Geloof nooit FB, maar ze heeft tegen Esther gezegd dat ze het liever niet wordt..quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
even tussendoor... Janet wil geen manager meer worden? Las ik op fb
Liever niet nee, nu hopen dat ze toch de meeste stemmen krijgtquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
Liever niet , had ze gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
En je mag hier schijnbaar niet pro Jeffrey te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat hij bedoelt
dat moment op de badkamer voor centraal
was ik ook zwaar pissed over geworden
mensen op zo een manier willen benaderen hou ik totaal niet van
uiquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever niet nee, nu hopen dat ze toch de meeste stemmen krijgt
laat ik nu net erg eigenwijs zijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je mag hier schijnbaar niet pro Jeffrey te zijn.
Ze luisteren wel.quote:
Ben ik niet bang voorquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltjequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... Babette die over roddel en achterklap begint...
Mooi hequote:
Over de filmpjes van DGK en streamverslagen jatten.quote:
als ik er achter komquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de filmpjes van DGK en streamverslagen jatten.
Jeff is af na zijn rant tegen de managerquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is soms ok, soms ook niet .. zoals heel veel daar.
Precies. Ik vind Jeff wel prima, hij echt momenten dat ik hem te agressief en negatief vond maar wat ik prettig van hem vind. Hij accepteert zijn maatje Kim D als zij iemand leuk vind, die hij niet leuk vind. Wanda en Marciano accepteren niet als iemand in hun 'kamp' iemand leuk vinden die zij niet leuk vinden dat vind ik persoonlijk te ver gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is soms ok, soms ook niet .. zoals heel veel daar.
Woow doen ze dat?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de filmpjes van DGK en streamverslagen jatten.
Van mij mag iedereen zelf weten waar hij/zij fan van is etcquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sluit ik mij bij aanquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen zelf weten waar hij/zij fan van is etc
De groep die ik bedoelde laat het wel nu.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik er achter kom
wie dat doet![]()
![]()
Hij heeft een archief volquote:
Deden ze,klakkeloos alles overnemen.quote:
wat erg!quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze,klakkeloos alles overnemen.
Ik kan wel alles terugvinden als het moet.quote:
Bij alles.. "dan nomineren ze me maar"quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:50 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey zegt net iets teveel “mij boeit het niet”
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
wooow dat is veelquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel alles terugvinden als het moet.
Heb 1500+ tegeltjes.
jij mag niet nominerenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Bij alles.. "dan nomineren ze me maar"
Is goed hoor
theaterlesquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat zijn ze aan het doen op stream1?
Ha ho hiquote:
Die lui in de loods horen dat ook. Zie ik snel vertrekken. Zet zichzelf buiten de groep en is tegelijk te aanwezig.quote:
team jeffquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Die lui in de loods horen dat ook. Zie ik snel vertrekken. Zet zichzelf buiten de groep en is tegelijk te aanwezig.
Daar kan je badkamer mee betegelen.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel alles terugvinden als het moet.
Heb 1500+ tegeltjes.
#teamjeffreyquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
omg ik vind dit serieus een goed idee hahaha. Weet niet of FreshFruit dat ook vind hahahahquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij een alternatieve OP maken, met 'fotogeniekere' foto's
Iemand anders vertellen dat hij je niet aan mag kijkenquote:
Ik vind het maar een naar ventje al hoop ik niet dat hij weg gaat. Hij zorgt wel voor wat reuring.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Bij alles.. "dan nomineren ze me maar"
Is goed hoor
precies want hij is echt zo boos, ik heb dat echt even gemist.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff zegt steeds dat ie klaar is met het liegen van Martin, maar weten we ook wát Martin gelogen heeft ?
Zie het als een vermoeiende verhaallijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff zegt steeds dat ie klaar is met het liegen van Martin, maar weten we ook wát Martin gelogen heeft ?
Even overleg gedaan.@Soulraven gaat er eentje maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij een alternatieve OP maken, met 'fotogeniekere' foto's
Ik kijk wel naar stream 1quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:59 schreef claire3500 het volgende:
Babette en Jeffery dat gesprek is echt raar
Vond hem in begin wel ok.. hij krijgt nu teveel attitudequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Harry het volgende:
Jeffrey is een nare manipulatieve man! Eng gewoon.
Echt hoor knettergek.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef claire3500 het volgende:
Martin wil een rechtszaak starten tegen Jeffery????
Heeft Martin gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef claire3500 het volgende:
Hoeft niet weg maar inderdaad, naar mannetje. Zit verder ook alleen maar te zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het maar een naar ventje al hoop ik niet dat hij weg gaat. Hij zorgt wel voor wat reuring.
Willem Engel vibes.quote:
ja... en dan vinden mensen Jeff raar...quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef claire3500 het volgende:
Martin is een tikkeltje raarderquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja... en dan vinden mensen Jeff raar...
Ja vind dat ook echt te bizar. Alleen omdat ie zei: dat nederland hem niet wil aannemen m bt werk of iets. Pfffquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja... en dan vinden mensen Jeff raar...
Hij heeft een buik om mee te knuffelenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Alleen of met een vrouw whooeeee
Ging hij niet doen, maar zei als dat buiten had plaatst gehad en iemand zij dat tegen hem dat hij dat voor de rechter kan brengen als smaad.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef claire3500 het volgende:
Aaah oke uhm nou dan is het alsnog geen smaad. Ja als hij het op internet plaatst maar niet als ie het even roept.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ging hij niet doen, maar zei als dat buiten had plaatst gehad en iemand zij dat tegen hem dat hij dat voor de rechter kan brengen als smaad.
Jij miste haar he :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef itsme46 het volgende:
Gloeiendegloeiende...weer bij die ratel Wanda.
Ja , erg he. Maar ze zijn weer terug.quote:
hahahhahahahaha is niet erg hoor. Ja hij heeft ook door maar nee, Wanda zal zeker niet lachenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ja , erg he. Maar ze zijn weer terug.
Martin deed net even zijn best:"Joh, lach eens", maar zij gaat door en door.
Je UI.quote:
Iemand bij de regie haalt ff koffiequote:
ze moeten taart eten bij de koffiequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand bij de regie haalt ff koffie
Ik vind dat ze tenminste moeten aanbieden of wij ook willen :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand bij de regie haalt ff koffie
dat denk ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
Jeff probeert Babette eruit te werken. Dit is precies wat ie zei wat ie zou doen. Een genadeklap geven. Komt niet goed hoor tussen Jeff en Babet. Jeff speelt een spel en wil dit soort mensen eruit spelen
Denk ook dat niet goed komt tussen twee. Ik dacht dat Jeff dacht: die gaat vanzelf wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
Jeff probeert Babette eruit te werken. Dit is precies wat ie zei wat ie zou doen. Een genadeklap geven. Komt niet goed hoor tussen Jeff en Babet. Jeff speelt een spel en wil dit soort mensen eruit spelen
Soul maakt citroencheesecake.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze tenminste moeten aanbieden of wij ook willen :p
Ja ik weet wel dat zij hem echt heeft gekwetst want dat heeft ie ook toegegeven bij Kim D. Hij had namelijk nooit van haar verwacht dat zij zo erg de rug naar hem zou keren omdat ze eerst wel echt goed waren samen dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:11 schreef Seattle het volgende:
Inpraten op haar gevoel dat ze maar beter kan gaan, niet gelukkig is, wat doe je hier dan nog? Etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |