Isaac is wel een beetje een gluiperd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
Waarom is Isaac bij elk gesprek elke keer?
Mediatorquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
Waarom is Isaac bij elk gesprek elke keer?
Ze heeft eindeloos over hem gesproken. Jeff heeft minder over haar gesprokenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
babette wil ook niet achter iemands rug om![]()
![]()
Ja echt he. Vind hem echt twee gezichten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac is wel een beetje een gluiperd.
heel weinig over Babettequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze heeft eindeloos over hem gesproken. Jeff heeft minder over haar gesproken
veel over het gesprek met Martinquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja toch?? Volgens mij serieus echt 1x wat ik gehoord heb.
Ja precies dat wel. Hij heeft meer over martin gehad dan over haar. Maar ja zal allemaal wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel over het gesprek met Martin
niet over Babette
Ja vond dat ook erg overdrevenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey klap voor zichzelf.....
Man, wat heb ik daar toch een hekel aan !!!!!
Eens!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat benauwde gevoel dat Jeff probeert te doen alsof hij kreeg, ook wel een beetje overdreven.
Als niemand anders het doet,moet jezelf maar veren in je reet stekenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey klap voor zichzelf.....
Man, wat heb ik daar toch een hekel aan !!!!!
ik begrijp wel wat hij bedoeltquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat benauwde gevoel dat Jeff probeert te doen alsof hij kreeg, ook wel een beetje overdreven.
op FB zijn ze gekquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
even tussendoor... Janet wil geen manager meer worden? Las ik op fb
Eenschquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat hij bedoelt
dat moment op de badkamer voor centraal
was ik ook zwaar pissed over geworden
mensen op zo een manier willen benaderen hou ik totaal niet van
Ja klopt dat wil ze liever toch niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
even tussendoor... Janet wil geen manager meer worden? Las ik op fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |