Zij 40 preciesquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe oud ze zijn? Ben gewoon benieuwd. Denk begin 40?
40 en 41quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe oud ze zijn? Ben gewoon benieuwd. Denk begin 40?
De eerste gasten zijn er al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu hopen dat het bedrijf van de grond komt
Doet de overheid ook al jaren met scheuren in Groningenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
We negeren gewoon de scheur en smeren er nog wat overheen
probleem opgelost
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Meneer was aan het rijden tijdens het drinken
Zat even op de site te kijken, maar oogt ook niet heel erg geweldig allemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar een set gasten is geen goed lopend bedrijf
Linkje?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zat even op de site te kijken, maar oogt ook niet heel erg geweldig allemaal.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
Straks komen Kris en Lisanne nog logeren
Dat verbaast me eigenlijk wel, want zeker buiten West-Europa zien ze westerlingen gauw als een wandelende bankautomaat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben iig wel een beetje sociaal contact, dat laat in het programma ook vaak te wensen over
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
Straks komen Kris en Lisanne nog logeren
iig in hun ogen. Dat de plaatselijke horeca ze zo ziet...quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk wel, want zeker buiten West-Europa zien ze westerlingen gauw als een wandelende bankautomaat.
Of zoals zij het noemden: OSM, ons soort mensen. Hebben in ieder geval wel als voorbereiding naar B&B vol liefde gekeken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Meneer was aan het rijden tijdens het drinken
Wanneer vertrek jij eigenlijk?quote:
Vrouwen kunnen tegenwoordig tot op heel wat hogere leeftijd kinderen krijgen.quote:
Ik had het idee dat ik het strandje waar ze liepen herkende uit een vorige Ik Vertrek.quote:Op zondag 18 december 2022 11:15 schreef hondonspain het volgende:
De barst die men negeert lijkt me niet echt prettig want veel regen en soort heuvel gaat zeker problemen geven. Was het ook niet dat de vorige Ik Vertrekkers in Costa Rica gegijzeld zijn en buren vermoord. Niet mijn land, wel qua natuur, erg fraai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |