Voor mij is het belangrijkste dat de Jong hier er voor kiest om de vragen zo te beantwoorden dat het voor PSV en de speler op dat moment het minst schadelijk is. Nou ja, er is natuurlijk altijd een betere optie. Hij had gewoon kunnen zeggen dat er speciale voorwaarden zijn afgesproken en dat hij die niet zonder toestemming van de speler openbaar kan maken. Maar dan weet je ook dat er een media shitstorm richting Simons gaat en dat is een ventje van 19. De Jong schaadt de club hier niet, prima.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik een beetje in de trant van "Ik was wel betrokken, maar had geen betrokkenheid". Uiteraard heeft Simons altijd het laatste woord. Als hij morgen besluit dat 'ie liever gaan tafeltennissen dan voetballen, dan is 'ie gevlogen.
Ik hoor de Jong zeggen dat PSG Simons niet voor een x-bedrag terug kan kopen, terwijl dat in het contract wel is afgesproken.
Er kunnen ook andere clubs voorbij komen, maar dan kun je een situatie krijgen dat PSG 'm ook terug kan kopen en dan weer door kan verkopen. Beetje 'n toestand zoals toen met Angelino.
Niet dat Simons momenteel iets te zoeken heeft bij PSV. Daar kan hij in het beste geval wat gaan banken, terwijl hij nu op een leeftijd is dat hij moet spelen. Eredivisie is dan prima voor 'n speler van zijn niveau.
Ik weet niet of er contact tussen PSV en PSG is geweest. Als Simons echt transfervrij was dan is dat niet nodig natuurlijk. Maar misschien was hij dat wel niet. Wat natuurlijk kan is dat PSV deze constructie heeft afgestemd omdat er andere kapers op de transfervrije kust waren en ze zo de eerste waren die met Simons in gesprek konden. Geen idee, hoe dan ook een prima constructie. Hij is een directe versterking en levert dus op zeker nog 10 miljoen op en mogelijk meer.quote:Ik denk dat PSV, PSG en Simons om tafel hebben gezeten of in elk geval allemaal met elkaar gesproken hebben. In eerste instantie ging het ook om huren. En dan is er uiteindelijk deze constructie uit gekomen.
spierblessure?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef tja77 het volgende:
Saibari mist het resterende deel van 2022, pas na het WK terug dus.
Ach ja. Jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef tja77 het volgende:
Saibari mist het resterende deel van 2022, pas na het WK terug dus.
Mis je niks aan…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Mis je niks aan, enige nadeel is dat er nu weer 2 poppetjes minder in de aanval zijn om uit te kiezen. Spoeling is wel heel erg dun momenteel met Gakpo, El Ghazi en Bakayoko
Edit: Oh, en Savio. Stel die maar op tegen Zurich.
misschien toch wat te vaak opgesteld, de medische staf bij PSV klopt ook weinig vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mis je niks aan…
Was gewoon met grote regelmaat basisspeler (uit pure armoede, ik weet het) maar je beseft dat alles wat ervoor in de plaats komt naar alle waarschijnlijkheid NOG slechter is.
Ja, we kunnen dezelfde discussie weer hebben, maar we gaan er toch niet uit komen. In mijn ogen mis je er niks aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mis je niks aan…
Was gewoon met grote regelmaat basisspeler (uit pure armoede, ik weet het) maar je beseft dat alles wat ervoor in de plaats komt naar alle waarschijnlijkheid NOG slechter is.
We missen er dus wel iets aan als je naar de overige alternatieven kijkt. In hoeverre die er nog zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, we kunnen dezelfde discussie weer hebben, maar we gaan er toch niet uit komen. In mijn ogen mis je er niks aan.
Niet per se, want ik denk dat El Ghazi beter is bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We missen er dus wel iets aan als je naar de overige alternatieven kijkt. In hoeverre die er nog zijn.
Dat weet ie dan bijzonder goed te verbergen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se, want ik denk dat El Ghazi beter is bijvoorbeeld.
Kan je nagaan hoe matig Saibari is. In mijn ogen natuurlijk, en daar zullen zeker mensen het mee oneens zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet ie dan bijzonder goed te verbergen.
Alleen die actie om de fruitschaal op rechts laat al zien dat er veel voetbal en veel voetbalintelligentie in zit. Wat hij goed doet is dat hij af en toe uitstelt. In een team met spelers die nagenoeg nooit uitstellen is dat wel een pre.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe matig Saibari is. In mijn ogen natuurlijk, en daar zullen zeker mensen het mee oneens zijn
Iedere blessure van een basisspeler is een gemis. Ook al is hij 2e of 3e keus. Hij staat daar met een reden (de rest is nog slechter) maakt dat Saibari een goede voetballer? Nee. Een gemis voor dit PSV? Jazeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe matig Saibari is. In mijn ogen natuurlijk, en daar zullen zeker mensen het mee oneens zijn
Deze ploeg speelde zelfs voorronde CLquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Goede zege mannen. Onvoorstelbaar dat dit KKD niveau in de Europa League zit overigens. Echt te bizar voor woorden. Maar je moet de tegenstanders verslaan die je tegenkomt, en dat doet PSV fortuinlijk op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |