Overblijfsel van de slavenhouder.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wouter is een echt Hollandse naam
Ze heeft nog geluk dat het geen BOA's van de NS waren, dan zou zij naar de grond zijn gewerkt en nog een aangifte aan haar broek krijgen ook,quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:02 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Bizar dat security die gast niet bij de kladden heeft gegrepen.
Was twijfelgevalletje, dit zijn spelers die echt niet meer aan de bak zijn gekomen, of in ieder geval niet meer op niveau. Rai Vloet zie ik nog wel terugkeren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laten we Rai Vloet niet vergeten, die een 4-jarige doodreed en wordt verdacht van roekeloos rijden onder invloed. En recentelijk is-ie in Rusland gaan voetballen.
Ik moet gelijk aan André van Duin denkenquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft Jan de voorzitter al gereageerd?
[ afbeelding ]
Die lijkt wel wat op Han Pekel tegenwoordig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft Jan de voorzitter al gereageerd?
[ afbeelding ]
Is hij al veroordeeld dan? En dan door een rechter, niet het volkstribunaal fok!.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:55 schreef leolinedance het volgende:
Dit zal altijd aan de carriëre van Tayrell Wouter blijven kleven. Als hij al het talent zou hebben zullen Eredivisie clubs hier niet mee geassocieerd willen worden. Misschien kan hij nog naar het buitenland, maar dat is ook niet zo makkelijk als je net een paar maanden prof bij FC Volendam bent.
Zijn maat was de aanrander. Hij kwam zijn maat even helpen met klappen uitdelen toen de vrouw durfde de aanranding te beeindigen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:26 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, een meer dan prima leven met toekomst weggegooid omdat je egotje gekrengt werd en totaal door het lind ging op een 20 jarige dame die even niet van je avances gediend was.
Zit je dan. In je celletje.
En maar klagen dat negers geen kansen krijgen, discriminasie bla blaquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:26 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, een meer dan prima leven met toekomst weggegooid omdat je egotje gekrengt werd en totaal door het lind ging op een 20 jarige dame die even niet van je avances gediend was.
Zit je dan. In je celletje.
Ja? Z'n club steunde hem eerst, tot bleek dat hij had gelogen over het onder invloed zijn en te hard rijden. Dat hij nu in Rusland zit lijkt me zijn carrière ook geen goed doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was twijfelgevalletje, dit zijn spelers die echt niet meer aan de bak zijn gekomen, of in ieder geval niet meer op niveau. Rai Vloet zie ik nog wel terugkeren.
Hij zal daar wel lekker verdienen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja? Z'n club steunde hem eerst, tot bleek dat hij had gelogen over het onder invloed zijn en te hard rijden. Dat hij nu in Rusland zit lijkt me zijn carrière ook geen goed doen.
De bestuurders maken het de vrouwenhaters ook veel te gemakkelijk. Staan namelijk toe dat vrouwen geïsoleerd worden, zodat zij alleen naar of langs een groepje vrouwenhaters moeten. En dit terwijl we al in 2022 leven en men dus al maatregelen ter voorkoming had kunnen nemen. Triest.quote:Op maandag 3 oktober 2022 09:38 schreef aloa het volgende:
Deze vrouw heeft een trauma voor haar leven
Ik heb het idee dat deze mishandeling nog wel een paar graadjes erger is dan die jij aanhaalt. Als hij het echt is speelt hij hopelijk geen wedstrijd betaald voetbal meer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:12 schreef Qarrad het volgende:
Zowel met je dronken kop een kind doodrijden terwijl je vliegtuigje speelt als een vrouw die je avances weigert neerhoeken tot ze ongelukkig is samen met een tweede man zegt iets over je kutkarakter. Het is mij een raadsel waarom voetbalclubs het ene nooit meer op de rol zouden willen en het andere wel. Soms snappen clubs dit. Twente knikkerde Lukoki eruit, bijvoorbeeld.
Aan de andere kant:
-NEC hoefde Snoyl niet meer terug te zien maar hij kon daarna bij RKC en NAC terecht, no problemo,
-Lucas Bijker kon met open armen bij SC Heerenveen terecht
-Jan Kromkamp voetbalde nog even lekker door bij PSV en daarna Go Ahead, werd ook niet veroordeeld omdat hij zelf klappen ving van twee mannen die zijn vriendin beschermden voor hem (uiteraard door hemzelf ontkend want mannen met losse handjes nemen nooit de verantwoordelijkheid)
-De drie talentjes van Ajax die een agente mishandelden konden daarna ook gewoon terecht bij ADO, Emmen, Volendam (hee!), PEC, Almere, Oss
-Jerome Boateng kreeg gewoon een contract in Lyon
En dan heb ik het niet eens over de Engelse chav-beerputten...
Ik mag het hopen ja, maar ik denk dat hij of na een paar jaar weer opduikt bij een laagvlieger of in Oost-Europa of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze mishandeling nog wel een paar graadjes erger is dan die jij aanhaalt. Als hij het echt is speelt hij hopelijk geen wedstrijd betaald voetbal meer.
Ik vind dat ook erg. Zou het zo graag anders zien. Want dit werkt natuurlijk weer verdere radicalisering in de hand van de PVV/FvD volgers.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:14 schreef BatWayne het volgende:
Godver de godver, waarom moeten mijn vooroordelen altijd weer bevestigd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |