Hij heeft een buik om mee te knuffelenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Alleen of met een vrouw whooeeee
Ging hij niet doen, maar zei als dat buiten had plaatst gehad en iemand zij dat tegen hem dat hij dat voor de rechter kan brengen als smaad.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef claire3500 het volgende:
Martin wil een rechtszaak starten tegen Jeffery????
Aaah oke uhm nou dan is het alsnog geen smaad. Ja als hij het op internet plaatst maar niet als ie het even roept.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ging hij niet doen, maar zei als dat buiten had plaatst gehad en iemand zij dat tegen hem dat hij dat voor de rechter kan brengen als smaad.
Jij miste haar he :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef itsme46 het volgende:
Gloeiendegloeiende...weer bij die ratel Wanda.
Ja , erg he. Maar ze zijn weer terug.quote:
hahahhahahahaha is niet erg hoor. Ja hij heeft ook door maar nee, Wanda zal zeker niet lachenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ja , erg he. Maar ze zijn weer terug.
Martin deed net even zijn best:"Joh, lach eens", maar zij gaat door en door.
Je UI.quote:
ze moeten taart eten bij de koffiequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand bij de regie haalt ff koffie
Ik vind dat ze tenminste moeten aanbieden of wij ook willen :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand bij de regie haalt ff koffie
dat denk ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
Jeff probeert Babette eruit te werken. Dit is precies wat ie zei wat ie zou doen. Een genadeklap geven. Komt niet goed hoor tussen Jeff en Babet. Jeff speelt een spel en wil dit soort mensen eruit spelen
Denk ook dat niet goed komt tussen twee. Ik dacht dat Jeff dacht: die gaat vanzelf wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
Jeff probeert Babette eruit te werken. Dit is precies wat ie zei wat ie zou doen. Een genadeklap geven. Komt niet goed hoor tussen Jeff en Babet. Jeff speelt een spel en wil dit soort mensen eruit spelen
Soul maakt citroencheesecake.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze tenminste moeten aanbieden of wij ook willen :p
Ja ik weet wel dat zij hem echt heeft gekwetst want dat heeft ie ook toegegeven bij Kim D. Hij had namelijk nooit van haar verwacht dat zij zo erg de rug naar hem zou keren omdat ze eerst wel echt goed waren samen dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:11 schreef Seattle het volgende:
Inpraten op haar gevoel dat ze maar beter kan gaan, niet gelukkig is, wat doe je hier dan nog? Etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |