abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 14:01:01 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206189096
Wouter is een echt Hollandse naam
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206189102
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wouter is een echt Hollandse naam
Overblijfsel van de slavenhouder.
pi_206189105
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 03:15 schreef Enchanter het volgende:
door sec
Bizar dat security die gast niet bij de kladden heeft gegrepen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 14:07:38 #104
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206189200
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:02 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Bizar dat security die gast niet bij de kladden heeft gegrepen.
Ze heeft nog geluk dat het geen BOA's van de NS waren, dan zou zij naar de grond zijn gewerkt en nog een aangifte aan haar broek krijgen ook,
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  maandag 3 oktober 2022 @ 14:19:15 #106
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206189242
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:17 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Voetbal is geen sport.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206189291
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Laten we Rai Vloet niet vergeten, die een 4-jarige doodreed en wordt verdacht van roekeloos rijden onder invloed. En recentelijk is-ie in Rusland gaan voetballen. :')
Was twijfelgevalletje, dit zijn spelers die echt niet meer aan de bak zijn gekomen, of in ieder geval niet meer op niveau. Rai Vloet zie ik nog wel terugkeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206189293
Heeft Jan de voorzitter al gereageerd?

  maandag 3 oktober 2022 @ 14:26:09 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206189294
Tjah, een meer dan prima leven met toekomst weggegooid omdat je egotje gekrengt werd en totaal door het lind ging op een 20 jarige dame die even niet van je avances gediend was.

Zit je dan. In je celletje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206189303
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft Jan de voorzitter al gereageerd?

[ afbeelding ]
Ik moet gelijk aan André van Duin denken :')
pi_206189305
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:07 schreef NoXia het volgende:

[..]
bron?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206189329
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft Jan de voorzitter al gereageerd?

[ afbeelding ]
Die lijkt wel wat op Han Pekel tegenwoordig.
  maandag 3 oktober 2022 @ 14:31:00 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206189334
Amsterdamse club

Gestopt met lezen
  maandag 3 oktober 2022 @ 14:35:35 #114
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_206189370
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:55 schreef leolinedance het volgende:
Dit zal altijd aan de carriëre van Tayrell Wouter blijven kleven. Als hij al het talent zou hebben zullen Eredivisie clubs hier niet mee geassocieerd willen worden. Misschien kan hij nog naar het buitenland, maar dat is ook niet zo makkelijk als je net een paar maanden prof bij FC Volendam bent.
Is hij al veroordeeld dan? En dan door een rechter, niet het volkstribunaal fok!.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206189428
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:26 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, een meer dan prima leven met toekomst weggegooid omdat je egotje gekrengt werd en totaal door het lind ging op een 20 jarige dame die even niet van je avances gediend was.

Zit je dan. In je celletje.
Zijn maat was de aanrander. Hij kwam zijn maat even helpen met klappen uitdelen toen de vrouw durfde de aanranding te beeindigen.
pi_206189464
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:26 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, een meer dan prima leven met toekomst weggegooid omdat je egotje gekrengt werd en totaal door het lind ging op een 20 jarige dame die even niet van je avances gediend was.

Zit je dan. In je celletje.
En maar klagen dat negers geen kansen krijgen, discriminasie bla bla :')
  maandag 3 oktober 2022 @ 15:01:14 #117
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206189580
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:31 schreef xzaz het volgende:
Amsterdamse club

Gestopt met lezen
Inderdaad. De correcte benaming is Amsterdamse dancing.
pi_206190111
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Was twijfelgevalletje, dit zijn spelers die echt niet meer aan de bak zijn gekomen, of in ieder geval niet meer op niveau. Rai Vloet zie ik nog wel terugkeren.
Ja? Z'n club steunde hem eerst, tot bleek dat hij had gelogen over het onder invloed zijn en te hard rijden. Dat hij nu in Rusland zit lijkt me zijn carrière ook geen goed doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206190119
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja? Z'n club steunde hem eerst, tot bleek dat hij had gelogen over het onder invloed zijn en te hard rijden. Dat hij nu in Rusland zit lijkt me zijn carrière ook geen goed doen.
Hij zal daar wel lekker verdienen.

Maar inderdaad. Vloet deed het prima bij Heracles. Dan kun je normaal wel een stapje maken richting de subtop in Nederland. Dan ga je normaal gesproken niet naar Kazachstan (waar hij aanvankelijk terecht kwam).
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:12:10 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206190538
Zowel met je dronken kop een kind doodrijden terwijl je vliegtuigje speelt als een vrouw die je avances weigert neerhoeken tot ze ongelukkig is samen met een tweede man zegt iets over je kutkarakter. Het is mij een raadsel waarom voetbalclubs het ene nooit meer op de rol zouden willen en het andere wel. Soms snappen clubs dit. Twente knikkerde Lukoki eruit, bijvoorbeeld.

Aan de andere kant:

-NEC hoefde Snoyl niet meer terug te zien maar hij kon daarna bij RKC en NAC terecht, no problemo,
-Lucas Bijker kon met open armen bij SC Heerenveen terecht
-Jan Kromkamp voetbalde nog even lekker door bij PSV en daarna Go Ahead, werd ook niet veroordeeld omdat hij zelf klappen ving van twee mannen die zijn vriendin beschermden voor hem (uiteraard door hemzelf ontkend want mannen met losse handjes nemen nooit de verantwoordelijkheid)
-De drie talentjes van Ajax die een agente mishandelden konden daarna ook gewoon terecht bij ADO, Emmen, Volendam (hee!), PEC, Almere, Oss
-Jerome Boateng kreeg gewoon een contract in Lyon

En dan heb ik het niet eens over de Engelse chav-beerputten...
pi_206190639
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:38 schreef aloa het volgende:
Deze vrouw heeft een trauma voor haar leven ;(
De bestuurders maken het de vrouwenhaters ook veel te gemakkelijk. Staan namelijk toe dat vrouwen geïsoleerd worden, zodat zij alleen naar of langs een groepje vrouwenhaters moeten. En dit terwijl we al in 2022 leven en men dus al maatregelen ter voorkoming had kunnen nemen. Triest.
  maandag 3 oktober 2022 @ 18:24:26 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206191152
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:12 schreef Qarrad het volgende:
Zowel met je dronken kop een kind doodrijden terwijl je vliegtuigje speelt als een vrouw die je avances weigert neerhoeken tot ze ongelukkig is samen met een tweede man zegt iets over je kutkarakter. Het is mij een raadsel waarom voetbalclubs het ene nooit meer op de rol zouden willen en het andere wel. Soms snappen clubs dit. Twente knikkerde Lukoki eruit, bijvoorbeeld.

Aan de andere kant:

-NEC hoefde Snoyl niet meer terug te zien maar hij kon daarna bij RKC en NAC terecht, no problemo,
-Lucas Bijker kon met open armen bij SC Heerenveen terecht
-Jan Kromkamp voetbalde nog even lekker door bij PSV en daarna Go Ahead, werd ook niet veroordeeld omdat hij zelf klappen ving van twee mannen die zijn vriendin beschermden voor hem (uiteraard door hemzelf ontkend want mannen met losse handjes nemen nooit de verantwoordelijkheid)
-De drie talentjes van Ajax die een agente mishandelden konden daarna ook gewoon terecht bij ADO, Emmen, Volendam (hee!), PEC, Almere, Oss
-Jerome Boateng kreeg gewoon een contract in Lyon

En dan heb ik het niet eens over de Engelse chav-beerputten...
Ik heb het idee dat deze mishandeling nog wel een paar graadjes erger is dan die jij aanhaalt. Als hij het echt is speelt hij hopelijk geen wedstrijd betaald voetbal meer.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 3 oktober 2022 @ 18:26:15 #123
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206191173
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze mishandeling nog wel een paar graadjes erger is dan die jij aanhaalt. Als hij het echt is speelt hij hopelijk geen wedstrijd betaald voetbal meer.
Ik mag het hopen ja, maar ik denk dat hij of na een paar jaar weer opduikt bij een laagvlieger of in Oost-Europa of zo.
pi_206193175
Hij werd eerst op basis van beelden geschat op 25 tot 27 jaar, maar blijkt pas op die dag 20 geworden te zijn
Men zat er bij de politie er wel behoorlijk naast met de juiste leeftijd.
pi_206193261
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:14 schreef BatWayne het volgende:
Godver de godver, waarom moeten mijn vooroordelen altijd weer bevestigd worden.
Ik vind dat ook erg. Zou het zo graag anders zien. Want dit werkt natuurlijk weer verdere radicalisering in de hand van de PVV/FvD volgers. :{
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206193322
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:02 schreef mschol het volgende:
en waarom zijn die mannen niet tegrn de grond gewerkt door de beveiliging en vastgehouden tot er politie was?
Dat doen ze niet altijd. Een jaar of acht geleden hadden ik en drie vrienden ook eens ruzie met een groep van acht tot tien personen in een club/café. Zij waren de aanstichters. Werd uiteindelijk vechten, mijn bril was stuk geslagen en m'n hele oog lag open, overal bloed, gelukkig niet schade aan m'n oog zelf. Enfin. De beveiligers... Die stonden er bij en keken er naar. Totaal geen hulp of wat dan ook. Uiteindelijk soort van gevlucht, hier en daar wat schade, maar gelukkig geen extreme dingen.

Maarja, je hebt ze er bij die het geen flikker interesseert. In dit voorbeeld nog wel veel erger natuurlijk omdat het een vrouw was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206193338
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat doen ze niet altijd. Een jaar of acht geleden hadden ik en drie vrienden ook eens ruzie met een groep van acht tot tien personen in een club/café. Zij waren de aanstichters. Werd uiteindelijk vechten, mijn bril was stuk geslagen en m'n hele oog lag open, overal bloed, gelukkig niet schade aan m'n oog zelf. Enfin. De beveiligers... Die stonden er bij en keken er naar. Totaal geen hulp of wat dan ook. Uiteindelijk soort van gevlucht, hier en daar wat schade, maar gelukkig geen extreme dingen.

Maarja, je hebt ze er bij die het geen flikker interesseert. In dit voorbeeld nog wel veel erger natuurlijk omdat het een vrouw was.
Zijn ze dan gewoon niet medeplichtig aan het hele gebeuren?
pi_206193387
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zijn ze dan gewoon niet medeplichtig aan het hele gebeuren?
Geen idee eigenlijk, geen aangifte gedaan. Wel mooie battle scar bij m'n oog nu. Maar het zou me niet verbazen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206193427
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.

Van mij mag dit ook wel consequenties hebben voor die Amsterdamse tent.
pi_206193485
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.

Van mij mag dit ook wel consequenties hebben voor die Amsterdamse tent.
Dat kan ook gewoon vanuit de publieke sector. Daar hoeft het OM niks mee te doen.
pi_206193513
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.

Van mij mag dit ook wel consequenties hebben voor die Amsterdamse tent.
Denk dat ze daar ook al blij zijn als ze de avond doorkomen zonder dat de hele tent af wordt gebroken.
pi_206193825
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.

Van mij mag dit ook wel consequenties hebben voor die Amsterdamse tent.
Halsema is er normaal als de kippen bij om dit soort tenten te sluiten voor veel minder.

Aan de andere kant, als je deze tent sluit verplaatst het gespuis zich naar andere tenten. Laat ze maar lekker elkaar opzoeken in club Air.
pi_206194031
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:08 schreef Noek het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de mannen die hier de vrouw verantwoordelijk voor gaan houden want biologisch gezien is de man een jager en helaas gaat dat niet altijd zonder bloed. De PietjesPuk van de samenleving.
Mooie stropop.

Zal ik hem omdraaien "het wachten is op de vrouwen die nu denken dat alle mannen incels zijn en het liefst een vrouw in elkaar stompen"
pi_206194612
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik vind dat ook erg. Zou het zo graag anders zien. Want dit werkt natuurlijk weer verdere radicalisering in de hand van de PVV/FvD volgers. :{
En ook zo fijn en hartverwarmend vind ik de compassie die je toont m.b.t. het slachtoffer.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_206195787
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:18 schreef quo_ het volgende:

[..]
En ook zo fijn en hartverwarmend vind ik de compassie die je toont m.b.t. het slachtoffer.
Bedoel je te zeggen dat ik het goedkeur? Wat een idioot iets, zeg. Als het me niets zou doen dan zou ik hier niet eens reageren.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, net als ieder ander normaal denkend mens. Raar dat ik dat specifiek moet uitspreken, want dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Of zie je me soms aan voor iemand die denkt dat "ze er vast wel om zal hebben gevraagd?"
Nee, hele rare gedachtegang van jou. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten blijkbaar.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206195972
Ze relaxde...
2.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')