zo
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:23 schreef Aure het volgende:
[..]
dat laatste hoeft ook niet toch? Ik heb ook wel eens geen kloon aangemaakt maar wel een kaartje gestuurd bijvoorbeeld.
Dat zijn ook 2 goede optiesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 jaar ook niet gekloond. Ik stuurde dan anoniem berichtjes heen en weer via de site.
Geen probleem, wellicht volgend jaar weer?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:25 schreef Hupje het volgende:
Sorry, nog gewikt en gewogen, maar toch sjaak afhaak hier. Veel plezier voor de deelnemers!
Yes, ik zet je ook in de OP!quote:
Geen probleem! Volgend jaar weer in de herkansingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik sla definitief af, ik heb echt geen tijd over dit jaar. En als ik iets doe, wil ik 't graag voor mijn eigen gevoel goed doen. Volgend jaar weer een kans.
Van mij ook, het meeste is toch al wel bekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:13 schreef Aure het volgende:
Iedereen hier mag (bijna) alles van mij weten hoor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef Kerstvlindertje het volgende:
@:vlindertje89
Ho ho ho, daar ben ik, echt waar!
De eerste kloon van dit jaar.
Je lijstje is nog niet erg lang,
Dus ik heb nog wat vragen ben ik bang.
Welke zoetigheid lust je graag?
Chocola? Snoep? Koek? Of gaat alles wel in je maag?
En welke geur vind je fijn?
Je cadeautjes moeten door jou gewenst zijn!
Je bent vast op zoek naar een hint,
Van je Secret SantaSint!
Je woonplaats - daar woon ik niet,
Maar het is een stad die je Secret Santa vaak ziet.
Laat snel wat meer over jezelf weten,
Oja! Ook graag nog wat je katten graag vreten.
Undercover ga ik nu weer,
Tot de volgende keer!
Wauw, wat goed! Ik stel weer uit naar de laatste dagen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:05 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben ondertussen op 2/3 qua cadeautjes denk ik. Nog een paar leuke dingen bij bedenken![]()
En alvast gaan na denken over het gedichtje, natuurlijk
Een kloon speciaal voor mijquote:Op maandag 21 november 2022 19:56 schreef FlyingReindeers het volgende:
Lieve @:FlyingFish,
Ook voor jou is de kloon aangemaakt!
Hopelijk heb je je ook zonder wel vermaakt
Deze Santa is druk bezig met kado's bedenken
Maar had daarbij nog wat vragen, om niet uit de bocht te zwenken
Em houdt van panda's, en Lego vinden jullie allen top
De combinatie daarvan, is die al in jullie bezit?
En wat vind je van het strijken van kleding voor een leuke afbeelding er op?
Hebben jullie een inkjetprinter? Of raakt je hoofd van deze vragen oververhit
En je man, heeft die nog iets wat hem blij maakt?
Want voor hem niks, dan heeft Santa wel verzaakt
Voor nu heb ik aan deze antwoorden wel even genoeg
En hopelijk ben ik er mee niet al te vroeg
Dan over mijzelf, blief je daarover een hint?
Ergens in het Noorden is in elk geval niét waar ik mij bevind
Dat blijft natuurlijk nog wel wat breed
Dus laat maar weten, wat jij graag nog van mij weet
Dan licht ik volgende keer daarover een tipje van de sluier op
En dan is dit het punt waarop ik het gedicht stop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De OUD-SS-heldin.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:43 schreef F_r het volgende:
Ik heb alles in huis
Nu nog inpakken en een gedichtje maken
Ik ben met dat soort dingen altijd vrij snelquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
De OUD-SS-heldin.
Ik heb al… niks.![]()
Ik schrok ook van de mail, maar had dit weekend wel ook al shop-tijd ingeplandquote:Op woensdag 7 december 2022 21:41 schreef FlyingFish het volgende:
Ik kreeg een mail dat ik nog maar 10 dagen heb. Maar er moet nog een deel gekocht worden, en het moet nog worden ingepakt enzo... Hopelijk kan ik morgen goed slagen!
Loopt verder iedereen op schema?
Ik had 16 december als verzenddatum in m'n hoofdquote:Op woensdag 7 december 2022 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik schrok ook van de mail, maar had dit weekend wel ook al shop-tijd ingepland. En ik had om de een of andere reden 19 dec als uitpakdatum in m'n hoofd
een zaterdag is wel logischer
Haha ik had de verzenddatum gelukkig wel goed in m'n hoofd, het was alleen tot de mail nog niet helemaal ingedaald dat dat komende maandag al isquote:Op woensdag 7 december 2022 22:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had 16 december als verzenddatum in m'n hoofd
Ach, vorig jaar heeft mijn lootje ook pas ergens eind januari uit kunnen pakken, dus het gaat dit jaar vast beter! En anders alvast excuses lootje
Dat is een goedmakertje voor vorig jaar denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:40 schreef arvensis het volgende:
Mijn SS heeft hem al op de post gedaan.![]()
Dan kun je al een hele pagina aan namen wegstrepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:40 schreef arvensis het volgende:
Mijn SS heeft hem al op de post gedaan.![]()
Lieve Vlinder,quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:03 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lieve @:Kerstvlindertje, mag ik nog wat hints over jou?
Heb jij dagelijks de zorg over een kind of drie?
Of laat mijn intuïtie me nu in de kou,
En is het een heel ander gezin dat ik voor me zie?
Je vraag op lootjetrekken zal ik straks ook nog beantwoorden
Daarvoor moet ik even in mijn agenda gluren
Zodat ik mijn wel of niet thuiswerken kan verantwoorden
En als ik thuis ben, weet op welke uren!
In welk(e) topic(s) ben jij het meest te vinden?
En is het je werk dat je aan mijn stad kon binden?
Of kom je er met regelmaat voor vrinden?
En heb je nog iets anders, dat je wil verklappen?
Dan ga ik nu weer met de rijmerij kappen
Wacht, is dit een hint? Ben jij mijn santa?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:24 schreef SaskiaR het volgende:
Mijne gaat vandaag op de post!
Met excuses aan mijn lootje voor mijn totale stilte dit jaar![]()
volgend jaar wil ik het echt beter doen
Hoe is dit een hint???quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:20 schreef PKM het volgende:
[..]
Wacht, is dit een hint? Ben jij mijn santa?![]()
Ik ga morgen versturen. Sinds gisteren ben ik ziek maar morgen sleep ik mezelf uit huis. Of in geval van nood stuur ik mijn elfjes.
Je krijgt een melding als er via PostNL een pakketje voor je wordt ingeleverd als je de app gebruikt, wellicht zo?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hoe is dit een hint???![]()
Je hebt wel gelijk, daar niet van![]()
![]()
![]()
Beterschap
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hoe is dit een hint???![]()
Je hebt wel gelijk, daar niet van![]()
![]()
![]()
Beterschap
Ik mag (voorlopig in ieder geval) geen pinda’s, maar mijn man is verslaafd momenteel aan pelpindas. (En tot een paar weken terug at ik die wel eens mee). Dus ik zeg ongezoutenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:23 schreef MaJo het volgende:
Maandag op de post?Ik dacht dat het volgend weekend verstuurd moest zijn (lekker bezig
) Mijne zal dus iets vertraagd zijn maar zeker op tijd voor kerst
Even een vraag aan iedereen: eten jullie liever gezouten of ongezouten pinda's?
Waarom mag je geen pinda’s dan, wegens eventuele overgevoeligheid?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik mag (voorlopig in ieder geval) geen pinda’s, maar mijn man is verslaafd momenteel aan pelpindas. (En tot een paar weken terug at ik die wel eens mee). Dus ik zeg ongezouten
Ik had dit kunnen postenquote:Op zondag 11 december 2022 19:43 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben ook een slechte Santa dit jaar, maar mijn pakket is wel leuk en klaar en als mijn elfje het niet vergeet gaat het ook nog op tijd op de post.
Lieve Santa,quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:33 schreef Kerstvlindertje het volgende:
[..]
Lieve Vlinder,
Natuurlijk mag je vragen stellen over mij,
Een derde kind loopt niet aan mijn zij.
Nu weet je nog steeds of het er een is of twee,
Maar ik geef je zo nog wat andere hints mee!
Meermaals per week ben ik in je stad,
En dat ben ik nog lang niet zat.
Als het kan geef ik het pakket graaf zelf aan jou,
Anders wordt de inhoud lauw!
Als maandag niet lukt, dan misschien een andere dag?
Dan eten we een frietje van Manneke Pis of iets wat je graag mag?
Lukt het niet, wees dan niet getreurd!
Dan komt de postbezorger weer aan de beurt.
Ik bevind me overal, van WGR tot OUD,
Maar liever niet in KLB, dat vind ik zo fout..
Weet je al wie ik ben? Of heb je nog geen idee?
Anders stop ik nog wat hints in de doos mee.
Nu ga ik er weer vandoor, ik heb al je cadeaus in huis,
Straks pak ik alles in - met een wijntje voor de buis.
Ik hoop dat ze zijn wat je wou,
Er zit ook wat in voor miauw.
Even in spoiler want niet helemaal passend in dit topicquote:Op zondag 11 december 2022 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom mag je geen pinda’s dan, wegens eventuele overgevoeligheid?
En voor de cijfers: team gezouten pinda’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig geen allergie. Lijkt me erg lastig
Nee, niet goed geraden, maar treur niet,quote:Op zondag 11 december 2022 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lieve Santa,
Mijn weekend was wat druk, dus de agenda was nog dicht
En ik wachtte nog op een appje van een collega
Maar dat antwoord komt net in mijn zicht
Dus nu weet ik waar ik morgen ga en sta!
Om 10u heb ik een afspraak in het centrum van de stad
Dus afhankelijk van waar je wanneer bent, kruis ik daar misschien je pad
Hoe lang die afspraak duurt, weet ik alleen nog niet precies
Maar om 12.30/13.00 ben ik toch uiterlijk wel weer klaar, als ik het kies
Tot 18u oid ben ik dan in elk geval weer thuis
Geeft dat jou wat opties, of is dat met jouw agenda niet pluis?
Woensdag en donderdag kunnen anders ook nog
Woensdag tot lunch of na 15.30 kan bij mijn huis brengen/in de stad halen toch
En donderdag ben ik rond 11.30 klaar met een afspraak in de stad
En kan ik daar iets ophalen, en daarna thuis tot 19u, dat geeft mogelijkheden zat!
Ik heb alleen alle dagen door veel werk helaas niet heel uitgebreid de tijd
Dus ik hoop dat je me dat niet verwijt!
Laat maar weten of iets daarvan ook voor jou kan
En anders is een pakketpunt in de buurt ook helemaal goed dan!
Van je identiteit heb ik nog geen flauw idee
Voor de edit gokte ik zelfs een naam van iemand die doet niet eens mee![]()
Of heb ik jou vorig jaar een pakket gebracht?
@:MaJo is dan aan wie ik dacht
Heb ik het goed, of weer een streep door een naam
En voorlopig geen goed-geraden-faam?
Aah ik ben nu zo benieuwd, en gespannenquote:Op zondag 11 december 2022 21:07 schreef Kerstvlindertje het volgende:
[..]
Nee, niet goed geraden, maar treur niet,
Je weet vast wel wie ik ben als je me ziet.
Morgen komt goed uit, ook ik ben dan present
In het Stadskantoor ben ik erg frequent.
Via lootjestrekken stuur ik je straks een bericht,
Daar zet ik mijn nummer in allicht.
Kom je in de buurt, geef me dan een seintje of twee,
Dan kom ik naar benee en neem m’n pakje mee.
Twee keer fout geraden, gelukkig mag je nog een keer.
3 keer is scheepsrecht zeggen we maar weer.
Ik pak zo je laatste geschenk in zonder zorgen,
Doei doei, tot morgen!
quote:Op zondag 11 december 2022 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ooooh, wacht, ik heb de hints door!
Het kwartje viel (enige tijd..) na het stadskantoor
In het ambtenarentopic las ik wel eens iets van jou
Denk ik dan, en ik gok dat dat dan in mijn stad zijn zou
Drie keer is hopelijk nu juist, en hoe..
@:arvensis is it you??
Dat is ook zoquote:Op woensdag 14 december 2022 11:47 schreef Aure het volgende:
Dat iemand er überhaupt tijd in stopt geeft toch al een fijn gevoel?
Dat is altijd fijn dat soort gelukjesquote:Op woensdag 14 december 2022 11:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond het ook best lastig dit jaar, hoor. Ik had mazzel dat ik drie dingen gratis kon krijgen van familie die dingen kwijt wilde/via de app van een winkel. En idd wat Aure zegt!
Ik geloof dat dit het motto is van dit jaar. Ik had ook al dit gevoel, maar uiteindelijk is wat @Aure zegt gewoon waar. We hebben allemaal wel de moeite genomen om dingen te kiezen die passen bij ons lootje. En dan hoop ik maar dat die kleine dingen toch wat toevoegen aan het kerstgevoel.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef MaJo het volgende:
Ik schaam me een beetje voor mijn pakketIk heb weinig tijd gehad en 15 euro is best weinig. Het voelt daarom heel onpersoonlijk en nietszeggend.
Dat is ook zo, het idee dat je voor iemand wat bij elkaar shopt is al best bijzonder.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:45 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit het motto is van dit jaar. Ik had ook al dit gevoel, maar uiteindelijk is wat @:Aure zegt gewoon waar. We hebben allemaal wel de moeite genomen om dingen te kiezen die passen bij ons lootje. En dan hoop ik maar dat die kleine dingen toch wat toevoegen aan het kerstgevoel.
Ik vind dat juist ook wel een beetje de charme van secret santa, iemand anders iets beter leren kennen! En proberen met een klein budget toch wat dingetjes te vinden die hopelijk gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:24 schreef arvensis het volgende:
En hoe persoonlijk kan je het echt maken met een lootje dat je amper kent?
Het idee alleen is al leuk, dus schaam je niet. Nergens voor nodig!
Dat is snel geradenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:58 schreef arvensis het volgende:
Ik ga ook raden.. na de hints in het gedicht… @:f_r ben jij mijn Santa?
Er zijn er maar een paar die laat/nog niet verzonden hebben dus dat maakt het raden wel wat makkelijkerquote:
Dat is wel een goeie jaquote:Op woensdag 14 december 2022 20:50 schreef F_r het volgende:
Ik heb nog niks ontvangen
Misschien een idee om te gever via lootjestrekken anoniem en bericht te laten sturen dat het pakket onderweg is. Ik heb al een paar keer gehad dat ik nergens kon achterhalen dat er een pakket aangeboden was en waar die dan was.
Als iedereen eerlijk is geweestquote:Op woensdag 14 december 2022 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die laat/nog niet verzonden hebben dus dat maakt het raden wel wat makkelijker
Ja dat weet je natuurlijk ook nooitquote:Op woensdag 14 december 2022 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als iedereen eerlijk is geweest![]()
![]()
En dat is elk jaar weer nergens voor nodigquote:Op woensdag 14 december 2022 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ben elk jaar weer onzeker, ook in het grote kerstpakkettentopic
Volgens mij was ik al wel ontmaskerdquote:Op woensdag 14 december 2022 20:43 schreef MaJo het volgende:
Even een update want de eerste Santa's zijn ontmaskerd
@:Adrian4
@:arvensis ---> @:Vlindertje89
@:Aure
@:hilliebillie
@:FlyingFish
@:F_r ---> @:arvensis
@:Framblij89
@:MaJo
@:Nanuke
@:PKM
@:SaskiaR
@:vlindertje89
Wie heeft er nu nog geen pakket ontvangen?
Oh ja, door het berichtjequote:Op donderdag 15 december 2022 09:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Volgens mij was ik al wel ontmaskerd
Mijn pakket is nog onderweg, maar het komt eraan hoor ik van mijn Santa.
Nee, nog 2 nachtjes slapen!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Is het al zaterdag?![]()
(Ja, dit ga ik elke dag doen)
Ja dat bedacht ik later ookquote:Op donderdag 15 december 2022 12:54 schreef Aure het volgende:
En ik zie aan de sticker dat ie van @:MaJo komt![]()
Theoretisch gezien nog 1 nachtje slapen en 1 avond lang wakker blijvenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, nog 2 nachtjes slapen!
Wij gaan zo de kerstboom opzetten en de cadeautjes eronder leggen. Ik ben heel benieuwd of Aapie zich in kan houden. Die is sinds zijn verjaardag zo overspoeld met cadeautjes (schoentje zetten/Sinterklaas) dat hij elke dag weer om een cadeautje vraagt![]()
Ja dat is ook wel eerder gebeurt, gewoon na twaalven uitpakkenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien nog 1 nachtje slapen en 1 avond lang wakker blijven![]()
Maar ik zal ook braaf wachten tot zaterdagochtend met uitpakken haha
Genietenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:12 schreef Nanuke het volgende:
Wij pakken zondag pas uit, we zijn vanaf morgen 2 dagen weg.
Haha, mijne ligt ook in de trapkast met dezelfde redenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:34 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb hem, zeker. Staat al een paar dagen in de trapkast zodat ik niet alles gelijk open maak.
Die tompoucequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Adrian4 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er zo gezellig uit.![]()
En wat zijn het veel pakjes
Gefeliciteerd!! Nog meer cadeautjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:54 schreef PKM het volgende:
Bijna![]()
Drukke dag morgen want mijn kleuter is jarig. Maar ik probeer het er tussen te persen.
haha ik zat al aan je te denkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:02 schreef vlindertje89 het volgende:
HET IS ZATERDAG![]()
![]()
![]()
Maar ik ga nu eerst even slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super lief MaJo, dankjewel
Het groei-ei duurt alleen duizend jaar, dus die hebben we maar even weggezet nadat we er een kwartier naar hebben zitten staren
Leuk klusje dit(let ook even op de trui
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ook al 80x. Om half 7 stond de jongste al aan ons bed…quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:29 schreef Adrian4 het volgende:
De jongens hebben vandaag ongeveer 80x gevraagd of ze de cadeautjes mogen open maken, maar ze zijn nog dicht!
Slaap lekker allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ontzettend fijn pakket hebben wij gekregen, met kaarsen in de juiste kleuren!!![]()
Nu gokken, ik ben daar niet goed in![]()
Ik ga nog even een ding checken
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:37 schreef Aure het volgende:
UitpakdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super lief MaJo, dankjewel
Het groei-ei duurt alleen duizend jaar, dus die hebben we maar even weggezet nadat we er een kwartier naar hebben zitten staren
[ afbeelding ]
Leuk klusje dit(let ook even op de trui
)
Geen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dat dino ei, ben benieuwd hoe lang dat dan gaat durenEn dat fossiel is is ook nog wel even mee bezig zo te zien
![]()
Ik hoop dat je het boek leuk vindt, zelf vond ik het erg vermakelijk
Wij gaan zo ook uitpakken, wordt vervolgd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
24 tot 72 uurquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Haha dat dino ei, ben benieuwd hoe lang dat dan gaat durenEn dat fossiel is is ook nog wel even mee bezig zo te zien
![]()
Ik hoop dat je het boek leuk vindt, zelf vond ik het erg vermakelijk
Wij gaan zo ook uitpakken, wordt vervolgd
Haha kun je er in elk geval nog eentje kopen, mss win je daarmee dan de hoofdprijs. Dan heb je toch de goede gehoudenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:11 schreef arvensis het volgende:
@:vlindertje89 graag gedaanDat filmpje
Shit, heb ik je het verkeerde lot gegeven.Had er ook een voor mezelf en won ¤1.
Alleen de lootjes van vorig jaar zijn uitgesloten dus dat zou wel kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:02 schreef Adrian4 het volgende:
Op basis van de brio via Vinted hint denk ik het te weten, maar dan is mijn santa dezelfde als twee jaar geleden dus daarom twijfel ik.
Dan snap je nu waarom de vraag over de pinda’s werd gesteldquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Hier was het vanmorgen ook uitpaktijdweer goed verwend ook!
[ afbeelding ]
Alleen vergeten een foto te maken van alle pakjes los (of ja vergeten, de kinderen waren me te snel af en waren al aan het uitpakken)
Hier de buit bij elkaar (behalve het pakje voor m’n man, want die was nog niet thuis)
[ afbeelding ]
Let niet op de kinderen want die gingen ineens raar kijken op het moment dat ik de foto maakte![]()
[ afbeelding ]
Dank je secret Santa! En als ik de hints uit het gedicht goed geïnterpreteerd heb, was @:flyingfish mijn Santa weer dit jaar![]()
Hele leuke cadeautjes, de sokken zijn bij beiden kinderen al aan, een leuk spel, geurtjes voor in m’n waxbrander, een leuk boek, en zoals je ziet nog veel meer![]()
En het pakketje voor man die dus niet op de foto staat is een zak pelpindas, wat momenteel na het stoppen met roken z’n cravings zijn!
Dank je wel, we zijn er heel blij mee!
Ja inderdaad, dat valt wel op z’n plek nu, al had ik de link naar de vraag nog niet direct gelegd omdat jij al iemand anders z’n Santa wasquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan snap je nu waarom de vraag over de pinda’s werd gesteld![]()
De vraag over de pinda’s ging eigenlijk over een ander soort notenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan snap je nu waarom de vraag over de pinda’s werd gesteld![]()
De badbom is voor jouquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:59 schreef arvensis het volgende:
Jeej het is zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel cadeautjes
[ afbeelding ]
Dankjewel @:f_rDe auto’s zijn meteen in gebruik genomen en de bruisbal is geclaimd door de kinderen.
Wij gaan koekjes bakken met dit slechte weer vandaag.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:02 schreef Adrian4 het volgende:
Op basis van de brio via Vinted hint denk ik het te weten, maar dan is mijn santa dezelfde als twee jaar geleden dus daarom twijfel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha yes ik was het inderdaad! Had je het gedicht via lootjetrekken nog gekregen? Ik was mijn kloon wachtwoord al na 1x kwijt en omdat ik zo snugger was geweest datzelfde wachtwoord te gebruiken voor het mailadres, kon ik het dus ook niet resettenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:10 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben ook uitgepakt. Vooral Em was zeer blij, een panda met een strik had ze nog niet! En sowieso knap dat je een Lego panda setje hebt weten te vindenhij is ook al in elkaar gezet! En de haarspeldjes en het boek vallen ook in de smaak! Bedankt @:vlindertje89 (denk ik?)
Dat is ook de reden dat ik meestal niet kloon, moet ik eerst weer ergens een mailadres aanmaken enzo. Erg veel gedoe. Gedicht via lootjestrekken had ik ontvangenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha yes ik was het inderdaad! Had je het gedicht via lootjetrekken nog gekregen? Ik was mijn kloon wachtwoord al na 1x kwijt en omdat ik zo snugger was geweest datzelfde wachtwoord te gebruiken voor het mailadres, kon ik het dus ook niet resetten![]()
Fijn dat het in de smaak viel! En sorry dat er voor jullie niet zo veel was, hopelijk is de chocola wel lekker
Ik wilde er eigenlijk nog geverfde pokemon peg dolls bij doen, maar ik had geen tijd meerquote:
Gelukkig! En fijn dat het niet erg is, ik heb inderdaad wel geprobeerd voor allebei in elk geval wat lekkers te halen haha! Heerlijk die vrolijke koppies op de foto. Hopelijk vinden ze het niet erg dat de één twee paar sokken had en de ander driequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik meestal niet kloon, moet ik eerst weer ergens een mailadres aanmaken enzo. Erg veel gedoe. Gedicht via lootjestrekken had ik ontvangen
En ik zie het pakket ook vooral als iets voor de kinderen omdat ik zelf ook geen idee heb wat te vragen, dus dat kwam goed uitEn voor het belangrijkste voor ons heb je wel gezorgd
Dat is ze niet eens opgevallen denk ik. Ze hadden alle drie een kadootje met sokken, en hoeveel paar daar dan in zitten letten ze (nog) niet op. De oudste was er wel heel blij mee, van hem moest er laatst een paar Paw Patrol sokken weg vanwege gaten en daar was hij verdrietig om, waren zijn favoriete sokken. Misschien daardoor ook dat hij deze direct aantrok (en zijn zusjes daarna toen zij hun sokken kregen uiteraard zijn voorbeeld volgden).quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gelukkig! En fijn dat het niet erg is, ik heb inderdaad wel geprobeerd voor allebei in elk geval wat lekkers te halen haha! Heerlijk die vrolijke koppies op de foto. Hopelijk vinden ze het niet erg dat de één twee paar sokken had en de ander driedaar twijfelde ik nog beetje over, maar een paar Minnie Mouse sokken hier houden leek me ook zo onzinnig zonder kind in huis
Echt de peg dolls, geweldig! Echt zo’n ding waar ik verslaafd aan kan raken. Dit wordt ons eerste project hebben wij net besloten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog geverfde pokemon peg dolls bij doen, maar ik had geen tijd meer(maar Google heeft er genoeg voorbeelden van) en ik was je man ook vergeten, oeps
@FlyingFish had mij dus gevraagd om die vraag hier te stellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:42 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat valt wel op z’n plek nu, al had ik de link naar de vraag nog niet direct gelegd omdat jij al iemand anders z’n Santa was
Fijn dat er wat schot in het ei zitquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:07 schreef Aure het volgende:
Het ei begint zijn eerste scheuren te krijgenen het fossiel is er voor 1/3e uit
Jip gaat er af en toe ff aan zitten en wij stiekem ook
Leuke pakketjes weer bij iedereen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zin in de kerstpasta, denk dat ik er wel een foto van maak. Mijn man is blij met zijn koffie, ik ben verwend met thee en een lekker masker en jam en chocolade.De Lego blijft denk ik nog even bewaard voor de kerstvakantie.
Helaas geen mooie overzichtfoto's. Een foto zou ook niet snel àlles laten zien. Inpakpapier overal, Play Doh ertussen, mijn meisje met roze slijm dat ze dan weer vies vond en aan haar kleren veegde. De pasta die geen snoep was, dus kreeg mijn meisje een bakje studentenhaver. Hoppa, bakje over de grond. Ik vond het fantastisch.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Bij de action hebben ze nu trouwens ook peg dolls per 3 in een netje en die zijn van een wat groter formaat (ik denk ongeveer zoals het grootste maatje wat in jouw doosje zit).quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Echt de peg dolls, geweldig! Echt zo’n ding waar ik verslaafd aan kan raken. Dit wordt ons eerste project hebben wij net besloten.
[ afbeelding ]
En @:Rock-y is sowieso erg blij en vooral dat ik weer een hobby er bij heb![]()
![]()
Jaaa! Graag gedaan!quote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef F_r het volgende:
Ik heb nog eens het kaartje bekeken nanuke is mijn santa
Dank je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Ik bedoel ook juist dat Aapie gelijk had dat het geen auto is maar een trein. Maar, ik denk nu dat het een tractor isquote:Op zondag 18 december 2022 00:30 schreef Framblij89 het volgende:
@:MaJo
Wat super leuk dat jullie gelijk aan het knutselen geslagen zijnIk geef aapie trouwens geen ongelijk over de auto/trein, het lijkt er wel op haha! Ben heel blij dat jullie er blij mee zijn
Het is met veel liefde uitgezocht! Graag gedaan
![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben de doos vanmorgen vroeg al uitgepakt want Y. kon dus echt niet meer wachten, ze heeft me wakker gemaakt helemaal vol van de spanning![]()
Maar wat een super leuke kado’s, de chocolade letters zijn al opgegeten, het paw patrol spelletje is al mee gespeeld, de doucheschuim ook al uitgetest (en wat ruikt die lekker), de geurkaars is ook al aan geweest (ruikt ook onwijs lekker!). Alleen.. ik ben er nog niet uit wie mijn Santa is, ik dacht eruit te zijn maar heb wederom verkeerd geraden, dus ik ga nog heel even broeden
iig heel erg bedankt lieve Santa we zijn er heel blij mee
Ik wilde vorige maand al wat opperen, maar kan dit jaar niet meedoen en dacht: iemand anders pakt het wel op. Niet dus!quote:
De eerste aanmelding is binnenquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:22 schreef Nanuke het volgende:
Ik doe het niet dit jaar. Ook niet na twijfelen, ook niet op het laatste moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |