SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@knijn1985, kom er maar in!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Deze week in Baselquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef danusz1986 het volgende:
Wat is het volgende toernooi. Was de vorige ook vergeten.
Had er tot nu toe nog niet aan gedacht inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:Bruce117, denk je aan je pick?
niet veel verschil met de laatste die gepost is denk ik. Ik ga vandaag nog wel even een update maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
1. Khachanov
Stand al bekend? Dan weet ik of ik nog gas moet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha thanks, ik baalde al dat ik m'n eerste finals misliep op 5 punten. Ik ga m'n best doen!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:42 schreef APK het volgende:
Tradities zijn niet voor niets tradities, dus ik zou zeggen: Hup @:doornbossie!
Vanaf de US Open al niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal geen PM gehad deze week
Ja dacht al dat het zoiets wasquote:Op maandag 7 november 2022 08:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vanaf de US Open al niet meerIk gebruik telkens het lijstje van de vorige PM, maar omdat jij de PM voor de US Open hebt verstuurd stond je daar zelf niet in!
klopt even opnieuw.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef franklop het volgende:
Dat is een andere eindstand dan die Intel verwachtte
Jezelf quoten is zo 2008, maar goed. De nood is hoog!quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noodgeval: ik zit zelf in de finale, dus kan de voorspellings-PM's niet ontvangen
Wie wil dit op korte termijn (=morgen) overnemen? Gaat alleen om PM's verzamelen en in het topic posten als alles binnen is, de rest verzorg ik...
Wie meldt zich??
Zie DMquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zo 2008, maar goed. De nood is hoog!
Nu welquote:Op zondag 13 november 2022 07:49 schreef franklop het volgende:
7/8 binnen, alleen @:bruce117 nog niet
Excuses. Te laat voor Nadal, de rest wel ingevuld.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef franklop het volgende:
Van @:Cavalier nog niks ontvangen helaas. De rest wel.
Die moest je al voor de halve finale insturenquote:Op zondag 20 november 2022 08:00 schreef Cavalier het volgende:
Haha, mooi dit.
Is er ook een reguliere schiftingsvraag in de finale?
Vergeet je pick niet!!quote:Op zondag 20 november 2022 08:00 schreef Cavalier het volgende:
Haha, mooi dit.
Is er ook een reguliere schiftingsvraag in de finale?
Wat hij zegt!quote:Op zondag 20 november 2022 23:21 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd BVO!
En bedankt weer voor de organisatie, PMs en standen
Inderdaad, ook een shoutout naar @knijn1985 voor een jaar vol standen en @franklop voor een week vol PM’s!quote:Op zondag 20 november 2022 23:21 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd BVO!
En bedankt weer voor de organisatie, PMs en standen
Dit zijn als het goed is alle deelnemers die sinds 2008 meegedaan hebbenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:wimderon gooit z’n hele adresboek in de strijd!
Wow, respect.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zijn als het goed is alle deelnemers die sinds 2008 meegedaan hebben
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 24 november 2022 16:12 schreef wimderon het volgende:
@:Pannenkoek3000
@:Tim86
@:Anonymousz
@:mickael79
@:TiTu
@:DaveDave09
@:Timmeehh
@:groenen
@:borisz
@:DETELEVISIEKIJKER
@:Gribble
@:Salamando
@:Foppinho
@:Hewittkid
@:Afhaalchinees
@:JimMH
@:TennispeRFect
@:luckass
@:Spetie
@:PurePoisonPerfume
@:Intel zou graag zien dat jullie volgend jaar weer meedoen!
Jij voelt de vibe, goed manquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wow wat een design!!! Dit is geill!!!!!!! Lekker retro genot.
Treurig ja want het is echt goed gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij voelt de vibe, goed man![]()
Mijn post krijgt meer likes (2), maar ik zie liever reacties. Dan komt het topic vaker omhoog in de active topics. Zouden we het redden om voor de Australian Open nog een topic vol te krijgen?
Sorry ik heb het beetje druk met ander spel dit jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben besloten dat jij dat dit jaar gaat doen
Wat krijgen we nu, welk spel kan er nou beter/belangrijker zijn?!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:59 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Sorry ik heb het beetje druk met ander spel dit jaar
FPCLquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu, welk spel kan er nou beter/belangrijker zijn?!
Oh, dat is de verkeerde sport. Wel een heel actieve reeks, aan het aantal topics te zien!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:59 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
WLR / FOK! Premier Cycling League 2023 #7 Bibberend naar ronde 3
Ik zet je op de PM-lijst!quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Kijken of ik het het hele seizoen vol ga houden
Ik ga weer proberen een heel seizoen mee te doen. Laatste jaren steeds gestart maar door onvoldoende tijd/interesse toch weer gestopt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij voelt de vibe, goed man![]()
Mijn post krijgt meer likes (2), maar ik zie liever reacties. Dan komt het topic vaker omhoog in de active topics. Zouden we het redden om voor de Australian Open nog een topic vol te krijgen?
Dat was jij natuurlijk, in 2012! En in 2017 nog een keer, met die frequentie had ik vorig jaar hooggespannen verwachtingen...quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Ik ga weer proberen een heel seizoen mee te doen. Laatste jaren steeds gestart maar door onvoldoende tijd/interesse toch weer gestopt.
Eerst maar eens zien hoe de Australian Open gaat.
Wie was ook alweer de eerste die dit toernooi helemaal uitgespeeld heeft?
Dat niet doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Kijken of ik het het hele seizoen vol ga houden
Je staat nu op de lijst!quote:Op zondag 15 januari 2023 09:04 schreef TheVulture het volgende:
Geen pm gekregen, maar ik doe weer mee
Paar uur eerder volgende keerquote:
Jinxerquote:Op maandag 16 januari 2023 10:30 schreef franklop het volgende:
De Musetti's hebben een potentieel probleem.
Gigantisch zelfs.
En 2-2 in sets!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |