quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:00 schreef Scrummie het volgende:
GGMM en onlogisch zijn nog steeds ergens mee bezig.
Slobeendquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er mensen die huilen dat het een goal had moeten zijn?
Eens, alleen om die reden had ik hem als scheids toch goedgekeurd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ontzettend kinderachtig van Cillessen om bewust tegen hem aan te schieten
Dat Cillessen een ontzettende kleuter is op het veld is wel bekend maar het was ook heel dom, als keeper de bal bewust tegen een tegenstander aantrappen telt gewoon als balverlies. Als de uitleg ‘onsportief spel’ is strookt het ook niet met bovenstaande uitleg, dan is het overduidelijk verkeerd beoordeeld door Gözëbüyük. Het is een ding om hem af te keuren maar geel geven is echt misselijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ontzettend kinderachtig van Cillessen om bewust tegen hem aan te schieten
Ja of die goal van Henry tegen Ierland?quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom is deze destijds dan wel goedgekeurd?
Had je de regels maar moeten lezen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit geweten dat iedereen 10 meter vanaf de rand 16 vrij moet houden omdat de keeper perse de bal moet uittrappen op de rand van de 16.
Wat een teringbullshit.
Gewoon als keeper hem altijd tegen een speler aantrappen om geel aan te smeren.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit geweten dat iedereen 10 meter vanaf de rand 16 vrij moet houden omdat de keeper perse de bal moet uittrappen op de rand van de 16.
Wat een teringbullshit.
Als speler dus gewoon niet in de buurt van de keeper blijven hangen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon als keeper hem altijd tegen een speler aantrappen om geel aan te smeren.
De regel is dat de keeper ongehinderd de bal moet kunnen wegwerken, daar kreeg hij alle ruimte voor. Dat Cillessen vervolgens helemaal zelf besluit hem tegen een stilstaande Feyenoorder aan te knallen is zijn eigen domme schuld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als speler dus gewoon niet in de buurt van de keeper blijven hangen.
Nou nee, die speler loopt wel gewoon bewust daar irritant te doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De regel is dat de keeper ongehinderd de bal moet kunnen wegwerken, daar kreeg hij alle ruimte voor.
Hij doet daar niks.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, die speler loopt wel gewoon bewust daar irritant te doen.
Ik neem aan dat deze regel er is omdat ook de 6 secondenregel bestaat voor keepers en ze zonder deze regel aan 6 seconden te weinig tijd hebben om pngehinderd uit te trappen. Maar dan zal er ook eens gelet moeten gaan worden op die 6 seconden, want dat heb ik werkelijk waar nog nooit afgefloten zien worden.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als speler dus gewoon niet in de buurt van de keeper blijven hangen.
Volgens mij is iedereen hier van mening dat Feyenoord het zelf verprutst heeft hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
Dit topic begint heel erg op een PSV-topic te lijken en dat is niet positief bedoeld.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier van mening dat Feyenoord het zelf verprutst heeft hoor.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar slaat dit nou weer op
Gewoon een blunder van Cillessen
quote:
Je leest niet goed.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar los daarvan als dat de 1-2 was geworden was het totaal een cadeautje waar we op basis van ons spel/de kansen de tweede helft geen enkele aanmerking op maakten.
Nee, die 2 dingen verbind jij vooral aan elkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
om vervolgens bij weerwoord weer te doen alsof Feyenoorders doen dat het aan de scheidsrechters lig
Hij liep niet. Hij stond stil.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, die speler loopt wel gewoon bewust daar irritant te doen.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
om vervolgens bij weerwoord weer te doen alsof Feyenoorders doen dat het aan de scheidsrechters ligt (terwijl ze het zelf opbrengen)
Het was gewoon een debiele actie van Cillessen die ons een onverdiende overwinning had kunnen opleveren, meer is het niet.
Ik denk dat je een beetje selectief leest. Dit was totaal geen fout van Cillessen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar slaat dit nou weer op
Gewoon een blunder van Cillessen
Laat maar, @GGMM loopt hier bewust irritant te doen, misschien beter om er niet tegen aan te schieten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij liep niet. Hij stond stil.
precies in de loopbaan van cilessen. Wellicht was ie daar niet eens zelf van op de hoogte maar de regel is er en dus terechte afkeuring.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
daar irriteer ik me ook aan idd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze regel er is omdat ook de 6 secondenregel bestaat voor keepers en ze zonder deze regel aan 6 seconden te weinig tijd hebben om pngehinderd uit te trappen. Maar dan zal er ook eens gelet moeten gaan worden op die 6 seconden, want dat heb ik werkelijk waar nog nooit afgefloten zien worden.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want Cillesen heeft maar 1 vierkante meter om vandaan te schieten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
precies in de loopbaan van cilessen. Wellicht was ie daar niet eens zelf van op de hoogte maar de regel is er en dus terechte afkeuring.
Geel sloeg nergens op.
Sorry. Hij loopt steeds in de baan van mijn schot.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat maar, @:ggmm loopt hier bewust irritant te doen, misschien beter om er niet tegen aan te schieten.
Ook de wissels. Ik hoop dat Paixao heel gauw de ‘ik loop de bal over de achterlijn en ga dan op de grond janken alsof er iets is gebeurd’-act afleert. Ugh. Ben bang dat die jongen heel vermoeiend is qua gedrag maar ook qua doorzettingsvermogen op het veld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:45 schreef fetX het volgende:
De niet Feyenoorders zijn er maar druk mee.
Het was gewoon een zaadpot. Met name die tweede helft was ook errug vermoeiond om naar te kijken.
Het is met name toch ook omdat Cillissen die bal er zo ongeveer expres tegenaan trapt. Maar volgens de regels blijkbaar terecht afgekeurd en er is ook niemand die zegt dat we hierdoor punten verspeelde. We hadden het zelf echt beter moeten doen want we hebben echt nauwelijks iets gecreëerd. Voorin is het eigenlijk best matig wat we laten zien ondanks nog redelijk aantal goals. Daar maak ik me best wel zorgen om.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want Cillesen heeft maar 1 vierkante meter om vandaan te schieten.
als je een bepaalde richting in wilt schieten en niet wilt treuzelen is die ruimte niet zo gek groot. En de speler kan zelf ook een meter of 3 naar links of rechts he.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want Cillesen heeft maar 1 vierkante meter om vandaan te schieten.
Paixao is twee keer goed ingevallen maar ook al twee keer helemaal ruk. Die heeft nog wel tijd nodig voor een basisplek. Tot die tijd zullen we het met Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark op de vleugels moeten doen. Die Idrissi is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook de wissels. Ik hoop dat Paixao heel gauw de ‘ik loop de bal over de achterlijn en ga dan op de grond janken alsof er iets is gebeurd’-act afleert. Ugh. Ben bang dat die jongen heel vermoeiend is qua gedrag maar ook qua doorzettingsvermogen op het veld.
Kijk eens na 3 seconden, goh hij stond daar toevallig......quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jaren geleden werd er over deze goal al schande gesproken. En daar zat Van Persie nog veel dichter op de keeper dan Gimenez. Ik vind het een grove schande.
Ik vind Lopez al sinds ie erin staat een positief puntje. Erg fijn. Timber en Hancko waren ook wel goed vandaag.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao is twee keer goed ingevallen maar ook al twee keer helemaal ruk. Die heeft nog wel tijd nodig voor een basisplek. Tot die tijd zullen we het met Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark op de vleugels moeten doen. Die Idrissi is echt verschrikkelijk.
Positief puntje vandaag trouwens: Lopez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |