SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water towers can fly! :D
Succesvolle tactiek van Oekrane. Die begonnen met communiceren over een offensief bij Kherson. Dus Rusland stuurt troepen daarheen. Ondertussen valt alles ten oosten van Kharkov en worden de bruggen over de Dnjepr kapot geschoten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:43 schreef Discombobulate het volgende:
Snap sowieso niet wat ze net ten westen van de Djnepr moeten op zo'n relatief klein stukje grond met gigantisch veel man. Je kan toch veel beter het als natuurlijke barrire houden, ga je met z'n allen in het oosten zitten. Op die manier hou je het ten minste nog wat uit.
Jawel, en zeker bontgevoerde laarzen, goede handschoenen en een waterdichte winterjas zoeken, want ze hebben een soort mottenplaag gehad in het winteruniformendept.quote:
Bij dit soort meldingen denk ik altijd 'staat hier gewoon een politiek dingetje, of is het 'gevoelige content' omdat er kapotte lichamen op staan?'.quote:
Microkrediet om tampons te kopen…quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Jawel, en zeker bontgevoerde laarzen, goede handschoenen en een waterdichte winterjas zoeken, want ze hebben een soort mottenplaag gehad in het winteruniformendept. [ twitter ]
Dan is het gerapporteerd door Russische trollen. Er is niets spannends op te zien en je kan best klikken. Gewoon een soldaat die op Poetin lijktquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij dit soort meldingen denk ik altijd 'staat hier gewoon een politiek dingetje, of is het 'gevoelige content' omdat er kapotte lichamen op staan?'.
[ afbeelding ]
Wat afronden? Tot de Dniepr?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Kreminna gaat vallen.
[ twitter ]
In Kherson vragen Russen met spoed om luchtondersteuning.
[ twitter ]
Het Oekranse leger heeft vleugels gekregen.
Ze ruiken bloed.
Ze willen het voor de winter afronden.
Die zitten niet vast vast. Dat is gewoon de groep die bij Kherson zit. Daar is nu een doorbraak aan de kant van de Dnjepr door de Oekraners. Ze kunnen nog gewoon naar de andere kant van de rivier lopen als ze willen. Of zwemmen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef Usert het volgende:
Ik snap even niet waar de 25k Russen nu klem zitten en door welke beweging ze nu vast zitten? Iemand met paint skills?
(Ik kijk naar de bewegingen op deepstatemap)
Ah, dat valt dan tegenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die zitten niet vast vast. Dat is gewoon de groep die bij Kherson zit. Daar is nu een doorbraak aan de kant van de Dnjepr door de Oekraners. Ze kunnen nog gewoon naar de andere kant van de rivier lopen als ze willen. Of zwemmen.
Op den duur verliezen wel daar aangezien ze amper nog logistiek die kant op kunnen krijgen ivm kapotte bruggen.
Bij Kherson dat hele gebied links van de Dnjepr. Alle bruggen zijn daar opgeblazen dus ze zitten als ratten in de val.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef Usert het volgende:
Ik snap even niet waar de 25k Russen nu klem zitten en door welke beweging ze nu vast zitten? Iemand met paint skills?
Die Russen zitten klem in het gedeelte ten noordwesten van de grote rivier op deze kaart (alle bruggen erover zijn of opgeblazen of in Oekraense handen):quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef Usert het volgende:
De Russen hebben onderling toch een soort van contact, via sociale media.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Kreminna gaat vallen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze ruiken bloed.
Echt best hebben ze het niet in ieder geval. Alle bruggen zijn opgeblazen en alle noodbruggen worden ook direct opgeblazen. Het is een kwestie van tijd tot ze helemaal geen bewegingsruimte meer hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die zitten niet vast vast. Dat is gewoon de groep die bij Kherson zit. Daar is nu een doorbraak aan de kant van de Dnjepr door de Oekraners. Ze kunnen nog gewoon naar de andere kant van de rivier lopen als ze willen. Of zwemmen.
Op den duur verliezen wel daar aangezien ze amper nog logistiek die kant op kunnen krijgen ivm kapotte bruggen.
Ze vragen om luchtsteun via social media??quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Kreminna gaat vallen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze ruiken bloed.
Via Telegram, zag ik op Twitterquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze vragen om luchtsteun via social media??
Maar dat waren ze dacht ik al. Ik dacht dat het met de vorderingen Bij dat front te maken had van afgelopen paar uur.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die Russen zitten klem in het gedeelte ten noordwesten van de grote rivier op deze kaart (alle bruggen erover zijn of opgeblazen of in Oekraense handen):
[ afbeelding ]
Ze raken wel al hun voorraden en zware wapens kwijt. Tanks komen niet meer over de bruggen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |