Als kind waarschijnlijk al zo vervelend als een kont kruimel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind Tarrell?!![]()
![]()
Verder om te kotsen.
En als ze dat zelf niet doen, dan zou de Nederlandse overheid afscheid moeten nemen van dit soort kansenparels.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kaak op 3 plaatsten gebroken, tand eruit... Ze zijn echt als beesten tekeer gegaanEn alleen maar omdat hun zielige egootjes gekrenkt zijn.
Sommige mensen moeten zichzelf gewoon weggooien.
Waarschijnlijk zijn ze hier gewoon geboren dus je kan er gewoon helemaal niks mee.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als ze dat zelf niet doen, dan zou de Nederlandse overheid afscheid moeten nemen van dit soort kansenparels.
Maar helaas...
Dubbele nationaliteit dan de Nederlandse nationaliteit intrekken en wegwezen. En als dat niet kan, dan ergens een mooi eiland zoeken om dit soort randdebielen op te dumpen. Daar kun je dan ook meteen de Mees Telkampjes van deze wereld kwijt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze hier gewoon geboren dus je kan er gewoon helemaal niks mee.
quote:
Tayrell gaat inderdaad uitzonderlijk snel over op grof geweld.quote:Het eerste dat opvalt is zijn enorme snelheid; Tayrell lijkt een extra versnelling te hebben ten opzichte van de meesten
Lijkt me gegarandeerd wel einde loopbaan dit.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
En die eikel heeft pas net zijn eerste profcontract https://fcvolendam.nl/nie(...)eerste-profcontract/
Hopelijk einde carriëre voor Tayrell Wouter![]()
![]()
Nu hopen dat die rechtse nog wordt gevonden:
[ afbeelding ]
Vast niet. Kan me geen voorbeeld voor de geest halen waar dit wel zo was.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me gegarandeerd wel einde loopbaan dit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Nee joh. Kluivert heeft er zelfs één doodgereden. Kijken waar die nu zit.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me gegarandeerd wel einde loopbaan dit.
Die heeft niet bewust iemand doodgereden. Tijdsgeest nu ook wel anders. Hij slaat gewoon een vrouw aan gort op de dansvloer. Daar tilt men zwaarder aan (denk ik) dan aan verkeersongelukken of ghetto struggles (zoals bij Promes).quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:14 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee joh. Kluivert heeft er zelfs één doodgereden. Kijken waar die nu zit.
Uh. Greenwood?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast niet. Kan me geen voorbeeld voor de geest halen waar dit wel zo was.
Kan er zo een stuk of 10 noemen hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast niet. Kan me geen voorbeeld voor de geest halen waar dit wel zo was.
Ze wachten de feiten af en formeren zich op basis daarvan een standpunt.quote:
Die zullen wel balen. Zijn eerste seizoen bij Jong Volendam was een doorslaand succes, aldus FC Volendam. Bedoeling was dat hij harder op de poort zou kloppen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wachten de feiten af en formeren zich op basis daarvan een standpunt.
Snap dat dat niet kan hier, maar op zich natuurlijk wel zo netjes.
Toch mooi en verrast om te lezen dat dit vaak wel werkt.quote:
Vraag mij alleen wel af waarom dit bijna 3 maanden heeft geduurd, mishandeling heeft al in juli plaatsgevonden. Maar ja, gelukkig heeft het gewerkt ja.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch mooi en verrast om te lezen dat dit vaak wel werkt.
Blijkbaar zorgt het toch voor druk van mensen om de verdachten heen.
Dat is voor zover ik begrijp altijd zo. Eerst proberen ze de verdachten op normale manieren op te sporen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:27 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Vraag mij alleen wel af waarom dit bijna 3 maanden heeft geduurd, mishandeling heeft al in juli plaatsgevonden. Maar ja, gelukkig heeft het gewerkt ja.
Mijn gevoel zegt dat het iets anders ligt. Ik denk dat zo'n publiciteitscampagne gebruikt wordt om wat laatste restjes bewijs of geloofwaardigheid te leveren in een zaak waar ze de verdachte al sterk op de korrel hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch mooi en verrast om te lezen dat dit vaak wel werkt.
Blijkbaar zorgt het toch voor druk van mensen om de verdachten heen.
Dat snap ik ook niet, heel merkwaardig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar ik snap het niet... De beveiliging heeft ze uit elkaar gehaald. Daarna dus blijkbaar die gasten gewoon laten gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |