Dat doen ze niet altijd. Een jaar of acht geleden hadden ik en drie vrienden ook eens ruzie met een groep van acht tot tien personen in een club/café. Zij waren de aanstichters. Werd uiteindelijk vechten, mijn bril was stuk geslagen en m'n hele oog lag open, overal bloed, gelukkig niet schade aan m'n oog zelf. Enfin. De beveiligers... Die stonden er bij en keken er naar. Totaal geen hulp of wat dan ook. Uiteindelijk soort van gevlucht, hier en daar wat schade, maar gelukkig geen extreme dingen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:02 schreef mschol het volgende:
en waarom zijn die mannen niet tegrn de grond gewerkt door de beveiliging en vastgehouden tot er politie was?
Zijn ze dan gewoon niet medeplichtig aan het hele gebeuren?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doen ze niet altijd. Een jaar of acht geleden hadden ik en drie vrienden ook eens ruzie met een groep van acht tot tien personen in een club/café. Zij waren de aanstichters. Werd uiteindelijk vechten, mijn bril was stuk geslagen en m'n hele oog lag open, overal bloed, gelukkig niet schade aan m'n oog zelf. Enfin. De beveiligers... Die stonden er bij en keken er naar. Totaal geen hulp of wat dan ook. Uiteindelijk soort van gevlucht, hier en daar wat schade, maar gelukkig geen extreme dingen.
Maarja, je hebt ze er bij die het geen flikker interesseert. In dit voorbeeld nog wel veel erger natuurlijk omdat het een vrouw was.
Geen idee eigenlijk, geen aangifte gedaan. Wel mooie battle scar bij m'n oog nu. Maar het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn ze dan gewoon niet medeplichtig aan het hele gebeuren?
Dat kan ook gewoon vanuit de publieke sector. Daar hoeft het OM niks mee te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.
Van mij mag dit ook wel consequenties hebben voor die Amsterdamse tent.
Denk dat ze daar ook al blij zijn als ze de avond doorkomen zonder dat de hele tent af wordt gebroken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het bizar. Als iemand een gebroken kaak geslagen is plus een tand eruit lijkt het me dat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging. En dan worden die gasten van die vrouw afgehaald en ze kunnen gewoon verder hun avond vervolgen alsof er niks gebeurd is.
Halsema is er normaal als de kippen bij om dit soort tenten te sluiten voor veel minder.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mooie stropop.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:08 schreef Noek het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de mannen die hier de vrouw verantwoordelijk voor gaan houden want biologisch gezien is de man een jager en helaas gaat dat niet altijd zonder bloed. De PietjesPuk van de samenleving.
En ook zo fijn en hartverwarmend vind ik de compassie die je toont m.b.t. het slachtoffer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook erg. Zou het zo graag anders zien. Want dit werkt natuurlijk weer verdere radicalisering in de hand van de PVV/FvD volgers.
Bedoel je te zeggen dat ik het goedkeur? Wat een idioot iets, zeg. Als het me niets zou doen dan zou ik hier niet eens reageren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
En ook zo fijn en hartverwarmend vind ik de compassie die je toont m.b.t. het slachtoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |