quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zoquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe maak je ook alweer een hartje met je vingers??
We kunnen wel een keer samen gaan origamiënquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe maak je ook alweer een hartje met je vingers??
In ieder geval dat hij normaalgesproken regelmatig liegt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
als het begint met:
ik zeg je eerlijk,
dan is dat waarschijnlijk een leugen.
Ben je zo lenig?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer samen gaan origamiën
Is dat papiertjes vouwen of knippen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer samen gaan origamiën
Vouwenquote:
Gideon van Meijerenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Skileraar
Goochelaar
Vraag me af welke ze allemaal nog meer heeft gehad
Sletje van elke hoekquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Skileraar
Goochelaar
Piloot. Gym docent. Rijles instructeur. Badmeester.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Skileraar
Goochelaar
Piloot is wel begrijpelijkquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Piloot. Gym docent. Rijles instructeur. Badmeester.
Stay Weertquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sletje van elke hoek
Maar net niet sletterig genoeg dat we het meteen zagen
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Twee vingers in de lucht
Twee vingers in je kut
Marco B.God
Chinees all-in?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een ober heeft vroeger wel eens een zwaantje voor mij gevouwen.
Van de rekening?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een ober heeft vroeger wel eens een zwaantje voor mij gevouwen.
Ah nu valt je Bonaire post op de plaatsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Af en toe dat soort mensen van repliek dienen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah nu valt je Bonaire post op de plaats
Ik denk dat je claire kunt onderscheiden door haar herpeslipquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Tweelingzusje kan ook wel handig zijn bij de illusionist
Stiekem reizende Gerrit zijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Af en toe dat soort mensen van repliek dienen.
Ja, er zijn echt beroemde trucs met tweelingen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Tweelingzusje kan ook wel handig zijn bij de illusionist
Bij Snap weet je idd voldoendequote:
Idd @Coco @Rickocumquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beter te vroeg, dan helemaal niet komen
Okquote:
Heb jij ook een Disney abonnement?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik overweeg nu wel weer een Switch te kopen door dat Kirby-spel.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een Disney abonnement?
Ze is wel lief, we heten haar welkomquote:
Ze scouten daar teveelquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
is het Limburg week, nu nog iemand uit kerkrade en ik snap er echt niks meer van.
oh ja
VLAAAIEN
Want de wereld is al zo hardquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel lief, we heten haar welkom
Dit meende ik ook te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
Nikita is onder haar tattoos en rare muts een best leuke verschijning.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Op die roos heeft de tattoomeneer z'n best ook niet gedaan.
Je bedoeld die zwarte vlek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Op die roos heeft de tattoomeneer z'n best ook niet gedaan.
Ik zoom wederom inquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
Nikita is onder haar tattoos en rare muts een best leuke verschijning.
Stukje bi maar is niet een warm bad in de familie dus dan maar héquote:
Godverdomme. Ik lees dit terwijl ik het hem _hoor_ doen en nu heb ik er last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Dat van toonhoogte veranderen bij het laatste woord van een zin is zeer storend als je het eenmaal hoort. Victor Mits heeft dat ook. Ik kan daar nietmeer naar luisteren.
Dit denk ik ookquote:
In Limburg is bi zijn niet geaccepteerdquote:
Idd ga lekker in land van ooit werken met je kut-taaltje.quote:
Dit klinkt leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje vertraagd, dierendagfeestje van mijn kat liep uit.
Mijn ouders zijn gescheiden. Aaargh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik lees dit terwijl ik het hem _hoor_ doen en nu heb ik er last van.
Taalgebruikquote:
Ik kan mijn lach altijd met moeite onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Ik sterf echt duizend doden als ik met iemand met zo’n accent moet praten
Mensen missen ietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
toch wel vaak van die trans typetjes zonder vader moeder opgegroeid.
Ze vinden het volgens mij vaak opwindend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me lastig daten als je steeds het idee hebt dat je in de spiegel kijkt...
Que?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze vinden het volgens mij vaak opwindend.
Bij de Haais vinden ze het vaak toch ook zo een soort van broertje.quote:
Af laten drijven, missen we niks aanquote:
Het equivalent van vroeg kaalquote:
Krijgen jouw hond en kat geen ruzie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net een hondenmand gekocht, komt wel erg dichtbij.
Dat heeft een man niet zelf in de hand, maar deze vrouw kan zich wel wat jonger maken.quote:
Was al besproken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ze zou ook 60 kunnen zijn zo te zien. Ze is vast heel aardig.
Geen idee nog, ga morgen de hond pas ophalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
Krijgen jouw hond en kat geen ruzie?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat heeft een man niet zelf in de hand, maar deze vrouw kan zich wel wat jonger maken.
Iedereen droogt daar van op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk passen deze wel
Maar ze droogt op van het accent
Dit is voor geen Nederlander aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk passen deze wel
Maar ze droogt op van het accent
Ja oké met zoiets kan je nog wel wat trachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gerard en Wesley wisten het wel te fixen
Bijna Zeelandquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft deze man een tia aan tafel gekregen?
Frans nog een grotere afknapperquote:
De cliché man met liefdesverdrietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef DKUp het volgende:
De liefde van je leven is weg en dan ga je lekker op tv daten.
Het stukje waar hij dat toetsenbord onderschijt hebben ze maar weggelaten.quote:
Steenkoudquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De cliché man met liefdesverdriet
En door
Ditquote:
Bad wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:50 schreef RipCity het volgende:
DIe heb ik echt nog nooit gehoord.
First Dates is laatste 2 weken echt van het padje.
Er zal wel een reden zijn waarom die nooit meer bij familie komt.quote:
Biseksueel blijkt autoseksueelquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik was even iets doen, heb ik wat gemist? Behalve dat die gozer nog creeper is geworden ineens?
Plaatsvervangend awkwardquote:
quote:
Mannen en frauen neukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Biseksueel betekent gewoon neuken zonder condoom
Oké Henkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |