Makkelijk wat punten binnenhalen voor de rankings, 640.000 eu voor de penningmeester en een goed gevoel er aan over houden. Ik klaag ook niet over het resultaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Goede zege mannen. Onvoorstelbaar dat dit KKD niveau in de Europa League zit overigens. Echt te bizar voor woorden. Maar je moet de tegenstanders verslaan die je tegenkomt, en dat doet PSV fortuinlijk op dit moment.
Jammer ja dat we in een week tijd niet getransformeerd zijn van een ploeg die kansloos verliest van Cambuur naar het Barça van 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het resultaat is dikke, dikke prima, maar ik heb weer niet het gevoel dat we qua spel een stap gezet hebben.
Toch wel meerdere aanvallen gezien waarbij er over veel schijven de tegenstander ‘weg getikt’ werd hoor. Niet 90 minuten lang, maar toch wel veel. Ook twee doelpunten op die manier volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Makkelijk wat punten binnenhalen voor de rankings, 640.000 eu voor de penningmeester en een goed gevoel er aan over houden. Ik klaag ook niet over het resultaat.
Gaan we wat kritischer kijken dan kan ik bijna mijn riedel van vorige week één op één herhalen: je scoort wel vaak maar de goals komen vooral uit momenten, het is weer niet zo dat je die gasten gek tikt en daar gevaarlijk uit wordt. Juist tegen dit soort zwakke tegenstanders mag je dat toch wel verwachten maar dat is gewoon niet het spelletje dat PSV kan spelen blijkbaar. Je geeft ook weer een handvol kansen weg en als je na 5 minuten met 0-1 achter had gestaan had je niks mogen zeggen.
Het resultaat is dikke, dikke prima, maar ik heb weer niet het gevoel dat we qua spel een stap gezet hebben.
De 2,3,4 en 5 waren gewoon goed voetbal en daarnaast nog diverse goed uitgespeelde kansen gezien. Maar 1 counterachtige goal en eentje (3) waar een corner aan vooraf ging maar wel heel goed uitgespeeld. Alleen de eerste kwam echt uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:46 schreef Highraven het volgende:
[..]
Toch wel meerdere aanvallen gezien waarbij er over veel schijven de tegenstander ‘weg getikt’ werd hoor. Niet 90 minuten lang, maar toch wel veel. Ook twee doelpunten op die manier volgens mij.
Iets te veel getik, af en toe mocht er wel wat eerder geschoten worden wat mij betreft.
Tis niet dat hij gaatjes ziet die anderen niet zien, hij weet gewoon heel goed dat een geplaatste bal 9 van de 10 keer beter is dan snoeihard uithalen. Hij weet het niet alleen, maar hij kan het ook nog eens rustig uitvoeren. Dat is absoluut een kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, voor wat het waard is tegen deze tegenstander, Obispo/Ramalho stond prima. Die lange bal van Obispo is ook wel echt een wapen.
En ik blijf me verbazen over die ogenschijnlijk halve kracht schoten van Veerman die steeds in het doel verdwijnen. Fluwelen schot heeft die kerel. Die ziet gaatjes die anderen niet zien.
Idd je kan de opstelling niet eens meer belachelijk maken want dan scoort een of andere nobody weerquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:49 schreef tja77 het volgende:
Til (die er geen kut van kan) weer erg belangrijk.
Werkt wel hard, die missen we heel erg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
De blessure van Saibari levert ons vele inzichten op…
Lekker thuiswerken voor ‘m dan. Misschien is er nog wel wat kantoorwerk voor ‘m dan!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werkt wel hard, die missen we heel erg.
Hard werken met tot nu toe weinig rendementquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werkt wel hard, die missen we heel erg.
Exact, El Ghazi gewoon lekker laten staan. Voegt in een paar invalbeurten al zoveel meer toe dan Saibari.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hard werken met tot nu toe weinig rendement
Weinig mis mee, maar wat was Utrecht slecht hè. Man man man. Zit totaal geen idee achter.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit was toch wel één van de betere wedstrijden die ik in lange tijd gezien heb van PSV. Alleen de onkunde in de verdediging werpte wat smetjes op de wedstrijd, verder was het goed tot erg goed.
Mooie aanvallen, efficiënt met de kansen omgaan en ook gewoon mooie goals. Iets met één zwaluw en zo maar ik heb een verdomd vermakelijke middag gehad in het stadion.
Waren zeker slecht, maar dan moet je die 6 goals er wel nog in peuren. Genoeg wedstrijden gezien de laatste jaren waarin de tegenstander ook hoerenslecht was maar dat PSV er nauwelijks of zelfs niet van kon winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig mis mee, maar wat was Utrecht slecht hè. Man man man. Zit totaal geen idee achter.
Ajax heeft gewoon geluk dat ze nu wat slappere tegenstanders hebben. Verder helemaal met je eens, fijn om zo een keer te winnen. Graag deze lijn doortrekken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren zeker slecht, maar dan moet je die 6 goals er wel nog in peuren. Genoeg wedstrijden gezien de laatste jaren waarin de tegenstander ook hoerenslecht was maar dat PSV er nauwelijks of zelfs niet van kon winnen.
Dus ik vonnut wel lekker vandaag.
Enige smet op de dag is dat Ajax op dit moment Excelsior compleet af aan het drogen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |